...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

460. دوستان ناباب + چندتا حرف بی ربط!

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ق.ظ

۱. یه اصطلاحی تو ترکی داریم که وقتی یکی محبت زیادی به یکی داره از اون استفاده میکنه و به طرف میگه "جانیوی ییم" که معنای تحت الفظیش میشه جونت رو بخورم و یه جورایی به معنی همون "جیگر تو بخورمه" خودمونه! روز یکشنبه سرکار، بین دوتا از همکارام وایساده بودم (و وای خواهم ساد!!!) و داشتم با همکار سمت راستی حرف میزدم، یهو یه درد شدیدی رو از ناحیه ای درست وسط مچ و آرنج (ساعد میشه فک کنم) حس کردم... نگو همکار دست چپی از روی مانتو در حال گاز گرفتن همون ناحیه س! یه پس گردنی زدم بهش گفتم مگه سگی گاز میگیری؟ گفت دوسِت دادم برا همون (مصداق عملیه همون عبارته جونتو بخورم) میگم دوسم داری یه روز یه هدیه بخر بگو بیا این هدیه برا تو چون دوست دارم، دیگه این وحشی بازیا چیه؟ الان دستم کبود شده، میرم نشونش بدم دیه بگیرم... واقعا نمیدونم ما کجای راه رو اشتباه رفتیم که دوست داشتنمون رو با آسیب زدن به طرفمون نشون میدیم... نمی تونیم مثل آدم یکی رو دوست داشته باشیم!! 

۲. عروسمون یه دوستی داره که اون یه پسر داره به اسم یزدان... یه پسر چهار پنج ساله که همبازی مهیار شده و البته خیلی بی ادبه! جدیدا مهیار از اون یاد گرفته وقتی یه کاری رو ازمون بخواد انجام ندیم با عصبانیت نگاهمون میکنه "اِششَه" (یعنی همون جناب خر) هیچ کلمه ای رو به واضحی و قشنگی این کلمه تلفظ نمیکنه، یه قیافه ی جدی هم به خودش میگیره که ما نمی تونیم خودمونو کنترل کنیم و میخندیم، اونم فک میکنه حرف خوبیه هی تکرار میکنه! واسه اینکه یادش بره اومدیم شبیه کردیم به کلمه ی "عشقم" و ما هم هی اینو تکرار میکنیم اما اصلا از حرفش برنمیگرده! واقعا چرا بچه ها فحش ها رو خیلی زود و قشنگ یاد میگیرن؟؟ چرا اول مثلا یاد نمیگیرن که بگن دوست دادم و اینا؟ 

+ دیشب خوابم نمیبرد، میگن وقتی خوابت نبره یعنی یکی داره بهت فک میکنه، بابا کم به من فک کنین بذارین بخوابم (اصلا هم ربطی به این نداره که این چند روزه که ظهرا زیاد میخوابم تا شب رو بتونم بیدار بمونم برنامه ی خوابم بهم خورده) :)) 

+ کی حال داره بعد از سه روز تعطیلی امروز بره سرکار؟؟ چرا به تعطیلات، فوری عادت میکنیم اما به روزهای کاری نه؟ 

+ این جمله هم پیام قشنگی توش داره...

+ توی دو شب قبل به حد کافی دعا کردیم واسه بخشش و اینا... دعای مخصوص امشب: "الهی پول ده که پول به!" :))

التماس دعا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
بی نام

نظرات  (۵)

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۸ محسن رحمانی
چون تنبلی راحت تر از کار هست :دی
پاسخ:
بله حق با شماس😁
یه لفظ جالب و زیبا که از برخی از این گودزیلا ها شنیدم این واژه پنج حرفی و رسا و پر طمطراق بود:  گودوخ
البته روم به دیوار تا اونجایی که من میدونم معنی بدی نداره
ضمنا خدا رو شکرکنید همکاراتون فقط گاز میگیرن اگر هم گاز میگرفتن و هم لگد پرتاب میکردن خوب بود؟:)
امشب برای اف جِی من حسابی دعا کنیدا..قول دادید
پاسخ:
اگه معنی گودوخ رو بهتون "کره خر" گفتن که خب معنیش بده😂 ولی اگه یه چیز من درآوردی ترجمه کردن که باید بگم معنی دیکهدای بجز اونی که عرض کردم نداره😁
بله خب خدا رو شکر میکنم که حداقل جفتک نمیندازن😂
حتما دعا میکنم... من سر حرفم هستم😊
سلام
قدر این دوستانتون رو بدونین ...

ابتکارتون در تبدیل اون واژه به عشقم خیلی باحال بود :)
پاسخ:
سلام
قدر بدونم دفعه بعد معلوم نیست چه بلائی سرم بیارن😂
نمی دونم چرا حس کردم دلتون پره :)
واقعاً گاز گرفت؟، شما هم با ماشین از روش رد بشید و ابراز احساسات کنید :)
پاسخ:
پر که هست خالی هم نمیشه😁
بله گاز گرفت... من امنیت جانی ندارم سرکار😂 پیشنهاد خوبیه😂 وقتی کامل له میشد میرم میگم دوسش دارم😂😂
برعکس ایلیا هی میگه دوست دارم،  عشقم و از این حرف ها. چون اصولا دور و برش خیلی بچه ی هم سن و سال نداره. فقط وقتی پسرعمه هاش از زنجان میان یکم شیطنت های جدید از اونها یاد میگیره.
یه بار من یه حرفی رو تو عصبانیت زدم اصلا حواسم نبود ایلیا اونجا نشسته بعد هی با خنده اون حرف رو تکرار می کرد، اونقدر بامزه که آدم غش می کرد، بعد کلی سه نفری فسفر سوزوندیم که تا قبل از اومدن پدرش از سرش بندازیم:)
از دوست ها من ندارم خوشبختانه.
پول هم خوبه
بهش فکر میکنم امشب
یه جایی بین آقا رضا و شاسی بلند و کنکوری ها جا میدمش بالاخره :)
پاسخ:
حالا خوبه فسفر سوزدندن هاتون نتیجه داد و یادش رفت😁
چقد امشب چیز میز داری واسه از خدا خواستن😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.