...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

464. جام جهانی چشم هایت...!

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

و اما چشم هایش...

چشم هایت...؟!

چه بنویسم از آن چشم هایی که پشت قاب شیشه ای پنهان بود، چشم هایی که هرگز مرا ندیدند، چشم هایی که هرگز مرا نخواستند...

بی شک لعنتی ترین چشم های دنیا را داری، که نه میشد ساعت ها به آن زل زد، نه میشد از خیرش گذشت و نه اینک میشود از آن نوشت...! گمانم "جام جهان" نمایی ست چشمانت...


+ با تشکر از دعوت نسرین جان :)

+ کلا تو فاز چالش مالش :))) نیستم، فقط بخاطر نسرین جان نوشتم... دوستان برگزار کننده ی چالش معذرت میخوام که از کسی دعوت نمیکنم :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۲
بی نام

نظرات  (۶)

ولی به هر حال باحال بود :)
پاسخ:
ممنونم :)
چه دل پری
پاسخ:
😁
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۸ میرزا مهدی
سلام چشم هرچی چالشو درآوردی که.. :))
پاسخ:
سلام
تنها کاری بود که از دستم برمیومد! :))
سلام
دیگه نبینم در مورد چشمهای من اینجوری صحبت کنید!:)
پاسخ:
سلام :))
حتما😂 دیگه دفعه ی اخرمه 😂😂😂
خیلی هم قشنگ و خیلی هم سپاس مندم بابت شرکت در این چالش زهرا بانو :)
پاسخ:
قربونت برم، تابلوعه که به زیبایی نوشته های خانوم ادیبی مثل تو نمیرسه گلم :)
سلام :)

خیلیم عالی :))

سیزی گورماخ لیاقت ایستییر ... اودا هر کیمده یوخدی :)
پاسخ:
سلام :)

خیلی خیلی ممنونم :)

سیزین لوطفوز وار :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.