...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

505. من به جای تو! (چالش)

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ
رادیوبلاگی‌ها به مناسبت روز وبلاگ‌نویسی یه چالشی راه انداخته به اسم «من به جای تو». یه بلاگر با لحن و سبک و عنوان و رسم‌الخط یه بلاگر دیگه یه پست می‌نویسه.
نسرین جان (شباهنگ/ تورنادو و اسم های دیگه) :)) از من دعوت کرده پست قبول نشدنش توی دکترا رو به سبک خودش بنویسم :)) خداییش سخته ولی خب خواستم یه امتحانی کرده باشم! :) مطمئنم خودش بخونه از خودش (شاید هم از من) ناامید میشه :))

[مثلا] سپیده (همون رفیقم که روز تولدش باهاش رفته بودم کافی شاپ و قهوه سفارش داده بودیم و بعدش با خواهرش رفتیم خرید) بدو بدو اومده میگه نسرین جوابای دکترا اومده!
رفتم سازمان سنجش
چی می خواست؟
شماه ی داوطلبی؟
شماره ی پرونده؟
کد ملی رو هم که بلدم. :دی
یادم افتاد که اون برگه ای که موقع ثبت نام ازش پرینت گرفته بودم رو تو تبریز جا گذاشتم! پیام فرستادم به امید [اسم برادرشه اگه اشتباه نکنم :) ]

من: امید زود اطلاعات ثبت نامم رو برام بفرست :/
امید : جوابا اومده؟
من: آره بابا بفرست اعصاب ندارم!
امید:
شماره ی داوطلبی : 123456
شماره ی پرونده: 7891011
کد ملیتو حفظی یا برات بفرستم؟ :دی

همینطوری که زل زده بودم به کلمه ی "مردود"، داشتم به این فکر می کردم که چرا؟؟؟


+ البته نسرین عادت نداره پست کوتاه بنویسه ولی بخاطر شرایط این چالش مژبور بودم اینجوری بنویسم... میفهمین؟! مژبوووور!
+ نوشته ها با رنگ های این رنگی (آبی/ سرمه ای) حرف های خودمه و هیچ ربطی به نسرین نداره!
+ چون این چالشه خیلی سختیه برای اینکه کسی توی رودربایستی نمونه؛ کسی رو دعوت نمیکنم :)) ولی اگه بازم دوست داشتین و به سبک من نوشتین بهم خبر بدین :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۷
بی نام

نظرات  (۲)

ممنونم :) عنوان نداشتاااا. اگه من این پستو می‌نوشتم چه عنوانی می‌ذاشتم به‌نظرت؟ 
تو سومین نفر بودی. قبل تو هم این دو بزرگوار نوشتن:
http://khodnivis.blog.ir/1397/06/05/ولله-که-شهر-بی-تو-مرا-حصر-می-شود
و
http://glaryzhan.mihanblog.com/post/156
هر کدومتون جنبه‌هایی از ویژگی‌های پستای منو در نظر گرفتین. روز آخر جمع‌بندی می‌کنم و موشکافانه نظر می‌دم دوباره
پاسخ:
عنوان؟! والا چیزی به ذهنم نمیرسه... رسید در اسرع وقت به سمع و نظرتون میرسونم😁
منو یاد پست شباهنگ ننداخت، البته بخش اولش چرا یکم شبیه بود. چون عادت داره خیلی توضیح میده :)
پاسخ:
والا از نوع نوشته هاش فقط این یادم مونده بود که توی هر پستش هر شخصی که اسمش رو میاورد رو کامل توضیح میداد که کیه😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.