...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

469. ماهِ من!

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

به مناسبت حلول ماه مبارک تیر :) اولین تغییرات رو روی کاور گوشیم انجام دادم، خیلی وقت بود میخواستم اینکار رو انجام بدم و بالاخره امروز... اره دیگه :) قبل از انجام عملیات

بعد از انجام عملیات :)

به نظر خودم که کاملا خوشگل و دخترانه شده! 

+ دیروز توی یه جشن مختصری بودیم که برا سهیل گرفته بودن، منم با اینکه سرکار کارمون فوق العاده زیاد بود اما مرخصی گرفته بودم چون لازم بود من باشم! بالاخره خاله ی داماد... یعنی سهیلم :) از رقص تونستم فرار کنم ولی از آرایش نمیشد گذشت! منو آرایش؟! نچ نچ نچ!

خداییش من آرایش کنم منو رو هوا میزنن :) چه خوشگل میشم من!!! (کسی که نیست ازمون تعریف کنه خودمم نمیتونم خودمو تحویل بگیرم عایا؟!) معتقدم که با آرایش، هر دختری میتونه دل ببره، مهم اینه که ساده و بدون آرایش کسی بتونه دل ببره که... استغفرا... :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
بی نام

نظرات  (۱۵)

قشنگه!!
پاسخ:
ممنون 😊
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۲ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
😁😁😁
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۴ محسن رحمانی
نه بابا خواهر زادتون رو عرض میکنم که میگید داماد شده :دی
پاسخ:
آها... یه لحظه تپش قلب گرفتم گفتم نکنه شوهر کردم خودم خبر ندارم😂😂
سهیل الان دو ماهشه😁
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۰ محسن رحمانی
حالا این آقا داماد خوشبخت چندسالشونه ؟
پاسخ:
به جان خودم وجود خارجی نداره، اما امیدوارم همسن خودم باشه😁
دیوونه عروسیت خودم میام میرقصونمت.عروس نرقصه که هیچی. اونم عروس به این نازی. بوس 
پاسخ:
چشم عزیزم...😊 ایشاا... اون روز باهم میترکونیم😁
وای خدا...چرا شما دخترا اینقدر جنگولک پنکولک میچسبونید به گوشیتون؟ 
ساده باشه یعنی مردونه است؟  من موندم شما ها که جوونیدریال یعنی پیرزن ها هم باید از این جنگولکا بچسبونن؟ خب ما مردا چی؟ ما چی باید بچسبونیم به گوشیمون؟ زنگوله و سگک کمربند؟

یه کاری کنید اگر بارون اومد یا رفتید استخر باز هم شما رو بشناسن:) ما مردهاه هم اگر آرایش میکردیم خیلی تودل برو میشدیم...خیــــــلی:))
پاسخ:
خب همین جنگول پنگولا خوشگل کردن گوشی رو دیگه😁 یه نگاه عمیق به چشمای اون استیکر گنده هه بندازین؟ دل نمیبره؟؟😂
نه خب ساده مردونه نیست اما اینجوری رنگی رنگی برا آقایون یکم جلفه😁 شما نگاه کنین توی یه مهمونی آقایون فقط کت و شلوار، نهایتش یه تیپ  اسپورت، اما خانوماااااااا حالا با انواع و اقسام مدل و رنگ لباساشون کار ندارم، چقد هم زیورآلات طلا و نقره و مصنوعی و غیره و ذلک از خودشون آویزون میکنن... علاقه داریم دیگه😁 تازه گوشیم اگه جا داشت یه عروسک هم ازش آویزون میکردم😂😂 شما هم البته این زیباسازی و آپشن های مختلف رو برای ماشینتون میتونین استفاده کنین، مثلا ما میگیم اون وسایلا چیه از آیینه تون اویزونه؟؟ یا چرا اون داخل تایر چی بهش میگن (؟) این مدلیه؟ یا چرا بانداش گنده و تو چشمه و از این صوبتا؟ دخترا هم همون بلا رو سر گوشی هاشون میارن😁

خداییش گریم نمی کنیم که نشناسنمون... فقط زیباییم زیباتر میشیم😂😂 یکم بیشتر از خودم تعریف کنم یا کافیه؟😂


اولا که تفلدت مبارک پیش پیش
چون روز دقیقش رو نمیدونم متاسفانه:(
دوما جشن تفلد صفر سالگی سهیلم مبارک:)
سوما کاورت خوشجل شده :)
چهارما بله صحیح است :)
پنجما تا حالا اینقد لوس کامنت نذاشته بودم برای کسی:)
پاسخ:
میخواستم منم با اولا دوما جواب بدم گفتم شاید فک کنی خدایی نکرده دارم مسخره میکنه... پس من با فاصله به هر کدوم جواب میدم...
ممنونم... ایشاا... ۲۶ ام هست تولدم😁

اونم سهیل با جیغ هاش ازت تشکر میکنه😂

چشات خوشگل میبینه😍

:)

یعنی عاشقتم😂
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۸ محسن رحمانی
نوچ نوچ سوسول بازیه چیه اینارو میچسبونید روی گوشی شما دخترا .:دی
حالا کسی شما روی هوا زد :دی خخخخخخخخخخخخخخخ حالا اونی که دلش رو بردید پولداره :دی
عاقا شیرینی ما رو بذارید کنار :دی
پاسخ:
ولی خوب نگاه کنید خوشگل شده هاا😁
نه بابا ما از این کارهای گناه نمی کنیم که با دل جوون مردم بازی کنیم و دلشونو ببریم 😁 حالا اگه هم زمانی قسمت شد و دل کسی رو هم بردیم ایشاا... که عاقامون باشه😊 اون موقع شیرینی هم محفوظه😁
چه خوشگل شده. مبارکه
عزیزم تو بدون آرایش خیلی خوشگلی. اصلا آرایش نیازی نداری که. هنوز جوانی و همینطوری هم رو هوا میزننت
ولی چرا نرقصیدی؟ دختر باید برقصه دیگه. بیچاره اون پادشاه سفید بر اسب سفیدی که میخواد بیاد تو رو روی هوا بزنه چه گناهی کرده که رقص بلد نباشی؟
پاسخ:
ممنونم 😊

راستش من کلا با رقصیدن رابطه ی خوبی ندارم... دوبار تو عمرم رقصیدم اونم تو عروسی خواهر و برادرم بوده که مجبور بودم... بقیه شو پیچوندم... الانم تنها استرسم رقصیدنه روز عروسیمه😂😂

۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۱۲ محبوبه شب
جوابت به کامنت دوم جناب مهدیار منو مُرد 😂
والا بوخودا 😉
پاسخ:
😂😂😂 حقیقت همیشه هم تلخ نیست... گاهی خیلی شیرینه😁
۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۲ یکــ مَنــــ
خوشگله
پاسخ:
چشاتون خوشگل میبینه😊
۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۱ محبوبه شب
😍 باریکلا 
قشنگ شده

اینا همون استیکرایی بود که به منم اصرار کردی روی گارد بزنم؟
زود میفتن..
کثیف میشن ..

دختر عموم روی قاب خود گوشی چسبونده و یه قاب ژله ای بی رنگم روش زده
اونجوری خوبه
با دوام تره!
پاسخ:
اره دقیقا چون خودم همچین نقشه ی شومی😁 داشتم به تو هم گفتم ازشون استفاده کنی😊 گفتم که خوشت میاد😁
اره کار خوبی کرده دختر عموت... منم حتما اینکار رو میکنم😍
مبارکت باشه ...
پاسخ:
خیلی ممنون😊
چرا هرچی خوبه واسه دختراست؟
پاسخ:
نه بابا واسه شما آقایون هم چیزای خوبی هست... مثلا ما دخترا 😂😂 
خیلی قشنگ شده
پاسخ:
ممنونم 😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.