...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

564. اسلام در کُره...

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

طرف توی بلاد کفر، جایی که اکثریت یا بی دین هستن یا بت پرست، علاقه ی شدیدی به اسلام پیدا کرده و کلی راجع به اسلام تحقیق کرده و الانم با اینکه مسلمان نیست تصمیم گرفته یه هفته ماه رمضون رو پا به پای مسلمانا روزه بگیره بعد پسرای ما ماه رمضون که میشه صدتا بیماری لاعلاج میگیرن و همین که عید فطر میشه به اذن خدا شفا پیدا میکنن! 

اون طرفی که راجع بهش صحبت میکردم ایشونن:

+ عجیبه که وقتی میبینم این بشر روزه گرفته یه حس خوبی بهم دست میده که خودم با روزه گرفتنم اون حس رو درک نمیکنم! 

+ کی گفته کره ای ها بَدَن؟! کره ای ها خیلی هم خوبن (حتی اگه به زور جراحی پلاستیک خودشونو قشنگ کنن) اینم یه نمونه ش... فقط یکم فاصله شون از عربستان که پیامبر اونجا دین اسلام رو تبلیغ میکرده دوره، واسه همین مسلمان نیستن، وگرنه اخلاق و رفتارشون از خیلی از مسلمان نماها بهتر و سرتره :) 

+ خدایا حتما بین کره ای ها هم مسلمون واقعی _چیزی که بین ما ایرانی ها به ندرت پیدا میشه_ وجود داره... یکی از همونا لدفا :)

+ حال میکنین چه کسایی رو پیدا میکنم؟! :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
بی نام

نظرات  (۸)

باید دید هدف هر کس از روزه گرفتن چیه ؟
درسته روزه گرفتن واجبه ولی هدف هم تو گرفتن روزه خیلی مهمه !! 
هدف فقط لب نزدن به غذا و اینا نباشه .
باید هدف و فلسفه روزه گرفتن  رو فهمید و درک‌ کرد


سلام
طاعات و عباداتتون قبول⚘
پاسخ:
بله دقیقا حق با شماست...

سلام
نماز و روزه های شما هم قبول باشه
آخییی...چ جالب:)
آره واقعا...اصا نمیدونم چجوری میشه یه دفعه اینجوری مریض میشن و به قول شما عید فطر خوب میشن:|

عباداتت قبول باشه ان شاءالله...
التماس دعا...^...^
پاسخ:
اینا توی ماه رمضون شفا میگیرن دیگه :))

نماز و روزه های تو هم قبول باشه :)

محتاجم...
سلام
چرا نمیرید تبلیغ اسلام :)
هم فالِ هم تماشا :)
راستی حال و احوال بچه هاتون چطوره؟ :)
نماز روزه قبول باشه
پاسخ:
سلام و درود بر شما
خدا شاهده خودمم هدفم ترویج اسلامه... ولی خب همینجوری نمیتونم پاشم برم که :) 
این بچه ها تا بزرگ میشن میخوریمشون جاتون خالی :)) 
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه... التماس دعا دارم :)
خوب دخترا هم همینطورن .

سلام .

چرا از ایران نه ؟ مگه ایرانی چشه ؟
پاسخ:
دخترا اکثرشون ترسو میشن و از ترسشون معمولا روزه میگیرن اما پسرا اقلیتشون اینجوری اهل نماز و روزه ن!

درود بر شما :)

ایرانی قدر نمیدونه متاسفانه :( ایرانی دنبال اندام و ارایشه... کره ای ها شاید برن یکی دو جاشونو عمل کنن (که ایرانی ها هم میکنن) اما دیگه اندازه ای ایرانی ها آرایش پرست نیستن!
بابا این کارا مال تینیجرای ۱۲ - ۱۳ ساله س که برن دنبال کره ایا و این مدل کارا
از شما دهه ۶۰ی‌ها بعیده ب والله
پاسخ:
میدونم بعیده ولی وقتی تو ایرانش کسی قدر یه دهه شصتیه ناب و اصیل رو نمیدونه و دنبال بزک دوزک کرده های تازه به دوران رسیده س، دیگه مجبورم منم دنبال اون طرفی ها برم دیگه! نمیشه من بشینم هی منتظر بمونم و آخرشم سر من بی کلاه بمونه که :))
یعنی انقدر که تو به کُره گیر دادی ترامپ نداده
پاسخ:
من توی شکل های فضایی درس هندسه هم مساله های مربوط به کره رو بهتر از استوانه و هرم و امثالهم میتونستم حل کنم :)
یکیم مال من پیدا کن! البته خانم نه آًقا!:) لازمه یادآوری کنم؟:)
شبیه  یون هی یا خواهر شوهرش یعنی آسوک خانم  باشه عی بدک نیست:)
پاسخ:
دختراشونم با حجاب خیلی گوگولی میشن خداییش :)

آسوک خانوم که خیلی خوشگل بود هرچند یه کوچولو بداخلاق بود (اونم با عروسشون) :) چشم حتما یه اونجوریشو براتون پیدا میکنم :))
۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۱۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
اولا ماه رمضان رو تبریک میگم و التماس دعا دارم

ثانیا این علاقه وافر شما به کره واقعا ستودنی است. خود کره ای ها انقدر به خودشون علاقه ندارند چون فکر میکنند این همه کار کردن و یا کار درست رو انجام دادن از وظایفشون هست :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما:)
طاعات و عبادات شما هم تا این لحظه قبول باشه ان شاءا... محتاجیم به دعا

والا ما اینقده ندیدیم دوروبرمون، یکم این چیزا برامون بعیده مخصوصا وقتی این کار خوب از یه غیر مسلمان سر میزنه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.