...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

510. این کُره چیست که زهرا همه دیوانه ی اوست:)

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ب.ظ

اس ام اس تبلیغاتی اومده برام با این مضمون:

این الان توهین به من نمیشه که لیسانس زبان دارم و خودم سالها زبان تدریس کردم؟ البته اگه تو اموزشگاهشون زبان کره ای تدریس میکنن یه چیزی، ولی تا جایی که من میدونم و دوستام اونجا مشغولن، تنها زبانی که اونجا تدریس میشه انگلیسیه خودمونه! 

بیشتر که فیلم های کره ای رو نگاه میکنم میبینم همچین تحفه ای هم نیستنااا، مخصوصا چشماشون که جون میده واسه بازی کردن نقش اجنه و موجودات ماورایی، ولی نمیدونم چرا من اینقد بهشون علاقه دارم! راستش من از بچگیم این مدل قیافه ها رو دوست داشتم! مثلا از همون بچگی عاشق خداداد عزیزی بودم، اصلا از همون موقع که فوتبال رو گذشت کنار از فوتبال متنفر شدم؛ وگرنه من یه فوتبالیه دو آتیشه بودم که نگو! 

یادم میاد اون زمان یه فیلم های دایناسوری نشون میداد که جناب دایناسور میرفت تو شهرها و خونه ها رو له میکرد و از این قبیل کارها، عاشق اون فیلم ها بودم و البته اونام ساخت ژاپن بودن! هههعیی یادش بخیر! 

نمیدونم چرا نمیتونم با کسی راجع به رویاها و اهدافم حرف بزنم، چون واسه اطرافیانم تنها هدف تو زندگی ازدواجه! از نظر اونا یه آدم احمقه متاهل بهتر از یه آدم تحصیل کرده و موفق اما مجرده! واقعا واسه این نوع افکار متاسفم! 

+ یکی از همکارامون بخاطر برادرش خیلی استرس داره واسه نتایج کنکور، دو سه روزه هی می پرسه نتایج اعلام نشد؟! منم چون امیدی ندارم قبول شم خیلی پیگیرش نیستم، از طرفی نتایج که اعلام بشه زودتر از هرکسی الناز خبر میده که خبر بگیره چه دسته گلی به آب دادم؛ واسه همین خیلی خودمو اذیت نمیکنم! 

+ یکی زنگ زد خونمون، تا گفت واسه امر خیره، نذاشتم حرفش تموم شه گفتم مامان بگو نه! مامان به طرف جواب رد داده اومده می پرسه چرا؟ میشناسیش مگه کیه؟ گفتم پسری که تو این وضع اقتصادی میخواد ازدواج کنه حتما کم داره :)) 

+ حرفای منو راجع به کُره که گفتم تحفه ای نیست باور نکنین! خیلی هم تحفه س :) 

+ ممنون از اونایی که وقتی چند روز نیستم پیام میفرستن حالمو میپرسن :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۷
بی نام

نظرات  (۸)

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۴ مجهول الحال :)
تو چرا انقدر پسر کره ای دوست داری اخه؟ :دی
بیا یه چن تا پسر خشگل نشونت بدم بفهمی خشگل یعنی چی:دی
عه مگه تو هم امسال کنکور دادی؟ : )
موفق باشی ان شالله :)
پاسخ:
حالا فقط خوشگلی نیست، از زبان و فرهنگ و کشورشونم خوشم میاد :)
با این کنکوری که امسال دادم و دو تا کنکور ارشد دیگه تقریبا میشه گفت ده بار تا حالا اینکار رو کردم😂
ممنونم به هر حال هرچند مثل هر سال امیدی نیست...😁
با عرض پوزش اولی که شبیه کارگر افغانی چند سال پیش شرکت روبروییمون هست
باز سومی و چهارمی یه چیزی
ولی خب توصیه میکنم وقتتونو با اینا تلف نکنید...
تو همون تبریزتون پسر خوشگل کم نیست
بزنید مخشونو
پاسخ:
من دور پسرای تبریز رو خط کشیدم... چرا؟ چون متاسفانه نه وفا دارن نه بلدن درست و حسابی ابراز علاقه کنن... زندگی باهاشون مصیبته... 
ریسک زندگی با یه خارجیه ی زبون نفهم و با فرهنگه عجیب غریبشون خیلی کمتر از ریسک زندگی با پسرای اینجاس... :/
اینقدر پسر کره ای پسر کره ای کردید منم عاشقش شدم:))
یه عکس ازش بفرستید ببینیم چه شکلیه این غلمان بهشتی!
پاسخ:
اخه لامصبا یکی دوتا نیستن که... یکی از یکی خوشگل تر...
حالا اسم بگم خودتون برین یه نگاه بندازین بهشون هرکدومشونو انتخاب کردین من روی عاشق شدن به اون بیشتر تمرکز کنم...
1. Kang ji hwan 
 2. Lee min ho
3. Suho
4. Kai
بقیه به اون صورت قشنگ نیستن فقط جذابن😁
نه ظاهرا پسر کره ایه هوش و حواستونو برده:)
در کنار همشهریهای متعصب و هوادار پان ترکیسم شما ،دلیل خصومتتون رو با برادران و خواهران کشور دوست و همسایه ترکیه متوجه نمیشم!!! با رسم شکل توضیح دهید(3 نمره) م
پاسخ:
خداییش این کره ای ها خوشگل و دلبر نیستن؟؟😁
من هییییییچ تعصبی نسبت به هیچ چیز من جمله نژاد و قوم و زبان و غیره ندارم😁 و اما چرا با ترکیه خصومت دارم؟ چون ازشون متنفرم... 😂 فک کنم کل نمره رو گرفتم😊 
من هییییچوقت نتونستم ارتباط خوبی با کره داشته باشم! با هیچیشون!
حتی یه بار خواستم با یه توریست کره ای صحبت کنم وسطاش ازش خسته شدم :-\ 

و اضافه کنم ادمهایی که تا می بیننت یادشون میفته پس تو کی ازدواج میکنی
پاسخ:
ولی من اون زمان که تازه تازه انگلیسی یاد میگرفتم اولین توریستی که باهاش حرف زدم یه زن کره ای بود... کلی هم باهم خوش و بش کردیم هرچند من خیلی بلد نبودم صحبت کنم و اون بیشتر حرف میزد...! 

این آدم ها رو دیگه باید کُشت :))
از کره ای رسیدید به افغانی؟شما که زبانتون آذری هست کافیه یه سفر جور کنید برید ترکیه 
اونجا همسران آذری زبان اروپائی پیدا میکنید
پاسخ:
نه بابا دوستمون فک کرد من کم میارم خواستم بهش نشون بدم که من تسلیم بشو نیستم :)
ترکیه؟ یکی از کشورهایی که دلم میخواد سر به تنش نباشه همون ترکیه س... اونقدر از اونجا نفرت دارم که حتی اسمش هم حالمو بد میکنه! 
خدا نکنه من حتی یه ترکیه ای رو اتفاقی ببینم...! 
میگم تو که اینقدر طرفدار چهره های چشم بادمی هستی آخرشم یه شوهر افغان نهایتش یکی از هزاره های افغان میاد خواستگاریت تا برین زیر یه سقف زندگی کنین و ...

یه آدمه احمقه متاهل بهتر از یه آدم موفق مجرد نیست ، اما عایا تو خودتو واقعا موفق میدونی ؟ تنها موفقیتت اینه که تا حالا شوهر نکردی

جدا از شوخی موفقیتت آرزوی همه ی خوانندگان وبلاگ ( که ما دوستاتم جزوشونیم ) هست
پاسخ:
خیلی هم عالی... من عاااااااشق افغانیام😍

خداییش از خیلیا موفق ترم و خوشبخت تر😂 بقیه که میان هی استوری پست میکنن تو اینستا که بگن خوشبختن و اینا دقیقا همونا عین سگ پشیمونن😂 در ثانی اون فقط یه مثال بود، وگرنه متاهل هم میتونه موفق باشه به شرطی که تنها موفقیتش این نباشه که تو سن ۱۸ سالگی ازدواج کرده! :)) هرچند مهم کیفیته! 

ممنون، منم همچین آرزویی رو واسه خواننده هام دارم :)

اخرین بار باید طرفدار سپید رود باشید چون خداداد مربی سپیدرود رشت بود.
شرایط بد اقتصادی همیشه هست، اینجا ایرانه، مثلا اون بنده خدا یه خورده صبر کنه یعنی اوضاع بهتر میشع؟ قبول کنید بهانه خوبی پیدا نکردید...
پاسخ:
دیگه مربیگریش فایده نداشت! یا خودش باید بازی میکرد یا هیشکی😁

بله اینجا ایران است که مشخصه ولی خب قبلا شرایط یکم بهتر بود، بعدها هم شاید... امیدواریم بهتر بشه! ولی در حال حاضر اوضاع خرابه...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.