...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

468. دلم یک چاه میخواهد...!

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

از درد و دل کردن با دو دسته از افراد متنفرم! این دو دسته هیچ فرقی باهم ندارن، فقط چون تعدادشون زیاد بود به دسته ی خانوم ها و آقایون تفکیکشون کردم که یه وقت اسلام تو خطر نیوفته! اینا یه ویژگی مشترک دارن اونم اینه که میخوان به هر نحوی شده ثابت کنن که انتخاب ها و کارهای خودشون درست و بی نقصه، و انتخاب های بقیه کلا مشکل داره و از این صوبتا! 

مثلا یه غلطی میکنم به دوستم میگم من از اشکان خطیبی خوشم میاد! حالا میاد هزارتا ایراد رو اون میذاره که کچله، لاغره، زشته، تو از کجای این خوشت میاد؟ ولش کن بابا، بعد چندتا هم فحش میده! حالا مثلا بازیگر مورد علاقه ی خودش که اسمشو رو بازوش حک کرده کسی نیست جز سمندون! یکی نیست بگه اره انتخاب تو رو هم دیدیم که چه تحفه ایه! 

یا مثلا من اتفاقی از یکی خوشم اومده و اونم یه بدی در حق من کرده، تا میام راجع به اون با دوستم حرف بزنم نمیذاره حرف من تموم بشه میگه من از اولشم از اون خوشم نمیومد! اصلا قرار هم نبود تو خوشت بیاد، مگه من از اون انتر (عنتر؟) هایی که تو دوستشون داشتی خوشم میومد؟ یا اصلا راجع به اون میمونا نظر دادم که تو جرات میکنی راجع به کسی که من دوسش دارم نظر بدی؟ 

یا مثلا یکی بوده دوسش داشتم و نتونستم فراموشش کنم، هی میاد میگه ولش کن، اون اینجوریه، اونجوریه، در حالیکه خودش دنیا رو به پای یه خائن ریخته بوده و همه کار واسش کرده و اونم قالش گذاشته و هنوزم واسه اون بی معرفت اشک میریزه و کسی هم بهش نمیگه ولش کن، چون به کسی مربوط نیست که یکی تو دلش چی میگذره! 

خواهر من، برادر من که این پست رو میخونی، تورو خدا وقتی یکی داره باهاتون دردو دل میکنه فقط شنونده باش و نظر نده! اون از تو نظر نمیخواد، راهنمایی نمیخواد، مشاوره نمیخواد، فقط میخواد حرفاشو به بگی بگه که بشنوه و حرف نزنه! شاید حضرت علی که میرفت با چاه حرف میزد میخواست به ما بفهمونه که با چاه حرف زدن شرف داره به حرف زدن با دوستایی که حرفا و مخصوصا نظرای به زعم خودشون کارشناسانه شون، درد آدم رو صدبرابر میکنه! 


+ دوران حکومت ما تیر ماهی ها داره کم کم شروع میشه... یه شعر گفته بودم توی یه گروه ادبیات که مصرع اولش این بود "مدارا میکند یک دختر زاییده ی تیر" که هرچی وسایل هامو گشتم پیداش نکردم، میدونم جایی نوشته بودمش اما یادم نمیاد... نمیدونم چرا هر وقت ماه تیر میاد یاد اون شعرم میوفتم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹
بی نام

نظرات  (۱۱)

اوسسون سس المه :D :))
پاسخ:
😂😂😂😂
قشنگ معلوم هستش طرف حسابت منم 😂😂😂😂سوزی ات یره سوز صابی گوتوسن 👍👍👍
پاسخ:
یعنی تو عاشق سمندونی؟!
درسته که یه سری اخلاقایی داری که من نمیپسندم ولی خب در کل منظورم تو نبودی :))
تازه... اگه بدم میومد هیچوقت باهات درد و دل نمیکردم! تو نهایتش به همه بگی وانپریش :)) دیگه بیشتر از این چیزی نمیگی :))
سلام :)
شمام تیرماهی هستی مگه ؟؟
پاسخ:
سلام :)
بله😊
شما هم یعنی؟؟؟؟؟😍
اگر احیانا از دستم در رفته و پابرهنه پریدم وسط و کامنت پدربزرگ منشانه دادم واقعا عذر میخوام....
آخه تخثیر من چیه؟ اینجا کجاش شبیه چاهه آخه؟
کفتر چاهی هم نداره آخه!
ولی واقعا اشکان خطیبی؟؟؟!!!!!!:))))))))))))))))))))))
پاسخ:
نه نفرمایید... کامنت های شما کاملا بجا بودن😊
حالا اشکان خطیبی رو به عنوان مثال عرض کردم... هرچند زمانی بازیگر محبوبم بود و از وقتی با اون دختره ی ایکبیری ازدواج کرده ازش متنفرم!😂
😮
+خیلی گشتم تا یه ایموجی با چشای خیییلی باز پیدا کنم و تنها همین بود و اینم که مشخصه خیییلی تعجب کرده خخخخ

آخرای تیر یه جورایی مرداد ماهی حساب میشه :دی 
۲۸ م
پاسخ:
اره تعجب داره می باره... تلاشت موفقیت آمیز بود😁
عه دو روز از من کوچیکتره😂😂
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۷ محسن رحمانی
سمندون ؟!😂😂
پاسخ:
😂😂 باور کنید!
آره اتفاقا ۶۹ یه 😉
دنبال عروس م می گردیم ولی خب مشکل اینجاست که طرف دلش نیست الان دوماد شه 😒

+پس من و خواهرم کی عمه شیم 😭
پاسخ:
واقعا که... اینهمه دختر خوب (به خودش اشاره میکند) بعد دنبال عروسین؟؟😒😒
حالا چندم تیره؟؟😁
+ برای عمه شدن هیچ وقت دیر نیست! فقط چشماتو خوب باز کن بتونی عروستونو ببینی😂😂
پس من جزو مزخرف ترین آدم های روی زمینم :)
نه اینکه بخوام نصیحت کنم ولی به خاطر اینکه دلم واقعا و عمیقا میگیره برای دخترایی که سرنوشت تلخی رو دارن و دارن همون راهی رو میرن که شاید چند سال پیش خودم داشتم میرفتم دلم میخواد بگم که ته این مسیر چی در انتظاره
دلم میخواد ما دخترها اونقدر قدرتمند باشیم که چنین چیزهایی باعث ضعف مون نشه ناراحت مون نکنه
ولی در کل منبع خوبی برای درد دل هستم البته فک می کنم :)
پاسخ:
نه دختر این چه حرفیه! 
خوبه ها آدم کسی رو نصیحت کنه، ولی کسی که اومده با میل خودش نصیحت بشنوه، یهو وسط درد و دل نصیحت کردن همیشه جواب عکس میده! تجربه اینو ثابت کرده! از قدیم گفتن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...😁
حالا من با تو حرفها دارم😁 فقط صبر کن یکم😂😂
خخخ چه کامنتای بی ربطی دادیم
من و ایشون 👇
پاسخ:
قشنگی کامنت به همین بی ربط بودنشه😁
پدرم تیرماهیه
برادرم تیرماهیه
خواهر زاده مم تیرماهیه
:|
دویست تومن دستی داری بدی؟ 😕
پاسخ:
ایول به همشون😍😍 
برادرت؟؟😁 مجرده؟؟😂😂

دستی ندارم ولی کارتی دارم😂😂
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۳ سعید سعیدی

معرفی کتاب:

آخرالزمان هر فرد

انسان به میزانی که با امیال و آرزوهای نفسانی خود به بن بست می رسد چه از طریق وصال و چه ناکامی،در هر دو صورت به آخر زمان فردی خود نزدیک می شود و بر آستانه آخرت و قیامت خود قرار می گیرد که آستانه عرفان و رجعت بخویشتن است. و تکنولوژی در این امر خدمت بزرگی به بشر نموده است. ولی بشری که اهل معرفت و عبرت باشد. در غیر اینصورت دچار هلاکت و جنون می گردد و از اسارت تکنولوژی رهائی ندارد.


تکنولوژی هم خود علت و سبب آخرالزمان است و هم معلول آن. هم علت فلک زده گی بشر است و هم معلول آن.

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب مبانی هستی شناسی عرفانی ص ۵۸

پاسخ:
ممنون😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.