...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

471. میخوام بگم که...!

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

اینم از کارت ورود به جلسه م :)

یادم میاد یه دوستی داشتم میخواست بهم ثابت کنه که کارت ورود به جلسه شو گرفته اومد از اون گوشه سمت راست کارتش که آرم سازمان سنجشه عکس گرفت برام فرستاد، طوری که عکس و مشخصاتش نیوفته!! بعد من موقعی که نتایج آزمون میومد شماره شناسنامه و شماره داوطلبیمو میدادم بهش که بره اول اون نگاه کنه... میخوام بگم دوستام اینجوری به من اعتماد داشتن که نمیذاشتن حتی عکسشونو ببینم! 

حالا اون خوبه، یکی از دوستام یه اسکرینی برام می فرسته که حواسش نیست که کد ملیش هم تو عکس افتاده، فرداش میرم میبینم عکس رو حذف کرده! یعنی ترسیده کد ملیش رو من داشته باشم... به نظرتون با کد ملی چیکار میشه کرد؟! درسته هیچوقت به روش نیاوردم اما از این کارش واقعا دلم شکست... خودشم رفیقی که پسورد و رمز اینستامو بهش داده بودم و اینقد بهش اعتماد داشتم... میخوام بگم دوستام اینجوری به من اعتماد داشتن! 

حالا اونم خوبه، یکی اومد ادعا کرد منو دوست داره حتی اسمشم بهم نگفت :)) به نظرتون با یه اسم چیکار میشه کرد؟! میخوام بگم حتی اونایی که منو دوست داشتن هم اینجوری به من اعتماد داشتن! 

در کل میخوام بگم که آدما خیلی چیزا رو میفهمن فقط به روتون نمیارن، نذارین به حساب اینکه زرنگین و طرف نفهمید و از این صوبتا... ما شما رو رفیق حساب میکنیم نادیده میگیریم نارفیقی هاتونو، وگرنه خیلی هم خوب دل آدمو می شکنین!

+ محل امتحانم مشخصه، کی میاد دنبالم منو ببره و برگردونه؟ هرکی میاد ترجیحا ماشین داشته باشه، بخوام با تاکسی اینا برم نیازی به همراه اضافه ندارم :)

بعدا نوشت:

خواستن حذف بشه... اطاعت امر شد :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
بی نام

نظرات  (۷)

خیلی عجیبه ها!
من کامنتم رو ناشناس نقرستاده بودم
هر دوشم همزمان سند شده چطور متوجه نشدی که ناشناسه منم :)
پاسخ:
زمان ارسالش فرق میکرد برا همون!
از طرفی گفتم شاید باز یه ناشناسی اومده درخواست رفاقت میده، خواستم بهش بگم که تا وقتی که ناشناسه نمیتونه به هیچ وجه حرفاشو ثابت کنه!:)
درود بر شرفت خانم پرستار
اصلا نتونستی تو رفیق بازی موفق عمل کنی
بیا با من رفاقت کن معنی اعتماد رو بهت نشون بدم
بارسم شکل و نمودار😃

پاسخ:
درود بر شما :)
من رفیق خوبی بودم ولی خب گویا برا کسی مورد اعتماد نبودم!
مطمئنم با شما هم رفاقت کنم مثل یه نفر نه تنها خودتونو معرفی نمیکنین؛ بلکه روی عکس هاتون شکلک میذارین یا عکس پرنده برام میفرستین، در نهایت هم من متهم میشم به اینکه ولتون کنم و دست از سرتون بردارم و سیریشم و اینا :)) وگرنه من پایه م ببینم چطور شما میتونین رفیقی باشین که معنی اعتماد رو میخواد به من نشون بده! شما هم جا میزنین :))
لازم شد یه بار آقای دکتر رو دعوت کنیم تبریز بعد آزدیرماخ
کنیم تو همون سه تا خیابونی که میگه تا توهم
شهرستان بودن شهرهایی غیر از تهران کلا برچیده بشه😁
ما کلا خیابونی نداریم یه کوچه است دور هم زندگی میکنیمم ☺️
پاسخ:
من ایشون رو چندباری دعوت کردم، مخصوصا که خودشون هم تبریز رو دوست دارن و قول دادن که یه روز تشریف بیارن! با اون آزدیرماخ هم موافقم! :))
چه قشنگ میشد اگه همه توی یه کوچه بودیم :))
۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۷ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخ به حساب تبریز :دی
پاسخ:
تبریز ارزون ترین شهری هست که تو ایرانه! ما با این پول یه عالمه کار میتونیم بکنیم... 
چرا نوشته زبان امتحانی انگلیسی؟ مگه امتحان به فارسی نیست؟
پاسخ:
اون برای سوالای زبان عمومی هست که بعضیا یه زبان دیگه رو به عنوان زبان عمومی انتخاب میکنن! 
اگر خوندید که هیچ اگر نه که برای چی جیب سازمان سنجش رو پر میکنید
البته حتما خوندید و در سودای پزشکی هستید
تبریز که رسوندن نمیخواد..کلا تبریز بیشتر از سه تا خیابون داره؟بعید میدونم:)))))
پاسخ:
خوندن که فقط تست های سالهای اخیر رو تمرین کردم.. فک کنم کافی باشه😁
سودای پزشکی نمیتونم داشته باشم، چون مدرک کارشناسیمو از دانشگاه روزانه گرفتم برا پزشکی باید شهریه بدم که همچین پول مفتی ندارم! بیشتر سودای پرستاری دارم که هر سال میتونستم قبول شم اما انتخاب رشته هام غلط بودن متاسفانه!
دو و نیم تا خیابون داره😂
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۱ محسن رحمانی
سلام علیکم :)

عاقا من رانندمو میفرستم متهی ساعتی 100000تومن میگیرم بفرستم بیاد :دی
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

پیاده برم باصرفه تره😂 به قیمت کجا حساب کردین شما؟؟ دانشجویی حساب کنین بابا😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.