...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

477. لعنت به تنهایی!

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ق.ظ

به قول یه اصطلاح تو دیالوگ های سریال شهرزاد که الان وقت کردم و دارم نگاه میکنم و هنوز هم معتقدم اونی که تا حالا این سریال مزخرف رو ندیده شیش هیچ از بقیه جلوتره، پشت بَنده اون خواستگاری که قرار بود تو پارک ملاقات داشته باشیم و اینا... ما خیلی سعی کردیم که بپیچونیم، اما بخاطر اصراری که داشتن بالاخره امروز رفتیم و ملاقاتی خیلی خیلی کوتاه و مختصر صورت گرفت! اون طوری که من بدبینانه فک میکردم که ممکنه با عروسشون زیادی صمیمی باشه، اونقدر مذهبی بودن که از نگاه های پسره که من از زیر چادر مانتو و شلوارِ رنگ روشن پوشیده بودم فهمیدم که حتی از تیپ من هم خوشش نیومد و گویا انتظار داشت خیلی ساده تر و سنگین تر لباس بپوشم و بخاطر این حدس زدم که از اون خانواده هایی هستن که محرم نامحرم حالیشونه! مخصوصا که عروسشون یه خانوم چادری و باوقار بود! 

یه آقا پسر قد بلند و البته عینکی که خب چهره ی بدی هم نداشت! 

وقتی الناز ازم پرسید که اونو پسندیدی خیلی قاطعانه گفتم نه... اما بعدش یکم سست شدم... نه که بگم با یه نگاه عاشقش شدم... اصلا بحث این حرفا نیست، بحث بحثه تنهایی و خستگیه... لامصب درد بدیه! 

:( :( :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
بی نام

نظرات  (۶)

۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۳ محسن رحمانی
ازدواج سنتی گذشته باالان خیلی فرق داره .
پاسخ:
ولی هیچکدومشون بدون ایراد نبوده و نیست!
تنهایی خیلی سخته. 
حالتون رو شدیدا درک می کنم... 
پاسخ:
واقعا سخته... :(
دیدی بهت گفتم قضاوت نکن قبل از اینکه ببینی. خب خداروشکر که اون مدلی نبود که میترسیدی.
ببین علاقه در ازدواج سنتی که یهو ایجاد نمیشه. اگه یهو ایجاد بشه باید شک کنی که احساساتی هست و عاقلانه نیست. اما باید طرف به دلت بشینه دیگه. هم ظاهرش هم اخلاقش. به نظرم دو سه جلسه دیگه صحبت کن ببین به دلت میشینه تفکراتش یا نه
پاسخ:
خب اگه هم از رفتارشون نمیفهمیدم، حتما از خودش راجع به رابطه شون می پرسیدم! 
درسته منم دنبال ایجاد علاقه در نگاه اول نیستم اما واسه صحبت های بعدی هم حداقل باید طرف به دل آدم بشینه یا نه؟ 
من هیچ وقت به این باور نرسیدم که عشق ممکنه بعد از ازدواج ایجاد بشه
من نمیتونم به کسی که به دلم ننشسته بگم دوست دارم!
اون فردی که منو میخواد حداقل باید روش دلبری رو بلد باشه دیگه!
ولی اینم اشتباهه که عمرت رو به خاطر کسی که به قول خودت بی عرضه است هدر بدی
زندگی همیشه شگفتی هایی داره که از الان نمیتونی حدس بزنی
اگر ازش بدت نیومده بهش فرصت بده باهاش چند جلسه حرف بزن بعد تصمیم بگیر

پاسخ:
منم باهات موافقم... اکثر اوقات دو نفر کنار هم عادت میکنن، که نمیشه اسمشو گذاشت علاقه!
بعید میدونم بین پسرای سرد و مغرور و خودخواه تُرک بشه کسی رو پیدا کرد که روش دلبری بلده!
بدم که نیومده، ولی خوشمم نیومده! بعید میدونم با چند جلسه حرف زدن به دلم بشینه!
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۶ محسن رحمانی
نه هیچ وقت همچین اشتباهی رو نکنید چون بعدش پشیمونی و طلاق وطلاقکشی و اعصاب خوردی
.
پاسخ:
شاید هم اینجوری که شما میگین اشتباه نیست و آخر و عاقبتش خوب شد... بالاخره که ما قرار نیست به اونی که دوسش داشتیم یا داریم برسیم... حالا یا بخاطر بی عرضگی اوناس یا بد شانسیه ما یا هر مشکله دیگه... این خواستگار نشد یکی دیگه... تا ابد که نمیشه موند ور دل خونواده که...! 
از رو تنهایی به کسی که علاقه نداری بله نگو.
خیلییی فکرکن خیلیییی دقت کن خیلییییی به دلت نگاه کن
پاسخ:
اساس ازدواج سنتی مگه این نیست که بالاخره به یکی که علاقه نداریم و صرفا واسه اینکه یکی دو جلسه دیدیم آدم بدی نیست بله رو بگیم و یه عمر همینجوری زندگی کنیم؟ 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.