...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

496. بدجور گیر کردم!

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

تا قبل از کنکور که درس میخوندم، تا فرصتی گیر می آوردم میرفتم سراغ درسام، مامان میگفت چه خبرته اینهمه میخونی یکمم استراحت کن، فیلم ببین! الان که دارم وقتای بیکاریمو فیلم میبینم مامان میگه چه خبرته برو کتاب بخون، کتاب میخونم میگه چه خبرته این چرتو پرتا رو میخونی، برو قرآن بخون، توی ماه رمضون که ختم قرآن داریم، واسه اینکه یه ماهه باید تموم کنم از هر فرصتی واسه خوندنش استفاده میکنم مامان میگه چه خبرته فقط کارت شده قرآن خوندن! با گوشی ور میرم میگه چه خبرته هی سرت تو گوشیه؟ خلاصه هرکاری میکنم یه حرفی توش هست! واقعا نمیدونم چیکار کنم مامان راضی بشه! از فردا تصمیم دارم برم بشینم پیشش زل بزنم بهش و هی بهش نگاه کنم! والا به بازی با گوشی گیر میده، به درس خوندن گیر میده، به فیلم نگاه کردن گیر میده، کلا گیر میده، خداییش وقتای بیکاریمو چیکار کنم؟ شماها چیکار میکنین؟ خوبه برم با پسر مردم بگردم و گناه کنم؟ خب من که کاری به کسی ندارم می شینم فیلممو میبینم، فیلم های کره ای هم دیگه همه میدونن که به کثیفی فیلم های آمریکایی نیست! واقعا نن جون فازت چیه؟ چیکار کنم؟ عجب گیری کردیماااا...

اون روز که رفتیم کوه داغ بودیم نمی فهمیدیم، الان کم کم شاهد پا دردهای شدیدی هستیم که البته واسه من کمه و واسه مامان شدیده! به بچه ها میگم بازم بریم کوه؟ با نگاه هاشون میفهمونن بهم که دلشون میخواد اون لحظه منو بکُشن :) منم عمدا هی تکرار میکنم :))

+ آخرین سریالی که دیدم و امروز تموم شد سریال "گابلین" بود! درسته یکم اعتقاداتی که بر اساس اون این سریال ساخته شده با اعتقادات ما فرق داره و بعضا ضد اعتقادات ماست، اما اگه خواستین ببینین اول نقدهای وارد شده به سریال رو بخونین بعد اونو ببینین! سریال قشنگیه :)

این یکی از آهنگ های متن اون سریال که خیلی پسندیدم :)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
بی نام

نظرات  (۷)

بعله خلاصه که سعی کنید با این گیرها کنار بیایید که تمومی ندارن :)) البته من که میگم کلا خانمها خیلی بیشتر به همسرشون گیر میدن.. تا مرد هاا.. دیدم که میگم.. :))

عجببب... جنس کفش و حالتش و اینا خیلی تاثیر گذاره.. :) امیدوارم که اون تاول ها دیگه پیداشون نشه.. :)

من کلااا اهل تلویزیون دیدن نیستم.. خیلی کم پیش میاد.. این سریاله رو هم که گفتم شانسی شد.. 1-2 قسمتشو دیدم.. همینجوری دنبال کردم.. :) کلا شما یه چیزی رو بگو که اینجا درست انجامش بدن.. فیلم پیشکش.. :) طرف از روی رفاقت با عوامل اجرایی یهو میشه شخصیت اول فیلم..!
پاسخ:
بله دیگه مجبوریم با انواع و اقسام گیر ها کنار بیایم :)) بالاخره گیر دادن ها دو طرفه س! ولی معتقدم اونی که یکی رو دوست داره بیشتر گیر میده (دارم گیر دادن های خودمو توجیه میکنمااا)

الان سالهاس خبری از اون تاول ها نیست :)

خداروشکر که من همینجوری هم دنبالش نکردم چون اونوقت خیلی بیشتر از الان حرص میخوردم! :)) اون جمله ی آخرتون خیلی خیلی لایک :))
امیدوارم بتونین یه ازدواج خوووب داشته باشین.. اینطوری از این گیرهاا دیگه نیست خب ولی شاید گیرهای دیگه ای بااشه... مادرها به گردن ما زیاد حق دارن و البته خب اخلاق های مادرانه هم هست دیگه.. :)

هیییچ وقت یادم نمیره که پارسال بهار دسته جمعی با پسر خاله هام رفتیم کوه.. بعد من یه کتونی پوشیده بودم مثلا خفن و.. ولی خب کتونی کوه نبود.. مقداری سفت بود.. هیچی دیگه.. اون روز از اواسط کوه نوردی کم کم فهمیدم پام تاول زده ! پاشنه ی پام.. بعد اومدم خونه دیدم یه دایره ای به قطر 14 میلیمتر :)) تاول زده پشت پاشنه ام که باعث شد تا 1 هفته نتونم راه عادی برم.. چه برسه به کوه :/ دیگه هیچ.. نرفتم از اون به بعد.. :))

از اونجایی که سریال بین نیستم اونم از نوع خارجیش.. دیگه نظر خاصی ندارم.. :)) همین در حد سریال پدر و اینها اگر چیزی بود در خدمتم.. :)
پاسخ:
اینجوری که من دارم میبینم با این شرایط قید ازدواج رو باید بزنم کلا :)) پسرامون پول ندارن خووو :)) تازه یکی هم اگه پیدا بشه مشکل چندبرابر میشه... یعنی مادرشوهر و خواهرشوهر هم به مادر خودمون اضافه میشن و گیر میدن و در نهایت خوده همسره عزیز بیشتر از هر کسی گیر خواهد داد :))
من یادم میاد 16-17 ساله که بودم هر کفشی میپوشیدم ژشت ژام تاول میزد به قطر 20 میلی متر و یا حتی بیشتر!!! خود به خود درست شد ولی به صورت یه راز باقی موند که چرا پای من توی هر کفشی تاول هایی به اون گندگی میزد :))
منم یه زمان اهل سریال ایرانی بودم اما الان متاسفانه بازیگرای جدید اصلا استعداد ندارن و همچین خشک بازی میکنن که آدم به دلش نمیشینه! شما یبار یکی از این سریالهای کره ای رو نگاه کنین متوجه میشین چقد بازیگراشون استعداد دارن که احساسشون حتی توی نگاه هاشون هم مشخصه! مثلا بازیگر نقش اول نوع نگاهش به مادرش فرق داره با نگاهش به دوستش و عشقش و بقیه! اینا یا بخاطر مدل چشماشونه یا واقعا کار بلدن! :))
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۳ آقای مُرَّدَد
تکرار باعث میشه که عضلاتت نگیره. تکرار در کوه نوردی و تکرار در زُل. بشین روبرو مامان و بهش زُل بزن. میگه چه خبرته انقدر زُل میزنی تو انقدر زل بزن . یا زُلت تموم میشه یا میزنه زیر گوشت:))

پاسخ:
بله ولی تکرار هرچیزی مخصوصا کوه حس میخواد :)) حالا بعید میدونم بزنه تو گوشم ولی خب بازم یه چیزی میگه :))
مامان ها اینجورین دیگه.. باید قربونشون رفت فقط :)
پاسخ:
بله دیگه کاره دیگه ای از دستمون برنمیاد :)
کوه رو اگه پشت سر هم بری دیگه عضله هات نمیگیره اینجوری:)
مامان من فقط با گوشی مشکل داره با کامپیوتر هم داشت البته ولی چون میدونه کارم وابسطه به اینه دیگه مشکلی نداره.
خدا حالمون رو خوب کنه فقط
نمیدونم چی بگم....
پاسخ:
کوه رفتن حس میخواد، یار میخواد، وقت و کلی چیزهای دیگه میخواد که من ندارم :))
مامان حتی مربوط به کارم هم باشه باز گیر میده :))
درد مشترک :)))))
پاسخ:
بد بدردیه😂
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۹ بابای نرگس
هووم
میتونی تو شستن ظرف ها و اشپزی کمک کنی. 
پاسخ:
اونا رو انجام میدم، چون بیشتر از سه وعده که غذا نمی خوریم بخواد ظرف کثیف شه! غذا هم باز به همون تعداد و حتی کمتره! وقتای بیکاریمم بشینم هی طرفای تمیز رو دوباره بشورم یعنی؟؟😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.