...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

487. بیست و ششم ام تیر ماه!

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ب.ظ

تولد امسالم خیلی خیلی بهتر از پارسال بود... نمیدونم چم شده که دیگه برام فرقی نداشت تبریک تولد از دوستا و خونوادم دریافت کنم یا نکنم، شایدم چون دیگه منتظر پیام خاصی نبودم... قبل تر ها حتی واسه اینکه کسی دیر تبریک میگفت یا یکی سهوا یادش میرفت گریه میکردم حتی! 

خلاصه از همه ی اونایی که تولدم رو تبریک گفتن، اینجا پیام فرستادن، تو تلگرام یا اینستا پیام دادن، اس فرستادن و حتی زنگ زدن متشکرم! حتی از اونایی که دلشون میخواست تبریک بگن اما غرورشون اجازه نداد اینکار رو بکنن، اونایی که تبریک گفتنشون زورکی بود و توی رودربایستی موندن، اونایی که فراموش کرده بودن و اونایی که اونقد از من متنفر بودن که خودشونو زدن به اون راه که یادشون رفته هم متشکرم! 

بفرمائید کیک... 

خاص ترین تبریک یه قطعه شعر بود که یکی از وبلاگ نویسان عزیز برام پیام خصوصی فرستاده بود و البته پستی بود که جناب زیتون توی وبلاگشون گذاشته بودن... از هر دو نفر بی نهایت ممنونم...


+ در این نبودنت هم حکمتیست...! اگر کنارم بودی من به هنگام خاموش کردن شمع ها چه کسی را آرزو میکردم؟ اگر کنارم بودی مگر آرزوی دیگری هم داشتم؟ اگر کنارم بودی... آخ اگر بودی! :(

بگو چند سال دیگر هم باید تو را آرزو کنم تا بیایی؟ بالاخره که می آیی؛ آن موقع است که از این همه انتظار شرمنده ات خواهم کرد ای زیباترین آرزوی دست یافتنیِ من...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
بی نام

نظرات  (۱۲)

با تاخیر مبارک باشه تولدتوووون
پاسخ:
خیلی ممنونم😊
خوشبخت بشید ان شاءالله 🌹🌹
۲۹ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۹ بابای نرگس
تولدتون مبارک
شمع هاش کوش پس؟
سانسورش کردین...

چه دل نوشته زیبایی
پاسخ:
خیلی ممنونم😊
خوشبخت باشید😊
سانسور که راستش با شمع کلا یادم رفت... تازه شمع ها رو یه تعدادی به صورت نمادین میذاریم رو کیک وگرنه بخوایم ۲۷ تا شمع بچینیم کلا فضا کم میاریم 😂😂
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۸ محسن رحمانی
ممنون
پاسخ:
😊
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
مرسی :))))
پاسخ:
خواهش میکنم 😊
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۴ محسن رحمانی
تولدتون مبارک.
پاسخ:
ممنونم
خوشبخت بشید🌹
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
بعله :)))))


+تولدتون مبارک
[سن الانتون] سالگی قشنگی داشته باشید :)
پاسخ:
تولد شما هم با تاخیر دقیقا یک روز و یک دقیقه ای (به ساعت الانه گوشیه من) مبارک باشه😊

امیدوارم زندگی شادی داشته باشین😊
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
عه عاقا تولد شمام ۲۶ تیره؟!
یه متولد ۲۶ تیر دیگه😁😁😁
فعلا ۳ تا توی بیان :))))
پاسخ:
بله ولی شما هم آیا ۲۶ تیر هستین؟؟؟🤔🤔🤔
عزیزم تولدت خیلی خیلی مبارک برای کیکت هم به قول معروف آخ دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد
پاسخ:
مرسیییییی عزیز دلم😗😗
خوشبخت بشی الهی😊
نخیرم تبریک من از همه شیک تر خاص تر و حتی غیره تر بود😁
مبارکا باد😍😍😍
پاسخ:
اون که صد درصد عزیزم...🌹🌹❤❤
تو کلا یه دونه اونم برا نمونه ای 😘😘😘
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۲ مجهول الحال :)
یه اعترافی کنم؟
وبلاگ قبلیت قبلا فک کنم سال پیش یکی دوبار اومدم خاموش خوندم :)
قشنگ پست نذری شله زردت رو یادمه..:)))
تولدت بازم مبارک :)
پاسخ:
چه جالب...  لطف میکردین که وقت میذاشتین😊

خیلی ممنونم... خوشبخت بشید ان شاءالله 🌹
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۸ محبوبه شب
خدا نکنه 😌
همچنین عزیزم
پاسخ:
عزیزی برام😘
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۲ محبوبه شب
تولدت مبارک خواهری 🌹🌹
عمرت با برکت باشه
پاسخ:
قربون تو برم‌ من... مرسی عزیزم😘
خوشبخت بشی الهی🌹

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.