...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

500. هیچوقت بزرگ نشو!

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

همیشه یه سری کارها رو دوست داشتم انجام بدم که شرایطش جور نبود اون موقع، الان که انجام میدم هی میگن دیگه واسه دختری به سن تو زشته این کارا... اما اینا نمیخوان بفهمن که من هیچوقت کودک درونم رشد نکرده و هیچوقت هم قصد نداره بزرگ شه! :)

راستش کوچیک بودن و کوچیک موندن حتی با اینکه سن شناسنامه ایمون میره بالا حس خیلی فوق العاده ایه... 

من اکثر دوستام از خودم کوچیکترن، حتی اونی که دوسش داشتم و اونی که عاشقش بودم (اینا با هم فرق دارن خخخخ) هم از من کوچیکتر بودن! بهترین خاطرات و اتفاقای زندگیم با کسایی بوده که کوچیکتر از من بودن... یه جورایی با اون معلمه توی سریال کره ای "بزرگ" که توصیه میکنم ببینین (البته اگه دوست داشتین که بعید میدونم!) همچین حس همزاد پنداری دارم! حتما قرار نیست که دختر کوچیکتر باشه! یه جاهایی هم مثل حضرت خدیجه دختر بزرگتر میشه... جدیدا کیا رو دارم با کی مقایسه میکنم :)) 

بله داشتم می گفتم که (الان میخوام بگم یعنی) گوشی های قبلی من جا واسه آویزون کردنه چیز میز نداشتن! به تازگی کشف کردم که میتونم از این گوشی یه آویز آویزون کنم... هیچ جا مدل دلخواهم رو پیدا نکردم و خودم دست به کار شدم... خیلی قشنگ از آب دراومده... طوری که آبجی سفارش داده یکی هم برا اون درست کنم :)

+ امروز تولد مهیاره... دو سال پیش این موقع با اینکه حس خوبی نسبت به عمه هام نداشتم اما، حس عمه شدن رو تو من ایجاد کرد... حسی که اگه مهیار نبود هیچوقت نمیفهمیدمش... عزیزه دل عمه... الهی من فدای اون چشمای گردالیت بشم :) خدا کنه وقتی بزرگ میشی مثل ماها نباشی که خیلی از آرزوهات رو دلت مونده باشه، خدا کنه اونقد زندگی شادی داشته باشی که هیچوقت پشیمون نشی از اینکه بزرگ شدی، حسرت دوران کودکیت رو نخوری... تولدت مبارک عشق اولم (سهیل هم عشق دوممه) :))

+ پانصدمین پستم تقدیم به تو باد :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۶
بی نام

نظرات  (۱۳)

فیلم کره ای میبینی؟؟
پس دونگی رو حتما ببین اگه ندیدی :)
ماجراجویانه و عاشقانه س چرند هم نیست :|
پاسخ:
اره خیلی نگاه میکنم...
دونگی رو هم دیدم اره قشنگه😊
اوهوم.. خدا همشون رو واستون نگه داااره :)

روش کمی فکر میکنم.. شاید زدم چند تا نمونه.. :) بهتون خبر میدم.. حتی قابلیت حک اسم هم وجود داره.. البته چون کسایی که این کارارو بیرون میزن.. تعداد کم نمیزنن.. اینش یه خورده سخته.. 

بعله.. البته چشم زخم رو در روایات و احادیث داریم.. :) شما که روایت میگذاری با اونی که تعیین شده ما باید ازدواج کنیم.. اینم بگذاارید خبب.. :))

این یه نمونه هست.. آیه ای از قران:

http://bayanbox.ir/view/1107319106856049546/quran-94-12-09.jpg

اوهوم.. ممنونم :)
پاسخ:
خیلی ممنونم 😊

منتظر نمونه هاتون هستم😁

نمیدونم چرا من کلا به چشم زخم اعتقاد ندارم... حالا شما این روایت رو گذاشتین ممنونم😊
نه خب میدونید آخه من یه جا خونده بودم مردا دوست دارن اولین عشق یه زن و زن ها دوست دارین آخرین عشق یه مرد بااشن.. :)) خلاصه خود داانیید.. :) به نظر من که مردا و زن ها کلا حساس میشن بدونن خبری بوده قبلا.. و اینکه چقد عمق داشته و... شاید هنوز فکر اون فرد پیشش بوده و...

اوهوم.. ایده ی جااالبی بود.. پس با فوم درستش کردین.. :) رفتم تو این فکر که طرحشو با پلکسی بزنم بدم بیرون با لیزر.. اینطوری مثلا میشه تیراژ تولید کرد.. :)) ساخت قلب ها از من.. بقیه کارهاش با شما.. سهم هم 70 شما 30 من.. :)) آخه دییدم فوم ممکنه کم کم دفرمه بشه یا خراب بشه.. اینا.. :)

چشم زخمه از این بابت برام جالب بود که خارجیااا زدن.. :)

البته یه چیزای قرمز کوچیک هم هست که من نفهمیدم چین تو استیکرها :)

+ نه واقعا منظورم به شما نبود... ;)
پاسخ:
خب من که نگفتم اونی که دوسش داشتم یا عاشق بودم پسر بودن :)) تازه پسر هم باشن، من که نگفتم کی بودن :)) معترفم که عشقای من دو تا پسر بودن به اسم های مهیار و سهیل :)) هنوز هم عاشقشونم، تا آخر عمرم هم عاشقشون میمونم :))
بقیه ی نی نی ها هم (فامیل و غیر فامیل) کسایی هستن که من دوسشون داشتم و دارم :))

فکر خوبیه ها... از این اویز ها به تولید انبوه برسونیم و کلی پول بزنیم :)) خیلی از دخترا عاشق این چیزا میشن :))

خارجی ها قران هم میزنن چشم زخم که دیگه خرافاته و خیلیا بهش اعتقاد دارن :))

اون چیز کوچولوها گُل هستن :)


چه خوشگلهههههههههههههه
ایموجی ها رو ❤
منم میخوام اصن :|
پاسخ:
😁 
بیا تبریز بدمش به تو😊
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۲۱ مجهول الحال :)
چشمای گردالی خخخ :)))
قلم خوبی داری :)))
پاسخ:
😁
ممنونم لطف دارین😊
میدونستی که یکی از کارایی که میشه واسه شفای روح کرد همینه که یه سری از کارایی که دوست داشتی یه زمانی بکنی و نکردی رو حالا واسه دل خودت انجام بدی؟ ^_^
کاش همه بتونن جای غصه گذشته ها رو خوردن و گفتن ای کاش و حسرت خوردن، چنین رفتار قشنگی داشته باشن!
راستی... آویزتم خیلی خوشگله! :))
پاسخ:
خداییش نمیدونستم... ولی بیشتر که فک میکنم میبینم واقعا تاثیر داره هااا 😊
چشماتون قشنگ میبینه😊
ولی برعکس من همهدوستام از خودم بزرگترن  و اصلا هم علاقه ای ندارم ازم کوچیکتر باشن.فقققط یه دوست کوچیکتر از خودم دارم که اونم عقلا بزرگه :))
تولدش مبارک و الهی امین واسه دعاهات
پاسخ:
خب هر کس تو انتخاب دوست سلیقه ای داره😊
مرسی عزیز دلم😊
تولدش مبارککککککککککککککک
پاسخ:
مرسیییی عزیز دلم :)
شما انجام بدین بخاطر دل خودتون.. بیخیال بقیه.. :) (این در عوض اون که به من میگیین بنویسم چیکار به بقیه داارم) :))

اون قسمت دوستش داشتین و عاشقش بودین خیلی جاالب بوود.. :))) امیدوارم همسر آیندتون اینجارو نبینه.. :)) البته من مییدونم که اگر یکی پیدا شد که بزرگ تر بودد همه ایناا تغییر پیدا میکنه به اینکه اصن باااید پسر بزرگتر باشه.. بعله.. :)) ولی خب من شنیدم که تا 1-2 سال موردی ندااره به شرطی که طرفین به هم بخورن و...

این قلبارو از چوب ساختین.. بعد رنگ کردین..؟ :) یکم توضیح بدین ببینم میشه طرحتون رو بدزدم یا نه.. :)) ولی خیلی قشنگه اصن اینکه حاصل دسترنج خود آدم باشه یه حس و حال دیگه ایه.. :) فقط یه چیزی... اون علامت چشم زخم خارجیه..؟ :) یعنی خارجیا سااختن.. مگه چشم زخم و اینا واسه اونا هم هست..؟ :)

گذشته ها گذشته.. :) به فکر آینده بااشین دیگه.. غم گذشته رو نخورین.. :)

+ ببخشید این قسمتو با شما نیستم ولی کاشکی مردم مطالعه کنن مقداری اطلاعاتشون در مورد زن و مرد و ازدواج و اینها بره بالا.. :)


پاسخ:
اتفاقا من انجام میدم هرکی هم بگه مناسب سنم نیس میگم مگه من چند سالمه کهههههه؟!
نه بابا من مشکلی ندارم به  اینکه همسر ایندم بدونه من کی رو دوست داشتم و عاشق کی بودم، اونوقت سعی میکنه خودشو شبیه اونا کنه که مورد پسند من بشه😁 یعنی باید اینکار رو بکنه😂 حالا خیلی هم با اینکه پسر بزرگتر باشه مشکل ندارم ولی برخلاف خیلیا مخالف اینم نیستم که پسر کوچیک باشه😁 خلاصه به دل من بشینه سن و سال فقط یه عدده! 
این قلبا رو از اون ابر های فشرده که روی درِ ماشین های نو میزنن، از اونا درست کردم و بعد با لاک رنگشون کردم... چرا لاک؟ چون لاک براقه😁 و نیاز نداره از روش دوباره یه براق کننده ای چیزی هم بزنم😁 
علامت چشم زخم یه استیکری بود که داشتم و همینجوری چسبوندم گرچه اعتقادی هم کلا به چشم زخم و اینا ندارم 😁 (یعنی با یه آدم بی اعتقاد طرفین😂) 
غم آینده به لطف مسئولین اینقد زیاد شده که من کلا گذشتم یادم رفته چه برسه به غم هاش 😂

+ برم منم مطالعه کنم😊
سلام
قاب موبایل شما رو که می بینم یاد اتوبوس پاکستانی ها میفتم!
حسرت به دل موندن خیلی بده...میدونید که من یه تویوتای اف جی میخواستم نتونستم بخرم..البته مقصر اصلی شماها هستید
پست روز دختر تو وبلاگم در مورد عمه ها اشاره قابل تاملی داشته گوش کنید لدفت
پاسخ:
سلام...
خداییش قشنگ نیست؟😁 
بله بله در جریان اون ماشین شما هستم ولی اونقدا هم ما مقصر نبودیمااا😁
فک کنم اونو گوش دادم اما واسه اینکه یادم بیوفته چی بوده حتما دوباره گوش میدم😊
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۶ بابای نرگس
اقا یه دونه هم باسه ما لدفا...
پاسخ:
در اسرع وقت حتما😊
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۵ آقای برادر
تفلدشون مبارک:))
500تا یکم زیاده:)
پاسخ:
ممنونم😊
زیاده ولی خب دسترنج سالهاس😁
خیلی فوق العاده است که نمیذاری هیچ حسرتی تو دلت بمونه، ولو به اندازه ی این کارها کوچیک و ساده باشه. امیدوارم حسرت های بزرگ رو هم بتونی با پشتکاری که داری حل کنی و محقق شون کنی.
تولد اقا مهیارم مبارک باشه
تولد السای مام وسط شهریوره
خیلی هم قشنگ شده راستی:)
ولی من مرد کوچیک تر از خودم ندوست:)
مردها چون رشد عقلی شون دیرتر از زن ها اتفاق میوفته وقتی کوچیک تر از خانوم شون باشن خیلی بچه تر به نظر میرسن. مضاف بر اینکه زن ها زود شکسته میشن بس که زجر میدن بهشون!
پاسخ:
قربونت برم عزیزم...
مرسی...
تولد السای شما هم با تاخیر (فک کنم) مبارک باشه😊
نسرین جان قبول دارم حرفتو، ولی باور کن پسری که از دختر کوچیکتره، دختر با اون شاد تره تا با پسری که ازش بزرگتره! یکی هم دیگه گذشت اون زمون که پسرا رشد عقلیشون دیرتر بود... منم مثل تو کلا از مرد کوچیکتر از خودم چندشم میشد حتی، ولی الان نظرم به کل عوض شده!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.