...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

528. وصال...

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

یهو صبح (صبح که میگم یعنی ساعت ۹ که من میرم سرکار) نرسیده به دفتر صاحب کارتو ببینی که نون به دست داره از روبه روت میاد! بعد بری جلوش که کمکش کنی نون سنگک ها رو بیاری داخل دفتر و هنوز وارد نشده بهت بگه که مولود ازدواج کرده و تو همونجوری نون به دست خُشکِت بزنه و باورت نشه تا اینکه بری تو و ببینی بلههههه... مولود خانوم ازدواج کرده اونم با کی؟ با دوست داداشه من که از خیلی سال پیش حکم یه برادر غیرتی رو برا من داشت و اونقدی که اون روی من حساس بود، داداشام بهم اهمیت نمیدادن کلا! 

خداییش همو خیلی دوست داشتن و خیلی خیلی خوشحالم که بالاخره به هم رسیدن، هرچند هنوزم باورش سخته برام... یعنی یه جورایی سورپرایز شدم! اینقدی که مولود نقش منو توی این ازدواجشون مهم میدونست و تشکر میکرد باید اعتراف کنم که همچین کار شاقی هم نکردم... فقط یه جورایی واسطه ی خیلی خیلی کوچولویی واسه استارت یه آشنایی بودم که بحمدا... نتیجه ی خوبی داشت... 

آخرین باری که واسه ازدواج کسی از ته دلم خوشحال بودم، ازدواج پسر همسایه مون (که باهم بزرگ شده بودیم و هنوز هم اونو داداش خودمون میدونیم) بود و بعدش ازدواج این دوتاست... حس و حال اون زمانی رو دارم که داداشم (بابای مهیار) داماد شده بود و واسه اولین بار خواهرشوهر بودن رو داشتم تجربه میکردم... براشون آرزوی خوشبختی میکنم...


+ واسه خواننده های مجرد این وبلاگ هم آرزوی همچین ازدواج هایی (عاشقانه و عاقلانه) رو دارم :) برای متاهل ها هم آرزو میکنم زندگیشون با شادی و آرامش بره جلو :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۷
بی نام

نظرات  (۵)

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۶ جناب منزوی
چه دل پُری دارید :))
پاسخ:
در حال انفجاره :)
سلاام
مبارک شون باشه، ان شا الله...
و ان شا الله شادی ها و خوشحالی هاتون زیاد باشه.
ان شا الله تعداد متاهل ها از مجردها بیشتر باشن.
پاسخ:
سلام..
ان شاء ا... از این شادی ها برا شما هم باشه :) 
زهرای عزیزم الهی فدای دله مهربونت بشم خیلی دوست دارم دوست جونی عاشقتممممم
پاسخ:
قربونت برم‌ من... الهی خوشبخت بشی :)
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۷ جناب منزوی
واسط امر خیر شدن خیلی خوبه، خیر ببینید :)
پاسخ:
چه فایده؟؟ هیشکی از این کارای خیر واسه ما نمیکنه :( حتی دوستان متاهل هم خودشونو کشیدن کنار... از مجردها هم که هنوز تو کار خودشون موندن دیگه اصلا انتظاری ندارم :))
به به..

ان شاء الله همیشه خبرای خوب و ازدواج دوستان و آشنایان.. و از همه مهم تر بیایم اینجا بخونیم که شما هم بعله.. :)

من وقتی خبر ازدواج یه پسری تو آشناهارو میشنوم.. خوشحال میشم ولی اعتراف میکنم دلم هم میگیره.. بخصوص وقتی هی تعریف همسرش رو میکنن.. :) دیگه حالا فرض کنین یه نینی کوچولوی بامزه هم داشته باشن چند وقت بعدش..

ولش کنید حرفای غم ناک نزنم.. ان شاء الله عشق و زندگی خوب نصیب همه جوونای خوب بشه.. :)
پاسخ:
اگه یه روزی منم بعله اونقدبی جنبه بازی درمیارم و پست میذارم که همه تون منو از لیست دنبال کننده هاتون حذف کنین :))) 

شما که دلتون میگیره معلومه که (برخلاف خیلی از پسرا) دلتون میخواد که شما هم بعله... ایشاا... که بعله :) بحث نی نی رو پیش نکشین که الانه ضعف کنماااا :))) 

بله بله ان شاءا... یه زندگی خوب و عاشقانه هم نصیب شما بشه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.