...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

523. یک عدد انگیزه لدفا :/

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ب.ظ

تو گوشمون خوندن که برای موفقیت توی هر کاری اراده و پشتکار لازمه، خیلی حرفه مزخرفیه! در واقع باید می گفتن برای موفقیت توی هر کاری "انگیزه" لازمه و اگه انگیزه شو داشته باشیم اراده و پشتکار و تلاش و رفیقاش هم میان! مثلا زمان مدرسه درس میخوندیم که بریم دانشگاه... انگیزه مون چی بود؟؟ با پسرا توی یه کلاس بشینیم (نهایت عقده ای بودن)! تعصب رو بذاریم کنار، انگیزه ی خیلی از دخترا این بود چون واسه رابطه با پسرا محدود بودن! انگیزه ی پسرا هم دید زدن دخترا بود بدون اینکه مجبور باشن دزدکی برن جلوی مدرسه شونو حرکات ژانکولری دربیارن و آخرشم گیر مامورای جلوی مدرسه بیوفتن! :)

وبلاگ یکی از دوستان رو میخوندم که نوشته بودن با دوستشون رفتن سینما و اینا، کامنت گذاشتم که آخرین بار که رفتم سینما احتمالا ابتدایی بودم! جواب داد که تنهایی برو؛ گویا خودشون تجربه ی تنها رفتن رو داشتن! از دیروز دارم از خودم میپرسم که تنهایی با چه انگیزه ای برم سینما؟ اصلا تنهایی مگه میچسبه؟! من یکی دوبار سریال هایی رو که دانلود کرده بودم (ترجیحا کره ای) با میلاد تماشا کردم، الان با اینکه کلی وقت اضافه هم دارم صبر میکنم شب میلاد بیاد خونه و بشینیم باهم یه قسمتشو ببینیم؛ چیزی که من میتونم خودم تنهایی پنج شیش قسمت رو تا وقتی میلاد بیاد نگاه کنم... اما همین میلاد به من انگیزه میده که دست از تماشای افراطیِ موردعلاقه ترین برنامه هام بردارم! اینجاس که میگم انگیزه برا هر کاری شرط اوله، نباشه هیچ تلاشی راه به جایی نمیبره! (خدایا یه همسری به من عطا کن که پایه ی سریال تماشا کردنام باشه و کلا دیوونه بازی هامو تحمل کنه و البته انگیزه ی تمام کارهام تو زندگیم باشه... آمین!) :)

+ چشم شیطون کَر، گوشش کور :) برنامه ریختیم منو زهرا، همکار و دوست سابقم توی آموزشگاه، سه شنبه عصر بریم نمایشگاه کتاب... سابقه نداشته منو زهرا بریم بیرون، بعد هی از خونه زنگ نزنن که زود بیا خونه کار واجبی پیش اومده! برا همین امروز و فردا وقت دارم که به همه شون بسپارم که بالاغیرتن یه سه شنبه رو با من کاری نداشته باشین من جلوی زهرا آبروداری کنم! گویا یه شخص سومی هم قراره باهامون بیاد که جنسیت برام مشخصه اما هویتش نه! این زهرا داره مشکوک میزنه حالا ببینین کی گفتم :) میگم یکم حضور من باهاشون ضایع نیست؟! :) ای کاش میتونستم منم شخص چهارمی با خودم ببرم که کم نیارم ولی خب...! :(

+ بحث پشتکار و اینا شد، این طرف که هی به من پیام میده انگیزه ی این همه تلاش رو از کجا آورده واقعا؟ بخدا اگه میدونستم کسی هست که رابطه رو اینجوری مصمم شروع میکنه و همینجوری هم ادامه میده و سرد و عوض (یا احیانا عوضی) نمیشه خودم همین الان از همینجا بهش پیشنهاد میدادم... اما حیف که این چیزا فقط تو سریالهای کره ای دیده شده و لاغیر....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
بی نام

نظرات  (۹)

خدا به هرکسی انگیزه ی مخصوص به خودشو بده :)
پاسخ:
بله بله الهی آمین :)
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۰ شباهنگ(بایقوش سابق)
یعنی من انگیزه بدیم؟  😐 😏
خوشگل،خوشتیپ،تحصیل کرده،خانواده اوشاغی،سربه زیر(لبخند موزیانه) شانس یه بار در خونه ی آدمو میزنه بشتابید😂😂😂 
پاسخ:
من کی همچین حرفی زدم عایا؟🤔
اون خانواده اوشاغی خیلی خوب بود :)) 
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۶ شباهنگ(بایقوش سابق)
اینجانب یک عدد انگیزه هسدم که دست یک خانوم مهندس بودم ولی فابریک و بلا استفاده ته پارکینگ موندم (معاوضه با یک دستگاه سانتافه 2016 یا یک باب منزل در شهرک اندیشه )
طالبین با مادر اینجانب تماس حاصل فرمایند 😁
پاسخ:
عجب انگیزه ای 😂😂 
خانوم مهندس خیلی آشناس 😂😂 
شماره ی مادرتونو بذارین شاید کسی خواست و زنگ زد 😂😂
دستت درد نکنه زهرا خانوم یعنی شما شخص ثالث بودی دیگه؟😄 تو دیگه چرا 
پاسخ:
نبودم؟! نبودم؟! نبودم؟! :))
سلام
اولا ژانکولری نه و ژانگولری..مگه سمت شما هوا سرد نشده؟ کولر چی میگه این وسط پس؟!!!!
دوما بی جوابش نذار...شاید شاهزاده باغ آرزوهات باشه!!! ممکنه پرایدم داشته باشه تازه
سوما اکیدا شما رو از دیدن سریال کره ای نهی میکنم...قهرمان های مذکر این سریال ایده آل های ذهنی تونو عوض میکنن و ممکنه کلا به چشم بادومی ها علاقه مند بشید و سهوا یا عمدا همسر چشم بادامی ولی از ملیت هایی نظیر اندونزی و افغانستان و معولستان اختیار کنید...این خطرناکه....باز کره جنوبی یه چیزی...یوقتم ممکنه عاشق یه نفر از کره شمالی بشید که اصلا توصیه نمیشه
پاسخ:
سلام
حروف ک و گ توی زبان شناسی واکه های نزدیک به هم هستن و جابه جاییشون خیلی تغییری توی معنی کلمه ایجاد نمیکنه :))
همینجوری بی جواب بمونه بهتره :))
نمیدونم چرا مثال میزنین چین و ژاپن رو نمیگین؟! تازه خیالتون راحت باشه من جز به پسرای کره ای (از نوع جنوبی) به هیچ پسر دیگه ای نگاه نمیکنم چه برسه همسر از بینشون اختیار(انتخاب) کنم :))
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۹ بابای نرگس
سینما رفتن و کوه رفتن، اصلا تنهایی نمی چسبه.
البته خیلی ها هم وفتی از تنهایی در میان، دیگه یادشون میره اینجور جاها برن...
کلا انگیزه چیز خوبیه، خدایا یه انگیزه خوب به همه مجردها عطا بفرما...
پاسخ:
حق با شماست... درست وقتی که از تنهایی درمیایم اونقدر مشکلات جلومون ظاهر میشن که یادمون نمیوفته که زمان تنهایی آرزو داشتیم تا سر کوچه با یکی قدم بزنیم حتی :( بدبختیمون همینجاست دیگه! 

الهی امین :)
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۳ جناب منزوی
انصافاً خوب گفتید، انگیزه.
چیزی که خیلی خیلی خیلی بهش نیاز دارم.
مورد سبز رنگ ان شاءالله مستجاب شه :)
خدایا انگیزه لطفاً 😢
پاسخ:
تقریبا همه مون به یه انگیزه ی اساسی نیاز داریم... اما کوووو؟؟؟ 

مورد سبز رنگ برای همه مستجاب ان شاءا... :)
انگیزه خیلی مهمه و به شدت مواافقم ! در مورد دانشگاه و خانم ها و مشاغل و اینا میشه بحث های مختلفی راه انداخت ولی خب آخر و عاقبت نداره :))

من تنهایی زیاد اینور و اونور رفتم ! چون در اون مواقع کسی رو نداشتم که باهاش برم و با نا محرم هم روم نمیشه دوست بشم و برم جایی اونم در این سن که الان اونایی که نصف سن منو دارن با دختر مردم میرن مهمونی مختلط :)) پسرها هم اخلاق متفاووتی دارن و من خودم کلا 1-2 تا دوست جنس موافق بیشتر ندارم که رفتاراشون و اخلاقشون مقداری شبیه من باشه و بتونیم با هم چند ساعتی بریم بیرون. قطعا قطعا قطعا اگر کسی رو داشته باشی بری باهاش بیرون خیلی خیلی خیلی بیشتر بهت خوش میگذره چون اساسا داشتن یه هم صحبت و پایه و اینا خیلی مهمه و کلی میگی و میخندی ولی خب تنهایی اگر اینطوری باشه آدم میان میبرنش دیوونه خونه. من گفتم تنهایی چون میتونین تاریخ آخرین بار سینما رفتن رو شیفت بدین به زمان حال ! میشه خودش یه انگیزه. الان من بیش از یه ساله مشهد نرفتم و خیلی دوست دارم هر سال شده چند ساعت هم برم حرم امام رضا ولی متاسفانه پارسال قسمتم نشد و دارم فکر میکنم ان شاء الله بشه برم تا قبل  زمستون.. احتمال زیاد باید تنهایی هم برم.. چون کسی رو ندارم که باهاش برم.. 2-3 سال پیشم یه بار تنهایی رفتم.. 2-3 روز کلا سفرم طول کشید با کلی خاطره ولی خب اگر حتی یک نفر هم باهام بود.. باز میتونست کلی بیشتر خوش بگذره...

من دعا میکنم میگم خدایا تو یه همسر اعطاء کن.. دیگه بقیش هر طوری شما دوست داری.. :)

اگر قرار باشه با یه دوستم برم بیرون و شخص سوم یه خانمی باشه که با دوستم در ارتباطه یا همسرشه و.. 95 درصد میپیچونم ! :)

+ فک کنم به صورت تصادفی یادتون میوفته و میگه یه تیری تو تاریکی رها کنم !!


پاسخ:
تا باشه از این بحث ها و آخرش دعواها و از این صوبتا :))

من با اینکه کلا تنهایی جایی رفتن رو دوست ندارم اما نمیدونم چرا علاقه ی شدیدی به تنهایی مسافرت کردن دارم و خیلی دلم میخواد یبار تنها برم مسافرت... اما نه اینکه سرخود باشمااا... مثلا با یه گروهی باشم که هیچکدومشونو نمیشناسم! زمان دانشگاه خیلی اصرار کردم به خونوادم که بذارن یبار با راهیان نور برم، چون مطمئن بودم حتی یه نیمه آشنا هم بینشون نیست و عملا توی این سفر تنهام... اما نداشتن... :( 
میگم شما که دارین مشهد همسفر خواستین رو من حساب کنین (الکی مثلا خونواده م میذارن) 😂😂

بله خدا به همه ی مجردها یه همسر عطا کنه که همونی باشه خودش میخواد :) الهی امین :)

من کلا قرارهامو میپیچونم، اما این روزا که حالم خوب نیست حتی شخص ثالث هم باشم و مجبور باشم چند متر با فاصله باهاشون حرکت کنم هم راضی ام بلکه حالم بهتر از این بشه :( 

+ حالا این خوبه که گهگاهی یاد من میوفته... یکی هست الان مدتیه هر روز صبح و ظهر و شب متن هایی مناسبه اون وقت از روز پیدا میکنه برام میفرسته... یکم دیگه پشتکار به خرج بده منو هم از رو میبره :)))
سلام
اول اینکه منم سه شنبه عصر میرم نمایشگاه تو برای اینکه مزاحم طفلان عاشق نباشی بیا پهلوی من :))
دوم اینکه کی گفته انگیزه ی دخترا برای رفتن به دانشگاه پسرا بوده؟؟ والله دخترهای فامیل ما که دانشگاه نرفتن همین الانش هم رابطه ی راحت تری با پسرا داشتن و دارن تا من!
بگذریم
منم انگیزه ندارم این چند وقته
سینمام پایه ام
یه روز بیا بریم ستاره باران
چقدر تو همش منو فراموش میکنی
بیام بزنمت ؟؟؟
پاسخ:
سلام بر تو بانوی عزیز دله من :)
چه عالی... اونجا رسیدیم میتونیم همو پیدا کنیم و باهم باشیم؟؟ چون من تایم رفتنم با دوستمه که کی و کجا و چجوری بریم، برا همین الان دقیق نمیدونم ساعت چند کجا میشم که موقع رفتن رو باهم قرار بذاریم :(
من اصلا طرف صحبتم دخترای الان نیست، من پیش اینا شاگردی بیش نیستم :))
هر دو بی انگیزه شدیم چرا؟ :(
تو روزشو تعیین کن من هرجا بگی میام :)
بخدا فراموشت نکردم و نمیکنم منو نزن :( گناه دارماااااا 🙁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.