...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

485. دختر است دیگر...!

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۱ ب.ظ

روز ما دخترا مبارک...

از سرکار اومدم خونه خداییش خبر نداشتم... توی این گرما مامان رفته بود برام کادو گرفته بود... خودشم چی؟؟ عروسک! محبوب ترین چیزی که ذوق مرگ میشم وقتی بهم کادو میدن اونو! 

یه روباه (بالای مبل نشسته) به کلکسیون عروسک هام اضافه شد! 

آبجی ازم خواست همه ی عروسک هامو بیارم و سهیل رو بذاره توشون و ازش عکس بگیره، میگم بچه بزرگ میشه فک میکنه عروسک های خودشه اونوقت من نمیدم حتی بهشون نگاه کنه هاااا ... شمام شاهد باشین اینا مال منه...

الان نزدیک به شش ماهه که کامپیوتر ندارم، هاردش از قبل از عید سوخت و منم جمعش کرده بودم، امروز از صاحب کارمون خواستم یکی از کیس های بی مصرف دفتر رو دو سه ماهه به من قرض بده که بتونم حسابی توی این مدت باهاش فیلم تماشا کنم... اونم دستش درد نکنه امروز منو کیس رو باهم آورد خونه و دامادمون شاخ درآورده بود که چطور یه صاحب کار همچین کاری میکنه...! گفتم اون فقط صاحب کارمون نیست که... حق پدری به گردن همه مون داره :))

کیس رو وصل کردم و تا اومدم فیلم نگاه کنم، تق! برقا رفت! شانسه دیگه! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
بی نام

نظرات  (۹)

۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۲ آقای مُرَّدَد
صدای برق رفتنتون تِقه؟ :D
یه چیزی ناراحتم کرد اینکه نذاشتی سهیل بشینه لا عروسکا که بعدا ادعای مالکیت نکنه؟
چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر خسیسی آخه :D 


م ز ا ح

پاسخ:
اون صدای تق دقیقا صدای اون محافظه که برقا که میره و میاد همچین صدایی میده!!

نه بابا گذاشتم عکس بگیره فقط قبلش از آبجی امضاء و اثر انگشت گرفتم که پس فردا پسرش ادعای مالکیت نکنه! من رو عروسکام خیلی حساسم... اینا با دقت زیادی انتخاب شدن... محاله نمونه شونو پیدا کنین :))

تو بحث عروسک من با کسی تعارف و احیانا شوخی ندارم :))
حالا مونده به تاثیر دعای من ایمان بیاری😁
مبارک باشه
هم روزمون هم عروسکت
پاسخ:
میگم نسرین واسه یه چیز دیگه هم دعا کن😁

باور کن هیچ سالی واسه روز دختر کادو نگرفتم..‌ امسال به کل سورپرایز شدم!
مرسی خانومی... مبارک تو هم باشه امروز😘❤
شما کیس رو از شرکت آوردید خونه(آوردند خونه) بعد برقا رفت
ما تو شرکت بودیم اونجا یهو برقا رفت و از اونجا که کار ما base اینترنت و داده و آنالیز داده داره وقتی برق میره نه مودم اینترنت وصل میشه نه رایانه ها روشنه نه لپ تاپ ها به خاطر پرمصرف بودن نرم افزار ها می تونن کار کنن کلا شرکت واسه 2 ساعت تعطیل میشه هیچکی هیچ کاری نمی تونه انجام بده همینقد تباه:(

پاسخ:
کار ما هم کلا با کامپیوتره و وقتی قطع میشه ما هم مثل شما دو ساعت بیکار میشیم و البته اون موقع ست که دوره همی ها و غیبت ها و بحث هامون تازه شروع میشه😁
این کیس هم یه دونه اضافه بود اونجا 😊
قسمت نبود :)
پاسخ:
ایشاا... بعدها قسمت میشه😁
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۳ پسری از دیار سلمان
روزتون مبارک خواهر .
پاسخ:
بسیار ممنونم😊🌹
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۲ پسری از دیار سلمان
بی نام : من واسه این عروسکها خون دل ها خورده ام خون دلها خورده ام :دی خخخخخخخخخخ

بسکه خسیسید :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
باور کنید اگه تعریف کنم واسه تک تکشون چه کارها که نکردم شمام حیفیتون میاد که من اینا رو بدم یه بچه یه روزه پاره شون کنه😢
تو قسمت عروسک اصلا تعارف و دست و دلبازی ندارم! میتونم بگم اره توی این مورد به شدت خسیس و خود خواهم! خب ماله خودمه دیگه😁 اونام برن واسه خودشون بخرن😂
سلام
روزتون مبارک باشه
ماشالا چقدر عروسک دارید 
کاش ما هم یه صاحبکار این جوری داشتیم !
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون😊🌹
دختری که عروسک نداره دختر نیست😁
خدا حفظش کنه ولی ایشون واقعا یه دونه س 😊
روزت مبارک :-)
دلم برای عروسکام که سالهاست تو انبارن تنگ شد!
پاسخ:
روز تو هم مبارک عزیز دلم😊
برو یه سر بهشون بزن😊 اونا هم حتما دلشون برات تنگ شده😁
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۴ مرد تنهای شب
عجبا به بچه بگید نمیدم ؟ :دی بدید بهش خاله دستو دل باز باشید :دی
پاسخ:
اخه نمیتونم بدم😁 خب دلم نمیاد... من واسه این عروسک ها خون دل خوردم😂😂 خودم به اندازه ی کافی باهاشون بازی نکردم... بعد بدم بچه خیالشون کنه؟؟؟ اصلا تصورشم اشکمو درمیاره 😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.