...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

521. آره تو رو هم دوست دارم :)

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ب.ظ

کلا اطرافیان من دو دسته ن! یا منو خیلی دوست دارن، یا از من خیلی بدشون میاد... حد وسط نداره! من با هر دو دسته هم حال میکنم :)

بین این مخاطب های غیر وبلاگ نویس هم دیدم که از هر دو دسته چندتایی مخاطب دارم و هر کدومشون به نوعی میخوان ارادتشونو به من نشون بدن! اونی که خیلی دوسم داره که معلومه... هی تعریف میکنه، تایید میکنه، لایک میکنه و خلاصه منم دوسش دارم متقابلا :)

اونی که اما از من بدش میاد! با این بیشتر حال میکنم... با اسم های مختلف نظر میده، سر به سرم میذاره، به شدت پیگیره کارامه، کامنتی که خودش یبار به یه اسمی گذاشته رو دفعه ی بعد با یه اسم دیگه نقد میکنه و خلاصه میخواد به نوعی اذیتم کنه اما نمی دونه که من واقعا از اینکاراش لذت میبرم و هیچ مشکلی ندارم :) آره تو رو هم دوست دارم.... به کارت ادامه بده :)

حتی من دیدم خیلی از وبلاگ نویس ها از اینکه دنبال کننده های خاموش دارن شاکی ان و هی میگن فلانی که خاموشی خودتو معرفی کن، اما من با اینکه سه چهارتایی از این خاموش ها دارم اصلا اذیت نمیشم و خیلی هم خوشم میاد که مطالب من مورد توجه کسایی هست که میخوان فقط مخاطب من باشن و نمیخوان منم مجبور شم "مرامی" برم وبلاگاشونو (چه خوشم بیاد چه نیاد) بخونم! این خاموش ها خیلی باارزشن اگه از این دید بهشون نگاه کنیم :) اینا رو هم دوست دارم! :)

+ دیشب بعد از یه غیبت [کردن] طولانی که با یه دوست عزیز :) داشتم، رفتم با یکی از دوستام درد دل کنم، بهش میگم این روزا هدفی ندارم برا زندگی و ازش میخوام بهم راهکار بده! کُشته مُرده ی راهکارشم :)

+ خواب هم عجب چیز باحالیه! آدم یه چیزایی میبینه، یه جاهایی میره، یه کارایی میکنه که ممکنه تو واقعیت هیچوقت نتونه اونا رو تجربه کنه! عاشق اینجور خواب هام... مخصوصا که اینقد واقعی میشن که آدم اصلا حس نمیکنه خوابه! خدایا این خواب ها رو ازمون نگیر... در شرایط حاضر تنها دلخوشیمونه:) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
بی نام

نظرات  (۱۳)

خیللییییییییییییییی ................................. 
واقعا که
پاسخ:
میدونم خیلی دوسم دارم سافدوش😂 نیاز نیست واسه گفتن احساساتت خودتو عذاب بدی... راحت باش😁
مطمئنی بخاطر نیروی انتظامی چادری شدی ؟ یعنی هیچ ماجرای عاشقی در بین نبوده ؟
درضمن تا اونجایی که یادم میاد تو پست های قبلی گفتی کوه رو خوب بالا میرفتی
پاسخ:
نه عاشق تو شده بودم تو هم که عشق چادر داشتی فقط بخاطر تو چادری شدم :))))))

آره یادمه که اومدی گیر دادی بهم :)))))
بنظرم شما برید استخدام ارتش بشید
برید نیوری هوایی..خلبان بشید
کی به کیه؟
میخواید راهنمایی تون کنم...از دانشجوهای اویونیک میتونم براتون بپرسم یه خانم تبریزی چطور میتونه خلبان بشه؟
روحیه اشو هم دارید
از پسش برمیایید
یکبار برای همیشه در خلاف مسیر رودخانه حرکت کنید
برید خلبان بشید
بعد پرواز کنید 
بعد چرخ هواپیماتون پنچر بشه
با چتر بپرسد پائین
بعد با چتر بیایید تو خونه همسر آینده تون
سرتونو کج کنید تو صورت همسر آینده و بگید: سورپرایز!!
باهم آشنا بشید و ازدواج کنید
بعد از طرف نیروی هوایی بیان بجرم غیبت و فرار از خدمت ببرنتون زندان!
چقدر هیجان انگیز میشه:)

پاسخ:
نگفتم مگه؟! من عاشق ارتش بودم! یه زمانی اقدام کردم که برم حداقل توی نیروی انتظامی ولی اون موقع چادری نبودم و گفتن برا تحقیق میان و خلاصه نمیشه!! اصلا بخاطر اینکه برم اونجا چادری شدم! :)
به نیروی هوایی هم زیاد فک کردم اما لامصب ترس از ارتفاع دارم! یه تپه رو نمیتونم بالا برم بعد بخوام پرواز کنم؟! به عنوان مسافر سوار میشم اما خودم بخوام پایین رو ببینم احتمالا قبل از رسیدن و فرود به منزل همسر گرامی سکته رو زدم :)) قسمت هیجان انگیزش اونجاس که واسه مراسم ختم من همکارام با لباس فرم میان و اونجاس که واقعا شادروان میشم :))

اون قسمت سورپرایز حتی تصورشم قشنگ بود :))

مواظب خواب هات باش یهویی یه چیزی میبینی که دیگه نمیتونی از خیرش بگذری
بقوله خودت خوابه دیگه شاید تو واقعیت نسیبت نشه اما خدارو چه دیدی یهو تو خواب میبینی و بدخواب میشی خخخخ
باتچکر : از طرف یه خاموش الدائم
پاسخ:
نیاز نیس بترسی... اگه تو خودت میترسی خوابی ببینی که نتونی از خیرش بگذری قبل از خواب معوذتین رو بخون و تخت بگیر بخواب! 
بعید میدونم خاموش الدائم بوده باشی... یه وقتایی هم روشن بودی انگار😂😂 
۲۳ مهر ۹۷ ، ۰۲:۰۱ پرتو کیانی
اگه خاموش باشم بیشتر دوسم داری؟!   خخخ...:)))

آره اینا خیلی باحالن...
یعنی کشته مرده سم با این راهکارش...خخخخ:)))
یکی از بچه های مدرسه ما هست که از من خییلی بدش میاد...نمیدونم چرا؟!هروقت منو میبینه بهم تیکه میندازه وچشم غره میره وخلاصه که سعی میکنه اذیتم کنه ومن هم نه اذیت میشم ونه خوشحال...خخخ...

موفق باشی:)
پاسخ:
نه عزیزم این چه حرفیه :)

همین تیکه انداختن هاشون نشون میده که چقد از درون دارن حرص میخورن که این خودش باعث میشه آدم لذت ببره :))

تو هم موفق باشی عزیزم :)
به مطالب وبلاگ علاقه دارن و چراغ خاموش میان!!
اصن چرا به وبلاگ من نمیان، درسته مطلب نمیزارم خیلی وقته ولی چه معنی میده که به وبلاگ تو چراغ خاموش میان به وبلاگ من نمیان ؟ :دی
ولی وبلاگای این مدلی رو دوست دارم که بجای ناله و چرت و پرت قشنگ میای یه شرحی از اتفاقای دوروبر با چاشنی طنز میدی .. ادامه بده منم چراغ روشن میام میخونم :D
راستی سربازی هم نری ها وبلاگ میمونه ها خخخخ

پاسخ:
من خودم از اون خواننده های ثابت وبلاگتم حتی وقتی پست نمیذاری و حتی اون موقع که توی خدمت مقدس سربازی بودی :)

خیلی ممنونم که وقت میذاری و میخونی :)

ولی دیگه واسه سربازی رفتم دفترچه مو هم گرفتم :)) باید برم... چه معنی میده شما بری و من نرم؟! :))
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ شباهنگ(بایقوش سابق)
متاسفانه من زبانم خوب نیست زیاد بلد نیستم نمیتونم درس بدم 😁 در ضمن خدمت رفتم حیف که سعادت رفتن به سربازی شامل شما دخترا نمیشه قطعا صبح ساعت 4 با صدای بلند "برپا" بیدار شدن خیلی حال میده 😂
پاسخ:
تو رو واسه آموزش زبان ترکی استخدام میکنم... اونو که خوب بلدی :)

تو اگه یه هفته تو خونه ی ما بمونی قول میدم میری دوباره واسه خدمت درخواست میدی 😂😂 تو فک کردی من لای پر قو بزرگ شدم؟؟ والا میلاد خدمت رفته بود کیف میکرد که از خونه رفته😂😂😂
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۷ جناب منزوی
بی هدفی، خودش یه پا هدفه :)
پول دربیارید (درصورتی که بیکار باشید) با یادگیری حرفه :)
پاسخ:
اینم از اون حرفا بودااا :))

کار که میکنم و به طبع پول درمیارم... اما یادگیری حرفه یکم راستش حسش نیست! :/
نمیدونم این وب بود، یه وبه دیگه بود یه چیزی گفتم برخورد خوبی نداشت عهد کرده بودم دیگه نیام و نخونمش ...
والا انقدر از کسی مدت هاست بدم نیومده زودم یادم میره خدا روشکر...خخخخ
از بس دخترونه است اینجا آدم معذبه بیاد!
پاسخ:
بعید میدونم اینجا به شما یا کسی غیر از شما توهین شده باشه!!
خیلی خوبه که آدم بتونه چیزی رو زود فراموش کنه! من که اینجوری نیستم متاسفانه :)
شما راحت باشن :))
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۰ شباهنگ(بایقوش سابق)
سلام بر زهرا بانو کره ای 😁
میگم بیا یه آموزشگاه زبان باز کن تو زیر بار نمیری هم پولدار میشی هم یه چند تایی شغل ایجاد میکنی منم بیار اونجا به عنوان "چای ورن" 😁 ماهم شاغل میشیم منم پز میدم که به عنوان کارمند تو یه محیط فرهنگی کار میکنم 😁 تازه برای اولین بار تو تبریز میتونی زبان های شرق آسیا رو هم تاسیس کنی کره ای، ژاپنی، ماندارین و.... 
در ضمن سربازی هم میرفتی اعصابت بهم میریخت از این" بد اخلاقتر" میشدی 😂😂😂
پاسخ:
سلام بر جناب بایقوش :)
اتفاقا یکی از شغل هایی که دوست دارم تجربه کنم داشتن یه اموزشگاهه البته به سبک خودم!! ولی خب اون چیزی که تو نظرمه به احتمال زیاد تو ایران هیچوقت مجوز نگیره! چون سیستم آموزشی اینجا معلم محوریه! من دوست دارم آموزشگاهی داشته باشم با روش تدریسی غیر از اینی که الان هست که معلم محور اصلی باشه و طبق کتاب جلو برن! من روش تدریس خاص خودمو دوست دارم اجرا کنم که فک نکنم اتفاق بیوفته!
اما اگه روزی از روزها معجزه ای رخ داد و این اتفاق افتاد؛ حتما تو رو به عنوان یکی از معلم های اونجا استخدام میکنم البته اگه افتخار بدی :)
نمیدونم تو سربازی رفتی یا نه ولی اگه نرفتی نظرت چیه من جای تو برم؟! اخلاقم چشه مگه؟! :/
ولی عجب چسبید غیبت دیشبی😁
منتظر تحقیقاتت هستما😜
جدیدا منم دارم به این نتیجه میرسم که مخاطب هرجوری باشه
ارزشمنده
منم شیش تا خاموش دارم
پاسخ:
آره واقعا خیلی حال داد :)
بله تحقیقات از همین لحظه شروع میشه :))
خوش بحالت... شیش تاااااا
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۳ محبوبه شب
وبتو پاییزی کردی بالام جان ^_^
قشنگ شده
پاسخ:
بعد از بیست روز تو اولین و تنها کسی هستی که به این قضیه پی بردی!! ممنونم :)
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۱ محبوبه شب
اره این خاموشا خییلی خوبن
چرا که وبتو دوست دارن
مطالبتو بیشتر
خودتو بیشتر تر 😌
و خب فقط دوست ندارن طرف بدونه کیه
همین
پاسخ:
به من بود دوست داشتم یه ده بیست تایی از این خاموش ها می داشتم!! :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.