...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

حساب کتاب این روزا از دستم در رفته شدید... فقط می شینم پای سریال و فیلم... کلا متنفرم از این سبک زندگی اما متاسفانه وقتی فشار اقتصادی به آدم وارد میشه و بخاطر مشکلات اقتصادی نمی تونیم پولمونو واسه هر کاری که دلمون میخواد (اعم از تفریح و گردش و خرید و ...) خرج کنیم مجبوریم رو بیاریم به سرگرمی های کاذب و گاها مضر! بعد مسئولا میشینن الکی تز میدن که چرا جوونامون به فنا رفتن و اینا! در نهایت به این نتیجه میرسن که جوونا برن تو مسجد و حسینه و امثالهم فعالیت کنن، خداییش جدی میگن یا شوخی میکنن؟ لابد انتظار دارن بشینیم اوقات فراغتمونو نمازهای قضا برای امواتمون بخونیم؟ 

واقعا سوال من اینه که اصلا براشون مهمه چی داره به سرمون میاد یا فقط خودشونو خونواده شون مهمن؟ نمیدونم چرا وقتی جواب این سوال رو میدونم هی همیشه هم می پرسم! مگه میشه ما براشون مهم نباشیم :) بالاخره هرچی باشه به صدقه سری ماس که دارن کیف و حال میکنن! 

بگذریم! توی همین بی خبری ها باخبر شدم فردا ولادت امام رضاس! عیدتون مبارک... من که چیزی از امام رضا نمیخوام جز اینکه ما رو از شر اونایی که خودشونو خوب نشون میدن نجات بده (چه خودی، چه غیر خودی)... درسته ها امام رضا همون اولین باری که زائرش شدم حاجتمو داد و بعدا اسم منو نوشت توی لیست سیاه، ولی خب نمیشه که بدون خوردن شیرینی (همون حاجت گرفتن) بهش کادو بدم و بشم اونی که میخواد! میشه؟ دارم باهاش معامله میکنم... امامه خودمه :) خودم میدونم و امامم :)

جدی جدی شروع کردم زبان جدید یاد بگیرم... تو نت سرچ کردم میگفت بهترین زبانها اسپانیایی و المانی و فرانسه س (البته بعد از انگلیسی) ولی خب من با نظر اونا چیکار دارم؟ فعلا این زبان رو یاد بگیرم، عمر و شوق و ذوق و فرصت و انگیزه ای هم اگه موند بعدها میرم دنبال زبان فرانسه که به اونم شدیدا علاقه دارم :) 

عکس میزمه سرکار! حالا اون بستنی چی میخواد تو عکس و نقشش دقیقا چیه، نمیدونم :) 

+ واقعا من پست جدید نمیذارم کسی هست بیاد هی به وبلاگ من سر بزنه؟؟ هر وقت اومدم دیدم حاضرین در سایت رو یه نفر زده... اون "یه نفر" هرکی هستی دمت گرم که هیچوقت ناامید نمیشی و همیشه هستی :) (شایدم خودمم) :))
+ این آماری که وبلاگ میده که مثلا فلان قدر بازدید داشتی و فلانه عایا واقعیه یا حبابه؟ من که دیگه به هیچی اعتماد ندارم! 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
بی نام

نظرات  (۱۲)

اینجانب با تعجب وابهامات فراوان از اطلاعات دقیق شما در مورد همکار بودن من و زهرا بانو ادله خود را برای دادگاه بیان میکنم .اینجانب به دلیل دریافت حقوق کاملا مفلسانه و درویشانه مظلوم واقع شده واستفاده ی هر گونه اینترنتی برای بنده کاملا حلال میباشد.باشد که آگاه شوید..در ضمن اون یه نفر صددرصد خوده خودمم
پاسخ:
حرفی ندارم....
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
بسمعه تعالی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به مولود خانوم به استحضار سرکار عالی میرساند با توجه به گزارشات و تحقیقات میدانی بایقوش اینترتینمنت و عطف به کامنت ارسالی سرکار علیه تخلف شما برای اینجانب محرز شده و به جرم "استفاده از سیستم و اینترنت محل کار و استفاده از ساعات اداری و کاری برای وبگردی " شما به اخراج از محل کار و انجام خدمات اجتماعی به مدت پنج سال ( کار در نانوایی در فصل تابستان و یا بستنی فروشی) محکوم شده اید. بدیهی است در صورت تکرار این جرم در محل کار جدید مجازات سختتری در انتظار جانبعالی خواهد بود .باشد که رستگار شوید 😁 
پاسخ:
باز هم حرفی ندارم!
باعرض سلام نخیر آقای بایقوش اون یه نفر خود خود بنده هستم
پاسخ:
من حرفی ندارم!
مهم اینه بالاخره یه کاری بکنی
کار کردن بهتر از نشستن و غر زدنه
ما یاد گرفتیم هی الکی شکر کنیم که بدتر از این نمیشه!@
الهی پول ده که آن به همونی که تو بیو نوشتی خودت :)
موفق باشی
یاد گرفتی بیا به منم یاد بده لطفا
پاسخ:
چی بگم والا... 
اینقد صبح تا شب غر میزنم که حد نداره... 
خدا نه پول میده نه اهمیت میده، نه یه شهاب سنگی میندازه تو ایران که همه رو خلاص کنه نه چیزی! فقط زجر کش میکنه😂
ممنون
ایشاا... زودی یاد بگیریم با این پولهایی که نداریم و نخواهیم داشت یه سر بریم کره😂😂 
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۶ شباهنگ (بایقوش سابق)
دیگه بدتر سر کار کره ای یاد میگیرن !؟😐اون یه نفر حاضر در سایتم همیشه منم 😊😊 
پاسخ:
خب وقتی کار نیست شما می فرمایید با وقت آزادم چه کنم؟! :/
ماشاءا... به شما :))
اون یه نفر منم خودت میدونی کههههههههههه
پاسخ:
دمت گرم دختر :))
اون یه نفر خودتی :)) اما نیای و پست نذاری خب نگران میشیم که چرا نیستی
و میدونی این پستت حرف دل هممون بود...هعی روزگار 

پاسخ:
من از قسمت مدیریت هم بیام باز یکی تو وبلاگ من هست :))

همه مون دردمون یکیه فقط دوزش فرق میکنه :(
حباب فقط تو دلار و سکه هستش بقیه واقعی هستن :)
کلاً سوال بنده هم از مسئولین همینه که هیچوقت به جواب نرسیدم. بگذریم
اتفاقاً بستنی فالوده ای خوردم، گرچه قیفی چیز دیگه ست ولی اصل نیته :)
حاجت روا بشید و عید مبارک 🌹
پاسخ:
خیلی دلم میخواد یبار یکیشون بیاد پاسخگو باشه و با وعده های الکی و تاخالی ما رو نپیچونه!
بستنی باشه یخی هم قبوله :))

افرین اعتماد نکن😄
عید تو هم مبارک خانوم گل
پاسخ:
چشم دیگه عمرا اعتماد کنم :)
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
همین کارارو میکنین دیگه کشور پیشرفت نمیکنه 😏 موقع کار بستنی میخورن آخه 😐
پاسخ:
اون بستنی نکته ی انحرافی بود... اصل قضیه حروف الفبای کره ای بود که چسبونده بودم به میزم... نمیدونم چرا کسی متوجه اونا نشده :))
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۲ فتل فتلیان

اون یه نفره قطعا خودتی 

ولی  امارایی میده که منم بهشون شک دارم

پاسخ:
به قول شاعر...
من به امار وبلاگ مشکوکم... :))
فقط اون بستنی قیفیه :(
کوفت اونی شه که خوردش :|
نمیگه آدم هوس میکنه :/
ایشش

+عید مبارک جانم 🌹
پاسخ:
خودم خوردمش نوش جونم :))
بستنی نکته ی انحرافی بوداااا! مهم اون حروف الفبای کره ای چسبیده به میزم بود :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.