...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

484. واقعی ترین دوست مجازی!

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

قرارمون امروز بود ساعت پنج، اما بخاطر اینکه اون موقع هوا به شدت گرمه، قرار رو موکول کردیم به ساعت شیش! دومین دختری بود که بدون اینکه از قبل ببینمش داشتم باهاش میرفتم قرار... استرس داشتم خب! استرسی همراه با حس خوب... 

یکم واسه اینکه همو پیدا کنیم معطل شدیم، یعنی تقصیر من بود، اینقد قرار نرفتم که گیج بازی درآوردم و خب طبیعی بود :)

چیزی که خوردیم (و البته جاتون خالی... موقع خوردن به یاد همه تون بودیم!) :))

و یه سورپرایزی که نسرین برا من داشت... برا تولدم... 

واقعا انتظار نداشتم... از همین جا از نسرین جان تشکر میکنم... خیلی خیلی ممنونم بابت امروز که روز خوبی رو برام ساختی... امیدوارم بتونم دوست خوبی برات باشم عزیز دلم...😘

+ خیلی خوش گذشت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
بی نام

نظرات  (۲۵)

کوچه باغ بالا شهردی؟ :|||
پاسخ:
چون من نمیشناسم کجاس حتما بالا شهره دا😂😂
نه قنادی رو نمیشناسم درثانی مگه من چمه ترک تبریز نباشم =)))
پاسخ:
گفتم که شما مال پایین شهر نیستین :))
چیزیتون نیست من حدس میزدم ترک نباشین :)
از کجا معلوم شاید هم محله باشیم ما طرفای کوچه باغ آزی هستیم =))
پاسخ:
حالا اونجا رو نمیشناسم... اصلا فک نمیکردم شما ترک باشین چه برسه تبریزی باشین و پایین شهر رو هم بشناسین!
خب قنادی آذر یاشار رو باید بشناسین، بستنی فروشیه روبه روی اونه! :))
آدرس اون بستنی فروش محلتون که میفرمایین هم بدین شاید رامون افتاد اونجا رفتیم خوردیم =)) 
پاسخ:
ما پایین شهریم... تا شما بخواین بیاین اینجا (از هر نقطه از شهر) کلی هم باید هزینه کنین بخاطر 500 تومن! :))
تازه الان یادم افتاد اگه قرار گذاشتین دفعه بعد خدای نکرده منم دعوت نکردین :||| برید بستنی گل آذین تو خیابان بهار بستنی هاش عالیه قیمتش هم مناسبه :))
پاسخ:
بله بله اونجا که معروفه😁 به قیمت باشه که تو محله ی ما یه بستنی فروشی هست که بستنی هاش با گل اذین رقابت میکنه و ۵۰۰ تومن هم ارزونتر از اونجاس😁 میخواین اونجا هم یه سر بریم؟؟😂
باشه پس دفعه دیگه قرار میزارین منم دعوت کنید مهمونم کنین اونجا =))))) 
پاسخ:
دفعه ی بعد که احتمالا قرار بذاریم اما اخه شما نه وبلاگ دارین، نه اسم! اونوقت چجوری بهتون خبر بدیم؟😁
زهرا بی نام....نسرین توکلی(الکی)
پاسخ:
ایول... مستعار در مستعار😁 خوشم اومد😊
به عمو حسن میگم که قاچاق خودروی وارداتی کار شما دو نفر بوده»

ز.ب  و ن.ت از 25 ساله از تبریز!
پاسخ:
اون مخفف شده ی اسم هامون قسمت فامیلیش دقیقا چیه؟؟😂😂 
مثلا زهرا بهاری؟😂😂
میگم ستاره باران معمولا گرونه دوبل حساب میکنن حالا بستنیارو چند خریدین؟ ببینم میصرفه منم برم  :))))
پاسخ:
واقعا گرون بود لامصب😁 
البته شکلات ارزششو داشت هفت تومن نفری پیاده شیم😂 
خب جای اشتباهی اومدین باید میرفتین زمزمه ها😁
پاسخ:
الان میان اونجا آدرس رو کت بسته تحویل میگیرن😁
آدرس پیجشونو میخواستم که خودش سروکله اش پیدا شد:))))

با شما دو نفرم .....تویوتای اف جی من چی شد؟
پاسخ:
بله من اون آدرس رو بد متوجه شدم😁 

الو الو صدا قطع و وصل میشه😂😂
آدرس پیج منو از زهرا میخوایین؟؟؟ 
پاسخ:
عه؟ آدرس پیج تو رو میخواست؟؟

من فک کردم آدرس میخواست واسه تحویل ماشین😂😂
ما که راضی نیستیم...دیگه علم غیب نمیخواد که...مگر میشه دوتا خانوم زیر یه سقف جمع بشن و غیبت نکنن؟:)

آدرس بدین لدفن..
پاسخ:
راضی باشین دیگه😁 اصلا اگه دو تا مونث غیبت نکنن مطمئن باشین هیچوقت نمیان بگن که خوش گذشته😂😂 در غیبت لذتی هست که در انتقام نیست😁😁

ادرس؟؟ ماشینتون هنوز آماده نیست... فعلا داریم رو تایر هاش کار میکنیم 😂 (اشتباه تفهیم شد😁) 
هر دو
ولی فارسی راحت‌ترم
پاسخ:
حق داری... چون نصف بیشتر عمرتو تو تهران بودی😁
منم البته مثل تو ام😊
دغدغهٔ منم هست آخه این زبان :))
پاسخ:
مگه تو به کدوم زبان مسلطی؟؟😁
امیدوارم پشت سر من غیبت نکرده باشید و برای ادای دینتون که همانا تهیه تویوتای اف جی من هست راهکاری اندیشیده باشید:)

ضمنا هر دو تاتون باید یه عکس مشترک بذارید؟
پاسخ:
اتفاقا غیبت کردیم از شما(حلال بفرمایید😁)  و دقیقا هم راجع به ماشین شما صحبت کردیم😂😂 نمیدونم چطور به این علم غیب نائل اومدین 😂 
برای رویت عکس مشترک به اینستاگرام پیج نسرین جان مراجعه کنید😁
چقدر این وبلاگتو دوست دارم زهرا خانوم :) واقعا لذت میبرم از خوندنش درسته اکثر مواقع خاموش میخونم ولی همیشه میخونمش :)))
پاسخ:
نمیدونم کی هستین اما اولا لطف دارین😁
دوما خوشحالم که همچین حسی دارین😊
سوما سعی کنین روشن بخونین تا هرازگاهی منم از اینکه وقت میذارین ازتون تشکر کنم😊
یه سوال فنی
به چه زبونی صحبت می‌کردین باهم؟ :دی
پاسخ:
من کلا فارسی صحبت میکردم، نسرین ترکی و فارسی رو با هم صحبت میکرد😁
حالا چی شد همچین سوالی به ذهنت خطور کرد؟😁
حیف پسر ندارم😁😁😁
پاسخ:
خداییش عروس خوبی میشدم😁 
خب وقتی ندیده بودمت هر اتفاقی ممکن بود
قیافه فاکتور مهمیه😁
پاسخ:
خوشحالم که مورد رضایتت واقع شدم😁
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۰ بابای نرگس
مبارکه
پاسخ:
ممنون :)
خوش گذشت حسابی
خدا رو شکر که ازت خوشم اومد و میتونم دوباره ببینمت :)
هی استرس داشتم در این مورد:)
قابل تو رو نداشت

پاسخ:
به من خیلیییی خوش گذشت

یعنی ممکن بود از من خوشت نیاد؟😁
ممنونم گلم😚
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۶ محبوبه شب
آهان چقدر خوشکله
و چقدر هوشمندانه انتخاب شده ^_-

ان شاءالله امام رئوف بطلبه و بیای سمت ما : )

فدای تو دوستان بجای ما 😘
پاسخ:
بله بله من خیلی دوسش دارم😍

ایشاا... میطلبه... تو فقط دعا کن😊

😚
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۰ محبوبه شب
وای قرار وبلاگی ^_^
خیلی هیجان انگیزه

خداروشکر خوش گذشته بهت : )


ماهیت کادوتو متوجه نشدم!
پاسخ:
اگه میشد با تو هم حتما قرار میذاشتم... دعا کن رام بیوفته مشهد... یه قرار توپ باهات میذارم😁

جای شما خالی :)

ماهیتش آیینه هست😊
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ آقای مُرَّدَد
همیشه شاد باشید آمین
پاسخ:
خیلی ممنون... همچنین :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.