...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

513. حال خوب :)

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ب.ظ

دیروز آبجی اینا سهیل رو برده بودن واسه مراسم شیرخواره ها، موقعی که برگشتن آبجی یه عکس از سهیل گذاشت توی اینستا، بعد از اینکه دوستامون کلی لایک کردن عکسشو، یه چند نفر که غریبه بودن عکسشو برداشتن گذاشتن واسه پروفایلشون... فک میکردن آبجی هم این عکسو از نت برداشته :) خلاصه که عکس نفسه خاله ش پخش شد :)

امروز سرکار بودم، خیلی هم خوابم میومد، یهو دیدم برام پیام اومد... 

یعنی آدم باید یه برادر مثل میلاد داشته باشه که پایه ی همه ی دیوونه بازی هاش باشه و الکی ادا درنیاره و بگه ول کن بابا، بچه شدی مگه و از این چرت و پرتا... باید یکی باشه (ولو برادرش) که درک کنه که دختره و دیوونه بازی هاش... اصلا دختری که دیوونه بازی تو کارش نباشه مریضه... کسی هم که اینجور دخترا رو مسخره کنه و سعی کنه اونا رو تبدیل کنه به یه آدم آهنیه بی احساس، قطعا خره تموم شد رفت :)

+ اون اس ها رو با استفاده از یه برنامه ی ترجمه نوشتیم، درسته الان اصلا نمیدونم چی نوشتیم (فقط میتونم تلفظشون کنم البته) اما اون لحظه خیلی حال خوبی بهم داد :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
بی نام

نظرات  (۷)

عزیزم چقدر هم قشنگه عکسش:)
خدا نگهش داره ان شاءالله...
(فقط دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید که اینقدر دیر دارم واسش نظر میذارم!)

چ داداش باحالی...
متاسفانه من داداش ندارم:(
پاسخ:
خیلی ممنون چشات قشنگ میبینه 😊
خواهش میکنم عزیزم

عب نداره اگه خواهر هم داشته باشی غنیمته😊
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۱۹ شباهنگ(بایقوش سابق)
نه ولی نذر کردم خدا واسه شما یه پسر کاکل زری حلال سوت اممیشین خوش تیپ قسمت کنه کل منطقه آذربایجان و دوه چی رو شربت سن ایچ میدم 😂
پاسخ:
تحقیقاتت رو چجوری انجام میدی که محله هایی که رفت و آمد من اونجا زیاده رو خوب میشناسی عایا؟😂 دوه چی😂😂😂

خدا نذرتو قبول کنه ایشاا... فقط به کره ای بودنش اشاره نکردی... اونم اشاره کن منم محله های دارایی (پاسگاه سابق) رو شربت میدم😂
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۱۵ شباهنگ(بایقوش سابق)
چرا خوب بود که میذاشتین میموندچیزی نبود که 😁 من سیوش کردم میخوام پخشش کنم (دروغ را گفته  لیوان چای را با لبخند موذیانه سر میکشد 😂)
پاسخ:
نههههههههههه خوب نبود اصلا...
میدونم سیو نکردی😁 اینجا یه قابلیت داره به اسم "مالکیت معنوی" اونجا نشون میده که چه مطلبی یا عکسی از وبلاگمون کپی شده! نگاه کردم چیزی سیو نشده 😂😂😂
ببینم شما چیزی نذری نمیدین این روزا؟😁
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۰۷ مجهول الحال :)
زهرا فقط چتتون خخ :)))
چه قدر سهیل ماشاللله قشنگه ^_^
پاسخ:
چه کنیم دیگه :))

چشاتون قشنگ میبینه :)
منم میخام
پاسخ:
والا منم میخوام :))
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۱ شباهنگ(بایقوش سابق)
به به خدا حفظش کنه چه خوشگله 😍😍😍 در ضمن شما همون عکس پایینی دختر تو چت هستین؟  🤔😁
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه...😊
اوا خاک عالم... من چرا اونو پاک نکردم!!!!!!!!!
ممنون که گفتین😁 پاکیده شد😁 
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۳۹ وب سایت انکوباتور
عالی بود مرسی
پاسخ:
😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.