...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

459. دل نوشته...

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

اصلا این شب های قدر رو گذاشتن واسه تصمیم های بزرگ، تصمیم های بزرگ واسه دل کندن، دل کندن از چیزا و کسایی که خیلی دوسشون داریم اما میدونیم مال ما نیستن... مال ما نمی شن! درسته که تصمیم خیلی بزرگ و دردآوریه، اما خوبیش اینه که تا صبح میتونی اونقد گریه کنی، اونقد ناله کنی تا این گریه ها و ناله ها مرهمی بشه واسه درد اون دل کندنه... خوش بحال اونی که راحت میتونه دل بکنه... سخته... بخدا خیلی سخته...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۶
بی نام

نظرات  (۶)

جدی اشکان خطیبی رو دوست داشتی؟؟
من از وقتی بچه بودم و پای آب و اکسیژن نشستم شیفته ی شهاب حسینی بودم
فرصت نشد سلبریتی های دیگه رو نگاه کنم :)
نه حسین یاری رو هم خیلی از نظر مرام و شخصیت و اینا دوست داشتم به چشم برادری:)
پاسخ:
اره از زمان دبیرستان همون موقع که سریال از نفس افتاده رو نشون میداد عاشقش شدم... ولی دیگه فراموشش کردم😁
از تبصره  استفاده کردید یا تکماده؟:)
گمونم همون خواستگار سمجه رو دوست داشتید اونم در حد لالیگا:)) آخه اشکان خطیبی؟؟!!! یه مصطفی زمانی ای..یه پندار اکبری ای..یه ممدرضا گلزاری..خب اشکان خطیبی که منم بودم خب:)))

شاسی بلند رو لطفا فقط در همین مورد دعا کنید..تویوتای اف جِی کروزر 2018 رنگ سفید یا نارنجی نهایتا فسفری......با بیمه کامل بدنه و خدمات پس از فروش لدفن...برای همین تیر میخوام
ایشالا عروسی تون با همین ماشین جبران کنم....
از خانم آذری قیز هم بابت یادآوری شون تشکر میکنم...پس من برم جاشو تو پارکینگمون آماده کنم
بازم ممنون
پاسخ:
حالا فرق تبصره و تکماده رو نمیدونم ولی فک کنم شهریور پاس شم دیگه😂
دیگه قیافه ی نداشته ی اشکان به دلم نشسته بود دیگه... مردک رفت با یه دختر زشت ازدواج کرد چقد لاو میترکونه تو اینستا لامصب! 
اوخ اوخ اگه برا عروسیه من با اون میخواین بیاین که دیگه از همین الان دعا رو شروع میکنم، اصلا چله میگیرم... کلی میتونم پیش فامیلای اون طرف😁 کلاس بذارم که بله مهمونای ما پولدارن😂😂
یه فرش قرمز زیر پاش پهن کنین اومده تو پارکینگتون😁
مطمئنا اتفاق خوبی نمیوفتاد
چون خیلی از دعاهامون اشتباهه
از سر ندانستن
از سر نشناختن
از سر هوا و هوس
ولی دعای شاسی بلند آقای دکتر رو بذار تو الویت :)

پاسخ:
دقیقا حق با توعه...

ولی خب من دعاهام اینجوریه که میگم فلان چیز رو میخوام دیگه حالا کیفیتش میذارم به عهده ی خدا😂 مثلا میگم خدایا برسون😁 ولی دیگه نمیگم کی رو... ته دلم البته میگم یه خوشگل و پولدار و خفن و مهربون باشه😂😂
ایشاا... اونم شب بیست و سوم از خدا میخوام😊
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۰ محسن رحمانی
شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد ...
پاسخ:
بله منم به شما تسلیت میگم این روز رو...
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۰ محسن رحمانی
عه نکنه شما هم عاشق شدید ؟ :دی
پاسخ:
عاشق شدن که کار هر روزمه😁 مهم عاشق موندنه که من این مورد رو شرمنده م😁
سلام
یکم زیر دیپلم صحبت کنید ببینیم از دیشب تا حالا چه اتفاقی افتاده؟
کیو دوست داشتید که باید حالا ازش دل بکنید/
راستش از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من یکی از این سلبریتی ها رو دوست داشتم بی وژدان بی خبر و بدون هماهنگی با من رفت ازدواج کزد! بمنم نگفت!
ولی حق با  شماست شبهای خاص و عزیزی هست این شبها
لطفا اگر زحمتی نیست علاوه بر عافیت برام دعا کنید که تا تیر امسال یه شاسی بلند بخرم...مرسی از دعاهای خوبتون
پاسخ:
والا من خودم دیپلم ردی ام چطور میتونم بالای دیپلم حرف بزنم😁
شما بفرمائید چی رو دوست داشتم، وگرنه کی که زیاده یکی دوتا نیستن که😂😂 مثلا همین اشکان خطیبی، عشق دوران نوجوانی و جوانی من... رفت با آناهیتا ازدواج کرد داغونم کرد😂
شاسی بلند رنگش مهمه یا بگم خدا همینجوری شانسی هرچی تو انباری مونده بود رو بهتون بده؟؟
تازه من برا شما هواپیمای شخصی خواستم که بریم شیراز... یادتونه که؟؟😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.