...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

563. طالع بینی؟!

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

نمیدونم چقد به این طالع بینی و ویژگی های متولدین ماه های مختلف اعتقاد دارین (که من اصلا ندارم) ولی امروز میخوام بر اساس رفتارهایی که توی فک و فامیل و اطرافیانم دیدم، یکم از ویژگی های متولدین ماه ها بگم که یکم جنبه ی طنز هم داره :) اگه قراره کسی ناراحت بشه و بگه راجع به من که متولد فلان ماهم اینجوری گفتی و از این صوبتا، کلا این پست رو نخونه ازش بی نهایت ممنون میشم... 

فروردین: مامانم و دامادمون! آدم های به درد بخوری ان، بیشتر هم سعی میکنن رضایت غریبه ها رو جلب کنن تا خودی ها، ظاهرا آدم های صبوری ان اما نیستن :) یه وقتایی هم کاراشون خیلی حرص آدمو درمیاره :)

اردیبهشت: عشقم سهیل و چند تا از دوستام و البته دختر خاله م! کلا من با متولدین اردیبهشت مشکل دارم! عادتی که دارن اینه که خیلی از خودشون تعریف میکنن و خیلی ادعای احساسات دارن انگار فقط خودشون آدمن! همین دختر خاله م... یعنی هرچقد میخوام باهاش خوب باشم سعی میکنه یه جوری منو حقیر جلوه بده که دیگه متاسفانه من قاطی میکنم... اصلا این دختر خود به خود منو تو تلگرام بلاک کرده و منم از لجش تو اینستا بلاکش کردم؛ با اینحال تو دوره همی های فامیلی الکی قربون صدقه ی هم میریم! من یکی که الکی بهش میگم دلم براش تنگ شده بود... اصلا یه پسر بود تو دانشگاهمون از وقتی فهمیدم اردیبهشتیه ازش متنفر شدم (البته اون زمان چون یه نفر که اردیبهشتی بود تو زرد از آب دراومده بود یکم روی متولدین این ماه حساس یودم) 

خرداد: داداش بزرگم! شوخ طبع و خوش برخورد و راجع به اینکه مردم چی در موردشون بگن خیلی خیلی بی خیالن! خیلی دیر ناراحت میشن ولی عصبانی بشن دیگه بزرگ و کوچیک حالیشون نیست... عصبانیتشونم کوتاه مدته!

تیر: راجع به خانوم های تیر نمیگم چون میگین خودش تیر ماهیه تعریف کرد و اله و بله! پسرای تیر (دوتا از پسر خاله ها و چندتا از اشناها) عجیب خوش تیپ و خوش لباس میشن ولی اکثرا درجه ای از شیطنت و دختر بازی دارن! 

مرداد: عشقم مهیار و چندتا از دوستام: پسراشون خیلی ساکت و مظلومن، دختراشون یکم آب زیر کاه... همش هم میخوان بگن کاری که ما میکنیم صد در صد درسته و بقیه حتما کاراشون یه ایرادی داره! 

شهریور: پسر خالم (تنها پسر تو فامیل که دوسش دارم) یکی از همکارام (که خیلی دوسش دارم) و عروسمون! تا بگی لجبازن! توی اکثر موارد هم عمرا به حرف کسی گوش بدن و سوادشون یکم زیاد باشه که دیگه اصلا نباید باهاشون بحث کرد؛ میگن ما حالیمونه و تو هیچی نمی فهمی! با این حال قلق دارن که اگه بدست بیاری میبینی خیلی آدم های خوبی ان... کینه ای هم نیستن! 

مهر: بابام و خواهرم و یکی از همکارا! دیکتاتور! غرور عجیبی دارن، خیلی هم خودخواهن و میخوان همه ی امکانات رفاهی در اختیار اونا باشه... هرچند من میتونم باهاشون کنار بیام! دختراشونم یکم زیادی رومانتیک و رویاپردازن!

آبان: پسر همسایه مون و یکی از همکارا! پسراشون توی اخلاق و رفتار یه دونه ن! بهترین مردها متولدین آبانن! در کل متولدین این ماه آرومن و کاری به کار کسی ندارن! 

آذر: دختر خاله م(خواهر همون دختر خاله ی اردیبهشتی)! مظلوم به معنای واقعی کلمه! 

دی: میلاد و دو تا از همکارام! لجباز و یه دنده! یه خورده هم اخلاقشون تنده! با این حال یه دل مهربونی دارن که آدم میتونه اخلاق تندشونو بخاطر اون مهربونی هاشون تحمل کنه :)

بهمن: یکی از دوستام و چند تا از مزاحم های سیریش! ساده لوح! خیلی سریع عاشق میشن و دیگه ول کن طرف نیستن! 

اسفند: دختر خاله م و یکی از دوستای خوبم: تا بگی صبور! آستانه ی تحملشون واسه هر اتفاقی خیلی بالاس! مرام و معرفت هم می باره ازشون... در کل آدم های خوبی ان :)



+ راستش امروز اولین تولده سهیل بود... عشقه خاله ش... بیست و هفت سال انتظارش رو کشیدم... بیست و هفت سال یکی از آرزوهام بوده خاله بشم... توقع ندارین که بخاطر اینکه اردیبهشتیه باهاش مشکل داشته باشم که؟! :) در کل میخوام بگم اینکه کی متولد کدوم ماهه مهم نیست (تورو خدا اینقد ماه تولدتون رو نکنین تو چش و چالمون) مهم اینه که ما طرف رو دوسش داشته باشیم :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
بی نام

نظرات  (۱۵)

بعلی خیلی وقته سر نزدم به وبلاگای دوستان حتی وبلاگ.خودمم خاک گرفته هههه
شما به نوشتن ادامه بدین منم میخونم گاه گاهی ;)
بهمن ماهیا ولی بازم میگم خوبنااا خخخ
پاسخ:
یه جوری نباشین که خدایی نکرده یوقت فراموش شیم :) به هر حال همین گه گاهی اومدن ها هم باعث بسی خوشحالیه :)

صد البته که بهمن ماهی ها مثل همه ی متولدین ماه های دیگه خوبن... توی این پست یکم اغراق شده :)
بهمن ماهیا اینجورین آخه ? :دی
پاسخ:
اطرافیان من اینجوری بودن اما واقعا همه شون اینجوری نیستن که :)
راستی سلام
چه عجب از این طرفا؟! راه گم کردین؟! کم پیدایین! 
قشنگ معلومه رو خالش رفته:دی 
خداحفظش کنه .
پاسخ:
:))

خیلی ممنون :)
عزیییزممم...
تولدش مبااارکککک باشه ان شاءالله 220 ساله بشه^...^
خدا حفظش کنه چه بامزهس:)
آره خاله بودن خعلی حس جذابیه...:)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)

واقعا خاله بودن حسه خیلی خوبی داره :)
دی ماهی ام. :)
پاسخ:
:) من داداش میلادمو همه ی دی ماهی ها رو واقعا دوست دارم :)
تیرماهی .
پاسخ:
:))) بسیار عالی!
سلام برخاله چنگیز:دی 

اصلا نه اعتقادی به این فالها نه طالع بینی ها دارم همشون الکین .
پاسخ:
سلام و درود بر داااااش محسن :)

منم اعتقاد ندارم همینجوری واسه خنده نوشتم :)

نگفتین کدوم ماهین؟! :)
منم همون‌جوریشو گفتم :D
پاسخ:
پس ایول به همونجوریش :)
تیریا هیچ چیزو کتمان نمیکنن
پاسخ:
یه جورایی موافقم!! :)
 تیرم :D 
پاسخ:
فک کنم حداقل راجع به تیر ماهی ها درست گفتم :))
در مورد اسفندی و آبانی و آذری ها به قاطعیت میگم اشتباهه :)
پاسخ:
بله خب قطعا اشتباهه :)) حتی دوقلوهای همسان هم که فقط یه دقیقه باهم اختلاف دارن و پدر و مادرشونم یکیه و خلاصه همه چیزشون یکیه، اخلاقشون ممکنه ۱۸۰ درجه باهم اختلاف داشته باشه... چه برسه ما بگیم متولدین فلان ماه یه اخلاق ثابت دارن... اصلا غیر ممکنه! 
بامزه بود

+ من و نسرین دو عدد اردیبهشتی هستیم و به‌نظرم شباهت کمی به هم داریم.
همین یه مثال نقض نشون میده این طالع‌بینیا خرافاته
پاسخ:
دقیقا شما دو تا کلا با اون اردیبهشتی هایی که من می شناسم فرق دارین... حتی من گاهی فک میکردم شاید شناسنامه تونو اشتباهی گرفتن :)) 
+ جدا از شوخی من خودم اصلا به این چیزا اعتقاد ندارم... ماه تولد هم کلا چیزی نیست که ارزششو داشته باشه آدم بهش افتخار کنه یا تعصب داشته و از این صوبتا... (عشقم اردیبهشتیه اصلا :)) )
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :)
آخی. ^_^
پاسخ:
سلام و درود :)

اوهوم :))
عاقا انصافا تیر ماهی مثل من دیده بودید؟!
بچه به این گلی به این ماهی به این با ادبی...
پاسخ:
به به تیر ماهیه گلِ گلاب :)
والله ما چیزی رو تو چش و چال کسی نکردیم، تویی که حسابی از خجالت همه مخصوصا ما اردیبهشتی ها دراومدی!
من هیچ وقت آدم‌ها رو بر اساس ماه تولدشون قضاوت نمی‌کنم ولی طبیعت آدم‌ها تا یه حدی به فصلی که توش به دنیا اومدن مربوطه. اگر قرار بود همه متولدین یک ماه یه سری خصوصیت ثابت داشته باشن، آدم‌ها کلا ١٢ نوع بودن. مامان و بابا و دوست صمیمی من متولد دی هستن عاشق هر سه تاشونم هستم ولی هیچ کدوم هیچ ربطی به هم ندارن، یعنی کلا متفاوت هستن. خیلی درگیر این چیزا نباش
پاسخ:
نسرین جان آخر پست منو خوندی؟؟! سهیل الان کسیه که تو دنیا بیشتر از همه دوسش دارم و اردیبهشتیه :) تازه توعه اردیبهشتی رو هم دوست دارم :)  من هیچوقت بر اساس ماه کسی رو قضاوت نکردم چون گفتم که اصلا به این چیزا اعتقاد ندارم! حتی به اینکه میگی آدم ها تا حدی به فصل تولدشون مربوطن هم کلا اعتقاد ندارم... این پست براساس کسایی بود که واقعا برام عزیزن و دوسشون دارم و همون طور که میبینی هر کدوم متولد ماه های مختلفن و این باعث نمیشه که مثلا داداش بزرگم (خردادی) رو بیشتر از داداش کوچیکم میلاد (دی) دوست داشته باشم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.