...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

501. ورژن جدید کتاب بیشعوری!

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ب.ظ

برگرفته از کتاب بیشعوری نوشته ی خودم :)


میدونی من چندسال از تو بزرگترم؟

+ اوهوم! 

چند سال؟ 

+ یه پنج شیش سالی میشه! 

آفرین! تو هرچقد هم سنت بره بالا باز از من کوچیکتری! با ازدواج و تولیدمثل بزرگ نمیشی که فک میکنی بعدش میتونی هر جور دلت میخواد حرف بزنی و بی احترامی کنی؛ این فقط بیشعور بودن تو رو نشون میده وگرنه کار شاقی نکردی! حیوونا هم جفت گیری میکنن... در جریانی که؟! 


بی ربط نوشت:

از دعاهای مامانمه که میفرمایند: خدایا دشمنت رو هم با "خر" طرف نکن! ما که دیگه اونقدام دشمنت نیستیم...! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۷
بی نام

نظرات  (۸)

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۱ مهرداد عباسپور
با کسی که نفهمه میشه یه کاری کرد نهایتش اینه رهاش کنی
ولی کسی که خودشو زده به خریت رو نمیشه کاری کرد یعنی واقعا نمیشه هااااا
اگر راهی وجود داره لطفا بگین منم بدونم چون واقعا مخم نمیکشه دیگه!!!
پاسخ:
راهکار مناسبی با اینچنین افراد دسته ی دومی که ذکر کردین ندارم جز اینکه بهشون گوشزد کنین که متوجه شدین (خریت از طرف انهاست) که مبادا خدایی نکرده فک کنن شما نفهمیدین و انگ هایی بهتون بزنن! 
بعضی اوقات باید:
1-آدم های بی شعور را با شعورشون تنها گذاشت.
2- به حرف هایشان اهمیت ندهیم.
3-و به خر هر چی کتک بزنی، بیشتر عرعر می کنه.
پاسخ:
۱. با شعوره نداشتشون😁
۲. رو اعصابن اخه😁
۳. عالی بود😂
چی شده..؟ :(
پاسخ:
چیز خاصی نشده دارم به یه بی ادب کمی ادب یاد میدم :))
من اگه میخواستم بنویسم مینوشتم با مدرسه تیزهوشان رفتن بزرگ نمیشی =_=
رو مخااااااااااااااا
پاسخ:
والا :))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۶ مجهول الحال :)
خخخ
پاسخ:
:)
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۰ مجهول الحال :)
جانا با حرفت کوبوندی طرف رو که :|
:)))

پاسخ:
حقش بود... نبود؟😁
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۵ آقای برادر
چه دعای جالبی..
پاسخ:
دشمن خدا هم (از نوع انسانش) گناه داره بخدا که گیر یه آدم زبون نفهم بیوفته😁
والّا خدا حفظ کنه مادر گرامی رو که درست فرمودند. همین امروز به یکی از همین موجودات برخوردم.
پاسخ:
حالا با خوده جناب خر میشه یه جوری کنار اومد، اما با خرِ انسان نما (یا انسان خر صفت) هیچ جوره نمیشه! :/

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.