...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

554. سه نقطه!

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

یادم میاد... نه نه اصلا مدرک دارم (اینم مدرکش) که پارسال سیزده فروردین دوتا گل گره زدم به امید اینکه گل آقایی پیدا بشه و... اما گل آقا که سهله، یه خل و چل آقایی هم پیدا نشد که بخواد (به نیت سوءاستفاده هم که شده) باهام دوست بشه حتی! آخه اینم شد زندگی؟! من احساس میکنم یه جای کار میلنگه... این رسم و رسوم هامون دیگه کارایی خودشونو از دست دادن... من از همین لحظه همه ی این رسم هامونو میبوسم میذارم کنار از این به بعد با رسومات کره ای ها جلو میرم... یعنی فقط میخوام کسی جرات کنه بیاد به من بگه شرق زده شدی و اینا...! خودشو مجبور میکنم با من بشینه پا سفره عقد یا اگه مونث بود منو بگیره برا داداشش! (تا این حد جدی و بی اعصاب)

اصولا اهل تلویزیون تماشا کردن نیستم... چون سریال هایی که من دوست دارمو تلویزیون یا نشون نمیده یا سانسور میکنه (نه تورو خدا بیاد نشونم بده!) ولی امسال کل تعطیلات رو فقط بخاطر انیمیشن (یا بقول میلاد وقتی که بچه بود "انیشتن") فیل شاه نشستم پای تلویزیون و هیچ برنامه ای رو کامل نگاه نکردم و فقط زدم این شبکه و اون شبکه که مبادا توی یکیش نشون بده و من نبینم! از چند روز پیش که فهمیدم قراره چهارده فروردین ساعت چهارده از شبکه کودک پخش بشه دیگه خیالم راحت شده و با خیال راحت می شینم سریال های دانلودیمو نگاه میکنم و لحظه شماری میکنم برا چهاردهم! الان مشخصه که من چقد عاشق کارتونم یا بیشتر توضیح بدم؟! 

خلاصه که سیزده قرار نیست جایی بریم(چه ربطی داشت؟!)... هرکی میره خوش بحالش!


+ تمام سبز نوشته هایم را گره میزنم... از این گره کوری که به نوشته هایم زده ام محال است بتوانی جان سالم به در ببری... گیر کرده ای میان کلماتم... آخ که نمیدانی چه لذتی دارد اینکه تو را در بند جملات احساسی ام میبینم... منم درست همین گونه اسیرت شده ام... زیبا نیست؟!


+...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۲
بی نام

نظرات  (۶)

من اولین باری بود که سبزه گره میزدم:) 
پاسخ:
به به مبارکه... شاید باورت نشه اما من هیچوقت همچین کاری نکردم :)) اون سال هم اون گل فقط واسه شرط بندی بود :)
حالا مگه رسم کره ای ها چطوره؟
پاسخ:
خیلی نمیدونم چطوره اما مطمئنم دیگه سیزده بدر و سبزه گره زدن ندارن :))
این مرادی که من می‌بینم، خود درخت رو هم گره بزنم نمیاد :))
پاسخ:
میگم حالا درخت رو امتحان کردی؟! شاید با درخت گره زدن اومد :)
ما پسرها هم می تونیم سبزه گره بزنیم تا یه دختر خانومی با چادر سفید بیاد سراغمون؟ من که امسال سبزه نخریدم، الان از کجا بگردم سبزه پیدا کنم؟
پاسخ:
اوا خاک عالم... من بعد از پست شیرینی درست کردنتون با عمه خانوم چرا همش فک میکردم شما خانومین؟ :)) 
چمن های پارک و شاخه های درختا هم میتونه نقش سبزه رو بازی کنه... مهم نیته :) اصلا شما هر چیز سبزی دیدین گره بزنین... هرچند ما دخترا گره زدیم هیچی ندیدیم :))
امیدوارم همین سال جدید خبر خوشی از تو وبلاگتون بشنویم، صدای کِل و ازاینجور چیزا :))
پاسخ:
مثلا بشنوین که من دارم از سئول براتون پست میذارم و کلی عکس از اونجا آپلود کنم :) 
بی شوخی: خیلی ممنون :)
سلام
نمیشه هم جایی رفت سیزده به در تو این بارون و سیلاب
پاسخ:
سلام و درود بر شما
والا خیلیا رفتن و از اونجا دارن پزشو برا ما حواله میکنن! کلا یه عده ضد آبن :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.