...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

537.فهمیدین تبریز هم برف اومده؟!

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

پنجشنبه شب بود که یهو دیدیم داره برف میاد، از اون برفای دونه درشتی که جون میده واسه قدم زدن... همینجوری که از پشت پنجره زل زده بودم به برفا، گفتم میلاد پایه ای بریم بیرون برف بازی؟! گفت خواهرجون هر دومون سرماخوردیم، بریم بیرون زنده برنمیگردیم دیگه... دیدم حق با اونه، دوباره زل زدم به برفا اینبار با حسرت البته...

یه درخت درست جلوی پنجره ی اتاقمه، من فصل ها رو با تغییراتی که اون میکنه متوجه میشم... آخه تبریز فصلهاش با تقویم جلو نمیره و همینجوری عشقی یهو دیدین بهار شده :) برف چه خوشگل کرده بود این درخت رو...

مهد کودک که میرفتم یه شعر بهمون یاد داده بودن که یه تیکه ش از اون زمان یادم مونده، هر موقع برف میاد نمیدونم چرا ناخودآگاه یاد اون شعر میوفتم:

از آسمون برف میاد هرجا سفیده جون

روز به این خوشگلی هیشکی ندیده جون

روی زمین ها پُر از برفِ سفیده

روی درختا، برفا رو هم خوابیده...

هییی هییی! 

یه آهنگ قشنگی هم داره که اگه خودم بخونم متوجه میشین :)

+ یه نفر (خودتون میدونین اهل کجا دیگه لازم نیست من بگم خخخ) هم نبود باهاش بریم قدم بزنیم و آدم برفی درست کنیم و گلوله ی برفی پرت کنیم توی اون چشم بادومیش و هرهر و کرکر بهش بخندیم و اگه اونم خواست تلافی کنه فحش های فارسی (و گاها ترکی) بهش بدیم و نفهمه و باز بهش بخندیم :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
بی نام

نظرات  (۱۱)

خداییش فحش ترکیا خیلی قشنگن !!

:))

+ جالبه همه اونایی که تنهان حسرت با یکی رفتن بیرون و دارن و اونایی هم که یکی و دارن حوصله با اون یکی بیرون رفتن رو ندارن

پاسخ:
حالا من که به دلایلی ترکی زیاد حرف نمیزنم و فارسی صحبت میکنم، واسه فحش دادن متوسل میشم به زبان ترکی... یه جورایی عصبانیت واقعی رو منتقل میکنه و باعث تخلیه ی انرژی میشه :)) 

+ کلا ما عادت داریم قدر چیزایی رو که داریم ندونیم و حسرت چیزایی رو بخوریم که نداریم! هدفمون از این کار چیه خدا میدونه!!! 
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۰۵ محسن رحمانی
آقا میگم جنوب خشکسالی اومده نگو شما ابرارو با قلاب میکشید سمت خودتون .
نامردا:دی آقا ما اعتراض داریم:دی
خیلی هم خوب وعالی وخداروشکر .
پاسخ:
خب ابرها ما رو دوست دارن تخسیر ما چیه؟! :)) 

اعتراض وارد نیست :)

فامیل یکی از دوستان تو تبریز عروسی داشتند بعد عروسی دیگه نتونستن ماشینشونو حرکت بدن و ماشینو همونطور رها کردن و مجبور شدن پیاده برگردن:(
در خط چهار از پستتون کلا زدید زبان فارسی رو نابود کردید:)) یه ویرایشی یه چیزی؟ خوبه ما هم بیاییم زبان ترکی رو به فنا بدیم؟:)) (ستاد دامن زدن به قومیت ها در بیان:))))

پاسخ:
اتفاقا فامیل یکی از همکارای ما هم اون شب عروسیش بوده، گویا جماعت بسیج شده بودن واسه هُل دادن ماشین عروس!! اوضاعی بود به یاد موندنی! :)

خودمم موقع نوشتن دیدم یه جوریه اما ویرایشش نکردم چون اگه اینکار رو میکردم حق مطلب ادا نمیشد و شما اون همه حجم حسرت منو درک نمیکردین :))
اینجانب شخصا از شما برای به فنا دادن زبان ترکی دعوت به عمل می آورم :)) خودمم در این مهم کمکتون میکنم :))
۳۰ دی ۹۷ ، ۰۰:۱۳ جناب منزوی
با ریتم خوندم :)، تو خیالم هم لی لی می رفتم :)
حیف شد برف بازی :/  :)
ان شاءالله شفای عاجل جهت برف بازی :)
پاسخ:
ماشاا... به این قوه ی تخیل :)

واقعا حیف شد... حالا کوووو تا دوباره برف بیاد مثل اون شب :(

ممنونم ان شاءا... :)
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۹ معلوم الحال
خوشم میاد زبانیا تفاهم دارن :))
جدای خاکی شدن لباسا ما مشکل دیگه ای هم داریم. این که لباسا رو میشوریم اما خشک نمیشن :(
پاسخ:
تفاهم نداشتیم که هم رشته ای نمیشدیم :)
راس میگی... من معمولا رو بخاری ساعت ها وقت میذارم که خشکشون کنم... :(
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۱:۱۶ 🦉 شباهنگ

منم هر جا پست برفی می‌بینم می‌رم می‌زنم تو ذوق طرف 😂
برای پست دوستم نوشتم برفه دیگه. همون آبه که سرد شده یخ زده از آسمون میاد سمت زمین. ذوق نداره که 😐

بی‌ذوقم تو این چیزا متأسفانه
پاسخ:
نسرین شاید باورت نشه اما من از پنجشنبه تا الان کلا اینستا نرفتم که پست های "منو برف" "منو آدم برفی" "منو اولین برف بعد از ازواج" "منو همسر در حال غلتیدن روی برف" "منو کوفت توی برف" و.. رو نبینم :)) 

منم دقیقا همین حس بی ذوقی و گاهی نفرت رو نسبت به بارون دارم... بارون که میادا میگم یاابالفضل فردا لباسام گِلی میشه :)) 
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۴۰ معلوم الحال
خوش به حالتون. ما فعلا درگیر بارونیم :(
پاسخ:
من تنها چیزی که با شنیدن کلمه ی بارون به ذهنم میرسه گِلی شدنه لباسامه و... در کل خدا به دادتون برسه :)
منم چون کسی رو نداشتم پاشدم رفتم پارک تنهایی قدم زدم، تنهایی عکس گرفتم و کلی هم بهم خوش گذشت:)

پاسخ:
ایول دختر... کاش همسایه بودیم و منم سرماخوردگی نداشتم اون لحظه ی ناب رو باهم میشدیم... واقعا لذت واقعی از برف رو تو بردی... خوش به سعادتت :) 
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۴ جناب قدح
سلام
خوشبحال شما تبریزیها...
پاسخ:
درود بر شما :)

جای شما خالی :)
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۱ محبوبه شب
زهرا جون دعا کن مشهدم یه نمه برفی، بارونی بباره
خشکه خشکه :((
پاسخ:
ایشاا... خدا رحمتشو اونجا هم نازل کنه... البته نه از اونایی که پارسال تبدیل به سیل شد و یه عده رو بی خانمان کرد... در حدی که خشکی برطرف شه ایشاا... :)
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۰ محبوبه شب
جوهر رنگ سبزت تموم شده؟ : ))))
پاسخ:
قول میدم پست بعدی از اون قلم سبزه استفاده کنم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.