...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

457. شب قدر...

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

شب قدر فقط این، بقیه ش سوسول بازیه...

التماس دعا...

+ ایشاا... سال بعد برا همتون شب قدر مثل عکس بالا باشه :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
بی نام

نظرات  (۹)

اون که بعله.. حتما.. :) خب باهاش صحبت میکنم.. اونم قبول میکنه دیگه.. دختر خوب و مهربونیه.. :)

بعله فکر میکنم بودن و هستن.. :)) بالاخره سوژه ی عکاسی لازمه دیگه... :)
پاسخ:
به به خوش بحالتون که همچین آدم خوب و مهربونی نصیبتون شده😁😂 خیلیا ارزوشو دارن😁

خدا کنه من نبینم از اینا، ببینم یه چیزی پرتاب میکنم طرفشون که اون حال عرفانیشون بهم بریزه😂 نمیبینن اینجا مجرد نشسته؟؟😂😂
خدایا!
ما هم ازینا لطفا ^_^
پاسخ:
ایشاا... شما هم از اینا.. ما هم از اینا... بقیه هم از اینا... اصلا چی بهتر از اینا آدم میتونه از خدا بخواد این شبا؟؟😁
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
جا این کارا درساتو بخون خاله 😐
پاسخ:
دعا هم میکنیم که تو درسا موفق بشیم دیگه😂😂
آره خب مییشه.. :)

ولی من نمیرم آخه اینجایی که میرم رو دوست میدارم.. :)

حالا اینااا که میگذره مهم اصل زندگیه که بر پایه محبت و عشق باشه.. :)

چه بسیار زوج هایی که دو نفری قران بر سر گرفتن ولی بعدش جدا شدن :))) البته ان شاء الله که هیچ وقت جدایی ها نباشه.. :)
پاسخ:
بعدا شما مجبورین هرجا رو که خانوم دوست داره دوست داشته باشین :)) قانونه طبیعته😁

واقعا بودن اصلا کسایی که دو نفری قرآن سر بذارن؟ من فک میکردم این چیزا فقط یه لحظه ژسته برا عکاسی😁
اینا کارشون درسته
خدا رو شکر تا همین جا قناعت کردن:)

ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
والا مام به همینش قانعیم😁

محتاجیم به دعا... شما هم ما رو دعا بفرمائید😊
قشنگ بود.. :)

ولی خب اونجایی که من میرم قسمت زنونه از مردونه جداست.. :))

التماس دعا :)
پاسخ:
بالاخره میشه جایی رو پیدا کرد که جدا نباشه... پیدا هم نشد خدا برکت بده به مراسمی که تو تلویزیون پخش میکنن و میشه تو خونه تنهایی قرآن به سر گرفت :))
محتاجیم به دعا :)
در این ایام که از رحمت و برکت انباشته است
در این روزها که فرشته ها راحت میان ما قدم می زنند
و در این شب ها که از انوار خدا سپیدی گرفته اند
ما را از نسیم دعا فراموش نکنید
پاسخ:
چشم... التماس دعا هم داریم بانو...
الهی آمین:)
مستجاب الدعوه باشی الهی امشب
پاسخ:
قربونت برم من... التماس دعا دارم ازت گلم
سلام خواهرم

ممنون از شما

دعای قشنیگه

امشب برای تمام دوستان همچنین حقیر دعا کنین ...
یاددان چیخماسین !
پاسخ:
سلام و درود بر شما

محتاجم به دعا... رو چشمم حتما دعا میکنم و التماس دعا هم دارم...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.