...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

465. هر نگاهی محرم دیدار روی یار نیست...!

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۴ ب.ظ

روایت داریم از حضرت علی (ع) که میفرمایند: "چه بسا روزه داری که از روزه اش جز گرسنگی و تشنگی بهره ای ندارد و چه بسا شب زنده داری که از نمازش جز بیخوابی و سختی سودی نمی برد " و این دقیقا حال و روزه زار منه! 

اعتراف میکنم من هیچ فیضی از ماه رمضون نبردم، حال خوبی هم بهم دست نداد، لحظه شماری میکردم واسه تموم شدنش حتی! من مثل نسرین نیستم که بگم لبخند خدا رو تو چهره ی اطرافیانم دیدم! من لبخند خدا رو تو چهره ی اونایی که روزه نمیگرفتن و روزه دارها رو مسخره میکردن ندیدم، لبخند رضایت خدا تو چهره روزه دارهایی که غیبت کردن، سخن چینی کردن، دو به هم زنی کردن و فقط اعصاب خوردی برا من موند، نبود! شاید لبخند خدا رو باید تو چهره ی پنهان کسی میدیدم که چند صباحی اومد و افکار و تمرکزم رو که این روزها خیلی بهش نیاز داشتم رو بهم زد و منو از هدفی که دارم بازم یه سال دورتر کرد! چهره ی منه سراپا تقصیر هم توی آیینه هیچ نشانی از لبخند خدا نداشت! چطور میتونم بگم توی ماه رمضون لبخند خدا رو دیدم؟ شایدم مشکل از نگاه پر گناه من بود...

از ماه رمضان هیچی نصیب من نشد جز گشنگی و تشنگی... نه حال خوشی بود و نه حس و حالی برای دعای سحر... هر سه تا شب قدر رو بیدار بودم، ولی هیچکدوم رو درک نکردم! این لحظات آخر یه دعایی هم در حق این بی نصیب بکنین جای دوری نمیره... التماس دعا...

عیدتون هم (پیشاپیش) مبارک... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
بی نام

نظرات  (۸)

سلام
عیدتو مبارک زهرا خانوم :) ♡♡♡☆☆☆
پاسخ:
سلام عزیز دلم، عید شما هم مبارک باشه... نماز و روزه هات هم قبول باشه😘
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۵ محسن رحمانی
سلام عیدتون مبارک .
پاسخ:
سلام عید شمام مبارک :)
همین که تونستی به ماه اراده داشته باشی و بیشتر کارهایی که سایر اوقات میکردی رو نکنی خودش نشونه اینه که خدا حواسش هست و قبول میکنه عباداتتت رو. حالا این وسط کیفیتش کم و زیاد باشه خودت رو اذیت نکن .
البته قبول دارما ماه رمضونی که به دل آدم نچسبه فقط گشنگی و تشنگیشو به یاد میاریم.
پاسخ:
خدا کنه خدا همین روزه ها و نمازهای دست و پا شکسته مون قبول کنه ما با دل خودمون کنار میایم و سعی میکنیم از این به بعد به دلمون بچسبه:)
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۳ ضیاء شیخ الاسلامی
من هم خداخدا می‌کردم تموم شه :( 
نمیگم بدترین ماه رمضمون بود، ولی فهمیدم روزه گرفتن به من حال نداد. خیلی ساده بگم دغدغه‌های دیگه‌ای داشتم که برام مهم‌تر بودن.
پاسخ:
من خودم عذاب وجدان دارم واسه اینکه به قول شما دغدغه م چیزه دیگه ای بود، اما نمیشه که خودمونو گول بزنیم و بگیم اره خیلی حال کردم و فیض بردم و اینا! 
سلام :)
عید شمام مبارک :)
پاسخ:
سلام
ممنون همچنین 😊
به نظرم خدا به سختگیری ماها نیست
اگه بخواییم معیار درست عبادت رو درباره ی خودمون به کار ببریم هیچ کدوم مون عابد و زاهد واقعی نیستیم. مشکل اصلی ما هم همین عدم رضایت از خودمونه باید رو خودت کار کنی که از کوچیک ترین نشانه هااستفاده کنی نوشتن اون پست به معنای رضایت کامل نیست اصلا

پاسخ:
کوچکترین نشانه یعنی گول زدن خودمون دیگه؟؟😁 من که لذتی نبردم از این روزه داری و اینا... اذیت شدم بیشتر... حالا خدا سختگیری هم نکنه و قبول کنه دل خودم رضا نمیده!
این دعا رو بخون

امید دارم خدا قبول می کنه

دعا گوییم :*
پاسخ:
مرسی عزیز دلم  😘
چقدر غر زدی ها :))
عیدت مبارک
پاسخ:
والا حقیقت رو گفتم :)
ممنون همچنین😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.