...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

514. ماذا فازا؟!

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دیروز قریب به صدتا ارباب رجوع داشتیم، یهو یکی از همکارا صدام زد که دوتا خانوم با من کار دارن! چون من کنار دستگاه کپی هستم فک کردم لابد کپی ای چیزی میخوان، بلند شدم که تحویلشون بگیرم یه نگاهی به من انداختن و سرشونو انداختن پایین رفتن! منم اهمیت ندادم و کارم رو ادامه دادم... یکم بعد همون همکارم گفت که انگار اونا واسه تحقیق اومده بودن و از همکارم پرسیده بودن که کسی به این اسم اینجا کار میکنه و اونام منو نشون داده بودن! گذشت... تا اینکه امروز فهمیدم اون خانوما بعد از اینکه منو دیده بودن رفته بودن پیش یکی دیگه از بچه ها و کلی راجع به من سوال پرسیده بودن و همکارمم کلی تعریف کرده بود! واقعا این خواستگارا که اول بسم ا... میان محل کار فازشون چیه؟ انتظار دارن ما همکارا چی راجع به هم بدونیم؟! درسته که ساعات زیادی رو باهم هستیم و حرف میزنیم اما راجع به هم هیچی نمی دونیم! این تحقیقات از در و همسایه رو میتونم درک کنم که شاید مثلا میخوان بدونن خونواده ی طرف چجوری ان و خونواده ی آبرو داری هستن یا نه، یا مثلا کسی تو خونواده شون معتادی خلافکاری چیزی نیست، اما تو محل کار اینجور تحقیقات عملا بی خوده! اصلا خوشم از این جور کارا نمیاد... مخصوصا که من اصلا نمیدونم پسره تحفه شون کی هست! حالا باز اگه قبلا مثل آدم میومدن خواستگاری و بعد تحقیقات مسخره شونو شروع میکردن یه چیزی، اینجوری معلوم نیست دقیقا دارن چیکار میکنن! تنها نگاه خوشبینانه ای که میتونم به این رفتار زشتشون داشته باشم و رفتارشونو توجیه کنم اینه که ممکنه خوده پسره به عنوان ارباب رجوع اومده باشه و منو دیده باشه و پسندیده باشه، حالام خونواده ش دارن مثلا واسش آستین بالا میزنن، که البته باز هم این کار توهین به دختره... اما خب کیه که اهمیت بده! توی فرهنگ مسخره ی ما اینقد رفتارهای توهین آمیز به دختر و شخصیتش هست که اصلا اینجور کارها رو دیگه به نوعی افتخار واسه دختر میدونن که وااااای خونواده ی پسره اومدن واسه تحقیق، خوش به حالش!!! :/ میخوام صد سال نیان... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۷
بی نام

نظرات  (۶)

چقدر بی فرهنگن بعضی ها:(((
مزخرف هااا...
باید بریزیشون توی مولینِکس:)))
انگار نه انگار که خب این بنده خدا هم خانواده داره چرا از خانواده ش خواستگاری نمی کنین؟!
#مسخره_ترینی
پاسخ:
حالا بی فرهنگیشون یه طرف کلا روی اعصابن...
من که نظرم اینه تیکه تیکه شون کنیم :))

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۵۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
بابا لقد به بختت نزن  تو این زمونه نیستا بهش برو😂😂😂😂😂
پاسخ:
شما خیالتون راحت باشه اگه نبود من اینهمه جواب رد نمیدادم... فعلا که الحمد ا... هست😁 هروقت هم قحطی اومد راهبه میشم😁
میگم چطوره شما هم مقابله به مثل کنی و بری محل کار پسره تحقیق!
از همکاراش پرس و جو کن!
حالا اگر کار پسره راننده اتوبوس یا مهندس ساختمون باشه چی؟
پاسخ:
اخه کدوم پسر؟ شما پسرشو معرفی کن خودم واسه تحقیقات محلی تا کشورشم میرم محل کار که سهله :))
راننده ی اتوبوس باشه یه روز کامل سوار اون اتوبوس میشم و نامحسوس کنترل میکنم... مهندس ساختمون رو هنوز بهش فک نکردم😁
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۴۹ شباهنگ(بایقوش سابق)
میگم کم کم باید به فکر لیوان یکبار مصرف و شربت سن ایش باشم انگار 😁
پاسخ:
داره نذرت قبول میشه مگه؟؟ من بخاطر این کارشون جواب منفیمو پیشاپیش آماده کردم دلتو خوش نکن 😂
باید از وسط به دو قسمت نامساوی تقیسم شون کرد
راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه😡😡😡
میرم یکمی آب بخورم
پاسخ:
نسرین جان بخدا دو قسمت کمه...باید قیمه قیمه شون کرد... آی بدم میاد از این کارا... خب قصد ازدواج داری (یا پسرشون  داره) مثل آدم بیاد بگه دیگه... کار گناهیه؟ خلاف شرعه؟ این مسخره بازیا چیه که کل همکارام فهمیدن الا خودم!
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۰ شباهنگ(بایقوش سابق)
😂😂😂😂Keep calm and don't SÖZ BAZLIKH
پاسخ:
آی ام کالم... سوزباز هم نیستم کلا کار خوبی نکردن! :/

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.