...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

544. پشمالو :)

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

به جان خودم همیشه فک میکردم اینچور چیزا تو فیلما اتفاق میوفته که دختره توی ویترین یه وسیله ای بدجور چشمشو گرفته و بنابه دلایلی اونو نمیخره و از خیرش میگذره، بعد کاملا تصادفی (!) اون پسری که عاشق دختره بوده اونو میبینه و دختره که بیخیال میشه پسره میره همون وسیله رو برا دختره میخره و سورپرایز و اینا... تا اینکه خودم تو مغازه ای چشمم اینو گرفت:

معمولا حس خساستم (همون خسیسی شدید) بهم اجازه نمیده به اینجور چیزا پول بدم! داشتم به بغل دستیم می گفتم که این پشمالوعه چه نازه... اگه مال من بود یا از کیفم آویزونش میکردم یا از گوشی! اما خب حسش نیس بخرمش! چند دقیقه بعد دیدم یه آشنایی که گویا حرف منو شنیده بود آورد اونو داد به من گفت مال شما... شما از این خوشت اومده :/ فک میکنم اون لحظه قیافه ی من خیلی خنده دار بود :)

قبلا هم یبار این اتفاق برام افتاده بود؛ با زهرا (دوست و همکار سابقم توی آموزشگاه) رفته بودیم بگردیم، یه دستبندی رو دیدم و گفتم زهرا اینقده از این مدل دستبندا خوشم میاد... همون سال واسه ولنتاین همونو برام خرید... چقد کیف داد خدا میدونه... خدا نصیبتون کنه ببینین گرفتن همچین کادوهایی چقد لذت بخشه :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۷
بی نام

نظرات  (۸)

من یه آپارتمان دیدم خیلی قشنگه....
(مثلا کسی بشنوه عیدی بده خخخخ)
پاسخ:
اون کسی که میشنوه اینو بشنوه کلا خودشو میزنه به کوچه ی علی چپ که مثلا نشنیده :)) 
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۴ جناب منزوی
اتفاقاً دور و اطرافمون اینطوری هستن، کافیه بفهمن از چیزی خوشمون اومده باشه سریع میرن میخرن، اما واسه خودشون :| که لج آدم رو در بیارن :/
پاسخ:
نه خدا رو شکر ما اصلا چشم و هم چشمی نداریم تو فامیلامون!! :) یا مثلا از حرص کسی بریم یه چیزی رو بخریم!! :)
خدا بده برکت. ماره کارتمو داری که... :D
پاسخ:
بله دارم :)) 
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۱۷ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخ ببخشید بدجور رو ناجور خوندم
پاسخ:
اشکالی نداره از این اتفاقا میوفته :))
مبارکتون باشه
پاسخ:
خیلی ممنونم 😊
حالا ما
مثلا با دوست و همکار سابقمون تو آموزشگاه رفتیم بیرون یهو یه اتفاق بد برای یکی تو خیابون میفته به دوستمون میگیم انقدر بدمون میاد از این وضعیت، اون هم سنگ تموم میذاره و قبل از سال دیگه، همون بلا رو سرمون میاره.
پاسخ:
نه بابا ایشاا... از اون اتفاقای خوب بیوفته... هرچند یه جورایی هم قبول دارمااا که آدم تا بگه از یه چی بدش میاد دقیقا همون سرش میاد... مثلا من اینقده از پول و ثروت بدم میاد که حد نداره :))))
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۴۴ محسن رحمانی
مبارکه .
پاسخ:
ممنونم 😊
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۴۴ محسن رحمانی
چرا ناجور؟O_o
پاسخ:
ناجور؟🤔

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.