...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

482. مرسی که هستی...

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

امروز با یکی از بهترین دوستام و همکار سابقم توی آموزشگاه قرار گذاشتیم بریم بیرون که بعد از مدت ها شدیدا به این ملاقات و درد و دل های بعد از اون و زدنه حرف هایی که تو دلمون مونده بود نیاز داشتم!‌ 

درسته خیلی گشتیم و منم که کفش پاشنه بلند پوشیده بودم پام درد گرفت اما به قدری خوش گذشت که اصلا دلم نمی خواست این دیدار تموم بشه، اونقدر با زهرا حرف داشتم که حرفامون تمومی نداشت... 

خواستیم یه عکس بندازیم که یادگاری بمونه از امروز، لحظه ی آخر یادمون افتاد که اونم چون میخواستم جوری باشه که بشه تو وبلاگ گذاشت اومدیم از دستامون عکس بگیریم که شبیه عکس دست عروس و دامادا شد و کلی هم واسه اون خندیدیم... خلاصه اینکه جاتون خیلی خالی...

از همین الان بگم که سه شنبه مصادف با بیست و ششم تیر ماه تولدمه :) از همه تون انتظار سورپرایز دارم... امروز سرکار با همکارا حرفش بود که روز تولد من رو بریم بیرون که هم یه دوره همی بشه هم یه تولد مختصر بگیریم... حضور برای عموم آزاد است :) بدون کادو تشریف نیارین، توقع دارم :) از قبل هم خبر بدین که میاین! 

+ تولدم می آیی مگر نه؟! منتظرت می مانم حتی اگر قرار باشد هرگز نیایی...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
بی نام

نظرات  (۱۱)

هممم دا من سکوت کرده و در لاک خودم فرو می روم و دیگر هیچ سخنی با تو نمی گویم 😐😒😒😒😒😒😒قهرم هر چقدر هم بگی اشتی نمی کنم .
پاسخ:
تو مگر لاک پشت می باشی که در لاکت فرو میروی؟؟🤔
ضمنا تو نمیتوانی با من قهر بنمایی😁
از همین جا تولدت رو تبریک میگم 😘😘😘با زهرا جونت خوش بگذرون 😒😒😒
پاسخ:
از همینجا تشکر میکنم...
حالا یبار باهاش رفتم بیروناااا... تورو پارسال دیده بودم اونو دو سال پیش😂😂😂 
خواستم دلت بسوزه کادو بگیری برام:))
نگفتم از من ها
ان شالله از یه آدم پولدار :)
پاسخ:
کادو که قابلتو نداره ولی خب خداییش وقت ندارم😁

بعید میدونم همچین آدمی پیدا بشه که برا من بخواد کادویی چیزی بگیره... :(
مگه من گفتم تو دختر نیستی؟ بعدم از کجا فهمیدی کادو نمیگیری روز دختر؟
میدونی که من دو ماه بیکارم یا توضیح بدم؟

پاسخ:
گفتم شاید فک کنی مثلا من پسرم :)))
یعنی ممکنه کادو بگیرم؟؟😍😍 
اره میدونم دو ماهه بعد هم بیکاری... اما من که کار دارم چه کنم کادو رو؟😁
شنبه بازم از این عکسا میگیریم:)
راستی یکشنبه روز دختر هم هست اومدنی برام کادو روز دختر بیار :)
تولدت هم روزش تبریک میگم
از جلو تبریک گفتن مال تنبل ها و فراموش کار هاست!
پاسخ:
اره حتما ایشاا... میگیریم😍

فک کنم منم دخترمااا😁 تازه دیر گفتی امروز جمعه س فردا هم صبح سرکارم... وقت ندادم که کادو بخرم😂
پس روز تولدم منتطرم😁

مرسییی دوست خوبم خدا رو شکر دوست گلی مثل تو رو بهم داده ،تا اخر عمرم همیشه دوستم بمون❤❤❤❤😘😘😘
از اول تیر که تولدت رو‌ تبریک گفتم 😄😄😄 ولی بازم میگم 
تولدت مبارک عزیز دلم چه خوب که بدنیا امدی تا من از داشتن دوست عزیزی مثل تو بی نصیب نمونم🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🌷🌷🌷❤❤❤😘😘😘
پاسخ:
عزیز دلمی خانومی😚 

بله پیام های تبریکت از اول تیر به هر بهانه و هر مناسبتی برام ارسال شده و کلی هم خوشحالم کرده😍😍😘😘❤

یکی یه دونه ای بخدا😘😘😘
عزیزدلم تولدت مبارک. آدرس بده بیاااااااااام
امیدوارم شوهر آیندت زودتر تنبلی رو بزاره کنار و زودتر بیاد خواستگاری که از این عکسا باهاش بگیری
پاسخ:
قربونت برم من ممنونم... شما تشریف بیار تبریز خودم میام دنبالت 😊
حالا نیومد هم خیلی عجله ای نیست😁 ولی اومدم اومد دیگه😂
سلام زهرا خانوم!
تولدتون مبارک.
من که نه حساب دارم به عنوان کادو براتون پول بریزم نه نزدیکتونم براتون کادو بیارم.
فقط براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم.
پاسخ:
سلام عزیزم

ممنونم گلم :)
منم برای تو آرزوی خوشبختی و سعادت دارم عزیز دلم :)
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۱۶ آقای مُرَّدَد
دیروز که کسی به من تبریک نگفت:| ولی پیشاپیش تولدت مبارک/ . شماره کارت بده هرچی کادو گرفتم بریم به حسابت...:D
پاسخ:
پساپس تولدتون مبارک... ان شاءا... که روزهای خوب و پربرکتی در پیش داشته باشین :)
پیشاپیش تولد مبارک :)
خدا این دوستی رو حفظ کنه
پاسخ:
خیلی ممنون :)

۲۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۱ محسن رحمانی
خیلی هم عالی .
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.