...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

504. پستی از سر بیکاری!

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ب.ظ

در راستای زیباسازی شهر تبریز (الکی!) مدتی بود که در سطح شهر شاهد اینچنین فواره هایی بودیم! مطمئن نیستم این لوله ی ترکیده ی آب شرب بود یا غیرشرب، ولی خب یه ماه اینجوری آب هدر میرفت اما موجبات شادی خیلیا رو فراهم کرده بود... همچنین ماشینا از کنارش آهسته رد میشدن و از خدمات کارواش رایگانه اونجا استفاده میکردن! 

+ آقا این همراه اول چرا بیشعوره اینقد؟ سرخود برمیداره واسه ما طرح فعال میکنه بعد زنگ میزنیم به اپراتورش تازه اونا شاکی ان که خودتون فعال کردین دیگه! در حالی که ما روحمونم خبر نداره که چه طرحه کوفتیه! 

+ چقد همه چی گرونه! اوضاع تا ۱۴۰۰ اینجوریه حسن؟؟ اگه اینجوریه بگو ما طاقتشو داریم؛ فقط جان خودت بدتر از این نشه که دیگه واسه اون طاقتشو نداریم :(

+ دیروز روز کارمند بود... به خودم تبریک میگم :) النازم با شک و تردید می پرسه میگه تو الان کارمندی (که تبریک بگه یا نه)؟ میگم نه گلم بنده کارگرم... صبر کن اون روز بهم تبریک بگو :/ چقد زور داره تبریک گفتنه خشک و خالی؟! نگین آقا نگین! حالا خوبه از اون خونواده هاش نیستیم که اگه کادو نگیریم آبروی طرفو ببریم! والا...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵
بی نام

نظرات  (۵)

اولا که روزت خیلی خیلی مبارک 😁
دوما این که چه تفریحای باحالی 😐
سوما اینکه همراه اول جدیدا خیلی خیلی مسخره شده 
پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم😊
😁
شورشو درآورده دیگه! واقعا همراه اول هم همراهه اوله قدیم😒
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۲ مجهول الحال :)
روزت مبارک.
اقا از اونجایی که همه چیز گرونه تبریک خشک و خالی بنده رو مثل دوستت پذیرا باش :| :)
همینکه تبریک هم میگن برو خدا روشکر کن :دی
به بنده که روز دست چپ رو هیچ کی تبریک نگفت :| :)))
چه برسه به هدیه :))))
چرا بستنی رو گرون دارن میکنن؟؟ این دلخوشی هم دارن ازمون میگیرن :(

پاسخ:
ممنونم :)
من که از سرمم زیادیه از طرف شما تبریک دریافت کنم اما دوستم باید با گرونترین کادوی ممکن ازم قدردانی کنه😂😂
من دلخوشیم همین بستنی یخی های ۵۰۰ تومنی بود... تورو خدا نگین که گرون شده وگرنه سکته رو میزنمااااا😭
چه طرح خوبی هست.. با توجه به اینکه کم آبی خیلی بیداد میکنه.. طرح های اینطوری برای زیباسازی شهر بسیار خوبه ! :))

نامردا منتظر یه فرصتی چیزی هستن یه شارژی چیزی از ما کم کنن... :\

گرونه و داره گرونتر میشه مدام... :(

حالا شما کارمند هستین که ما تبریک بگیم یانه...؟؟ عه خب نمیگم زوری... :))) به قول بچه ها، ما موقع افزایش حقوق کارمندیم و بقیه موارد.. کارگر.. :))
پاسخ:
بله بله منم کلی تشکر میکنم ازشون بابت این زیباسازی ها😂

من خیلی شاکی ام! اخه به چه حقی میان سرخود طرح فعال میکنن بعد هیچ پیامی هم نمیاد و من از کم شدن یهویی شارژم (چون کلا تماس ندارم) باید بفهمم پولم داره میره؟!

متاسفانه :((

وقتی یکی از ما می پرسه کارمندی میگیم نه ما "فَهله" ایم! این کلمه تو فارسی معنی کارگر میده، اما توی ترکی یه چیزی بین کارگر و بلانسبت حمال هست😂😂 
ممنون که تبریک نگفتین😁 کلا هیشکی تبریک نگفت شما هم روش 😂
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۹ مهرداد عباسپور
روز شما مبارک ایشالا مدیر بشین
همراه اول خیلی هم خوبه من دوسش دارم!
وقتی پول اب رو چند برابر کردن و حتی بابت دفع فاضلاب هم پول میگیرن (رجوع شود به فیش اب!) خدا هم میزنه تو کمر لوله تا بترکه😐
پاسخ:
ممنونم 😊
من که دوسش ندارم... البته بقیه ی خط ها رو هم دوست ندارم، همره اولم بیشتر دوست ندارم! 
کمر لوله زیر بار این همه فشار خم شده بعد انتظار دارن ما چیزیمون نشه؟!
تکلیف شیر ابه چی شد آخرش؟
همراه اول خر است والسلام!
روزت هم مبارک عزیزم
پاسخ:
آخرش بالاخره بستن اونو! 
واقعا خر است! 

مرسی عزیز دلم😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.