...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

478. تفسیر سریال مزخرف!

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

تو سریال مزخرف شهرزاد، سه جور عشق وجود داره! عشق بین شهرزاد و فرهاد که واقعا حال آدمو بهم میزنه... هی شعر تحویل هم میدن و آدم چندِشش میشه! 

دومی عشق یه طرفه ی قباد به شهرزاده! بیشتر خودخواهیه، چون حاضره زندگی رو برای شهرزاد که دوسش داره جهنم بکنه اما خودش به خواسته ش برسه! 

و اما سومی... عشق بین صابر و شیرین... به این میگن یه عشق درست و درمون! یعنی صابر حاضره تمام سختی ها و بدبختی ها رو تحمل کنه اما آب تو دل شیرین تکون نخوره... تازه با محبت و وفاداری ای که به شیرین داره، کار اشتباهی هم که تو گذشته کرده بود رو تونست جبران کنه، حالا واسه ما بود میگفت من دیگه از چشم فلانی افتادم و ولش کن دیگه! حتی تلاش هم نمی کرد که نشون بده پشیمونه، جبرانش پیشکش! 

کاش یکی هم بود مثل صابر ما رو میخواست... حالا ما به اندازه ی شیرین دردسرم نداریمااا اما چه کنیم که شانس اون از ما بیشتره :)) حسادت در این حد :)

+ امروز واکسن دو ماهگی سهیل رو زدن

طفلی فقط از صبح گریه میکرد و نمی تونست پاشو تکون بده، خوشحالم که ما این دردها رو تو بچگی گذروندیم و چیزی یادمون نمیاد، هرچند تا باشه از این دردا، حداقل بهتر از اینه که بعضیا با حرفا و اعمالشون دل آدم رو به درد میارن! 

بعدا نوشت:

چطوریه که گفتی دوسم داری و الان غیرتت قبول میکنه که به اسم خواستگار واقعی یا خواستگار نما، با هرکس و ناکسی هم کلام بشم؟ داری بی غیرت میشی عزیزم... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
بی نام

نظرات  (۷)

سلام
در رابطه با جمله آخرتون این شعر رو بخونین :

خامی نکن که فرصت عاشقی، دوباره نیست
خود را به خواب -مرگ فراهم- زدن خطاست

این سریال رو منم ندیدم ولی منتظر فرصتم بشینم ببینم ولی کو آخه فرصت.
پاسخ:
سلام
چه بیت قشنگی البته کوووووووو گوش شنواَ! والا منم میگم عاشقی یباره، ولی بعضیا انقدر توی هوس هاشون غرق شدن که به اشتباه هر هوسی رو عشق تلقی میکنن فک میکنن میتونن با اونا خودشو گول بزنن و از عشق واقعیشون غافل بشن! 

به من باشه میگم نبینین، ولی خب رطب خورده نباید منع رطب کنه... امیدوارم فرصتش جور شه ببینین😊
نخیر شهرزاد خیلیم خوبه من ترانه علیدوستی رو خیلی دوست دارم 😍

پاسخ:
نظر شما هم متین😁
ترانه علیدوستی هم نشدیم کسی دوسمون داشته باشه... 😂😂 
هرچند من بیشتر به شیرین حسودی میکنم😁
۱۴ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ محسن رحمانی
جریان بعدا نوشت چی هست؟
پاسخ:
حس و حال اون لحظه مه واسه اونی که باید باشه و نیست! 
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۲ محسن رحمانی
تاحالا ندیدم این سریال رو.
پاسخ:
شما ۱۰ هیچ از همه ی ما جلویین😊
سریال به این خوبی. حالا چون صابر نداری تو زندگیت باید سریال رو تخریب کنی؟ :))
بعدشم به نظرم عشق قباد بهتر بود. اولش نه که خودخواهی بودا ولی آخرش به کمال رسید دیگه. جونش رو داد برای عشقش و عشقش رو آزاد گذاشت و اون کاری رو کرد که شهرزاد میخاست. از همه بدتر عشق فرهاد به شهرزاد بود که اونجوری ته کشید. تازه چرا عشقها رو اینوری دیدی؟ عشق شهرزاد به فرهاد هم خوب و کامل بود دیگه. نبود؟
پاسخ:
واقعا از این سریال اصلا خوشم نیومد... فقط واسه اینکه میخواستم ببینم آخرش چی میشه نگاه کردم، یه جور کنجکاوی! 
نظر شما متین ولی من از نظرم برنمیگردم😁 :))
۱۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۶ آقای مُرَّدَد
سلام از سریال شهرزاد فقط پوسترهاشُ تو سایتهای مختلف دیدم. حتی داستانش هم نمیدونم. ولی عشق: با توصیف خیلی خیلی سرانگشتیِ سرکار خانم باید بگم هرسه مورد عشقه ولی عشق واقعی همونیه که باعث بشه بسرایی. بخوانی، مست بشی. عشق واقعی مستت میکنه (اگر شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسیِ جامعه و آقایون بذارن) حضرت حافظ فرمودند:
آنچنان مهر توام بر دل‌وجان جای گرفت/ که اگر سر برود، آن ز دل و جان نرود.
واما در مورد پی نوشتتون:

خود را بکُشد بلبل از این رشک که گل را/ با باد صبا وقت سحر جلوه‌گری بود (پس چرا؟)
پاسخ:
سلام... والا بهترین کار رو شما کردین که ندیدین این سریال رو! 
الان که از این عشقای مست کننده نداریم... یعنی نمیذارن که داشته باشیم، اگه هم بوده موند تو زمان حافظ و سعدی و اینا...

بابت شعرها ممنون... واقعا چرا بلبل ما خودشو نمیکُشه وقتی میفهمه ما با باد صبا هم کلام شدیم و براش جلوه گری کردیم؟؟!
اولا چرا سریال مزخرف شهرزاد ؟
هر چند خیلی نقد دارم بهش
ولی سریال متوسط به بالایی بود . 
حالا اگه مزخرف بود چرا نشستی تا تهش دیدی😁
منم اگه آرزوی عشق داشته باشم چیزی مثل دارسی به الیزابت آرزو میکنمم(رمان غرور و تعصب) 
پاسخ:
راستش اصلا خوشم نیومد از این سریال، ولی چون اولشو دیدم فقط میخواستم ببینم آخرش چی میشه... برا همین تا تهش نگاه کردم! 

وااااای نسرین اون رمان رو نگووووو... هم اصلشو خوندم، هم ترجمه شو، هم بارها فیلمشو دیدم... عااااشق دارسی بودم من😁 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.