...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

530. جَو گیر نباشیم!

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ

آبجی به من سپرده بود که هر وقت رفتم بیرون و گوشواره ی کوچیکی دیدم براش بگیرم... آخه گوشواره های خودشو بخاطر اینکه بزرگه و سهیل راحت اونا رو میگیره و میکِشه درآورده... داشتم واسه آبجی گوشواره انتخاب میکردم که چشمم اینا رو گرفت و جوگیر شدم و خودمو تو خرج انداختم! 

نه اینکه خدایی نکرده فک کنین پولدار شدیم و طلا میخریماااا، نه! استیله! ما کجا طلا کجا؟! این پست رو هم میخواستم دیروز بنویسم اما گفتم اول برم سرکار و گوشواره هامو نشون همکارام بدم و یکم سربه سرشون بذارم که طلاس و بعد که کلاس گذاشتنام تموم شد اعتراف کنم که بَدَله! (همکارام معمولا پست هامو میخونن، اگه از قبل این پست رو میذاشتم امروز طلا نبودن گوشواره هام لو میرفت :) )


+ دختر یکی از فامیل های درجه ی دو به تازگی ازدواج کرده، قبل از اون شنیده بودیم که بخاطر دلایلی شدیدا لاغر کرده (خیلی چاق بود) و از زمان لاغر شدنش تا الان اونو ندیده بودیم تا اینکه دیروز مامان توی مراسمی اونو دیده و هی به هم نگاه کردن و آخر سر مامان گفته فلانی خودتی؟؟ چقد عوض شدی نشناختمت... بعد اونم برگشته به مامان من (!) گفته منم شما رو نشناختم!!! جوگیری تا چه حد؟! مامان من سالهاس هیچ تغییری نکرده... ناموسا نشناخته؟! یعنی ازدواج اینقد آدم رو شستشو میده؟! جل الخالق! شنیده بودیم عشق آدم رو کور میکنه... ازدواج هم عاره؟! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
بی نام

نظرات  (۹)

۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۳ پرتو کیانی

خخخخخ...
می خواستم بگم گنجی چیزی پیدا کردی که گفتی استیله...:)))
قشنگن...:)

واااا...خواسته جو بده نمی دونسته چی بگه گفته منم نشناختم...

پاسخ:
کاش واقعا گنج پیدا میکردم :))
 
اره احتمالا هول کرده دیده ضایع بوده که اول اون سلام نداده اومده توجیه کنه :))
همین که گفته منم شما رو نشناختم!
بنظرم ارزششو داره یه تک پا برید کره جنوبی؛ اصلا خبر داره این پسر چشم بادومی خوشبخت که شما یه دل نه بلکه صددل عاشقش شدید؟

پاسخ:
عرض بنده هم همینه! مگه میشه آدم بعد از ازدواج، فامیلی رو که رفت و آمد زیادی باهم دارن نشناسه؟! 
باور کنین دلم میخواد برم فقط پولشو ندارم! :( بسوزه پدر بی پولی :( نه که خجالتی ام نتونستم بهش بگم اونم یحتمل بی خبره :)))) ربطی هم به این نداره که زبون همو متوجه نمیشیم! :)) البته عشاق نیازی به گفتگو ندارناااا ولی خب اون صحبت های با دل و چشم و اینا هم باید رو در رو باشه که فعلا امکانش نیست! :)
وای از دست این تازه ازدواج کرده  ها :)))

خوشگله مبارکت باشه عزیزم


پاسخ:
امان و صد امان :))

ممنونم 😚
حالا چه جوری لاغر کرده؟ این مهمه!
البته به حرف ادما خیلی نمیشه اتکا کرد....
راستی سریال کره ای تموم شد؟ تکلیف پسر کره ایه چی میشه؟ نمیخواید خوشبختش کنید؟
پاسخ:
چجوری که ناخواسته لاغر شده! 
الان کدوم حرف غیرقابل اتکا بود؟! 
نه بابا سریالهای کره ای به همان شدت همچنان ادامه داره... والا من که از خدامه خوشبختش کنم، به خودشم گفتم فقط لامصب فارسی حالیش نمیشه نمیدونم چجوری حالیش کنم :))))
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ جناب منزوی
چی بگم والا :))
پاسخ:
منم موندم چی بگم :))
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۶ جناب منزوی
از جناب " دوست " می پرسیدید شام هم میدن که ما هم بیایم :)

بنده خدا هول شد نشناخت :)
پاسخ:
اصولا دعوت که میکنه یه وعده ی غذا رو دیگه باید بده :)) شما هم تشریف بیارین که من تنهایی اونجا معذب نباشم :))

هول شدن تا این حد؟! شما فرض بفرمایید عید همو دیدین و مثلا زن عموی مامانتونو (که از عید ندیدین و البته رفت و آمد هم زیاد با هم دارین) نشناختین... میشه مگه؟! 
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۶ محسن رحمانی
قشنگه حالا چقدر خریدید؟
پاسخ:
ناقابله :) ۲۵ تومن خخخخ
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۵ محسن رحمانی
مبارکه فکر کردم عروس شدید .
پاسخ:
اتفاقا منم به مامان می گفتم که اگه انگشتر بود خوشگل تر بود :)) نه بابا ما حالا حالا ها قصد عروس شدن نداریم و همینجوری سینگل در خدمتیم :))
یه بار هزار بار نمیشه.
دعوتی به وبم
پاسخ:
ممنون بابت دعوتت...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.