...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

573. تولدم در فردای تولدم :)

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

با اینکه هی تاکید میکنم که جشن تولد و تبریکاتش باید تو خود روز تولد باشه اما شرایط یهو جوری میشه که امروز (فردای تولدم) برام تولد میگیرن! بفرمائید کیک :)

امروز که رفتم سرکار یه کادوی عالی از همکار جدیدمون (مهسا) گرفتم... یه تبریک تولد اونم به زبان کره ای... خدا میدونه چقد برا اینا ذوق کردم :)

+ موقع فوت کردن شمع هام اصلا به فکر کره و کره ای ها نبودم، باور کنین راس میگم :)

+ از همه ی کسایی که روز تولدم خصوصی و عمومی تبریک گفتن، اونایی که تبریک نگفتن و یادشون رفت و اونایی که حتی یادشون بود و از سر لج تبریک نگفتن، بسیار ممنونم! 

+ راستی روز تولدم هیچ سورپرایزی رخ نداد دلتونو واسه عقدی، عروسی ای چیزی صابون نزنین لدفا :) (صرفا جهت اطلاع) 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
بی نام

نظرات  (۱۲)

سلام

با این سن و سالتون هنوز شمع فوت می کنید؟:)

پاسخ:
درود بر شما :)
فک کنم با این سن و سالم واسه سال بعد (واج آرایی حرف س) مشعل المپیک باید فوت کنم :))
آره همونم. :) اون موقع کنکوری بودم. ^_^
پاسخ:
ایول... از اینکه دوباره میبینمت خوشحالم... چه خبر؟! الان چی کارا میکنی؟! چی میخونی؟! :)
تولدت مبارررررررررررک عزیزم
پاسخ:
فداااااای تو من بشم... فقط میشه بگی کادوی تولد من کو؟! :))
اولا تولدت مبارکااا باشه :)
دوما عکس کیک میزاری تعارف هم بکن دیگه خخ
شعر واس تولد بزار ببینم چی دارم
وقتی که تو آمدی به دنیا عریان
جمعی به تو خندان و تو بودی گریان
کاری کن ای دوست به وقت رفتن
جمعی به تو گریان و تو باشی خندان
خخخخخخححح

پاسخ:
اولا که خیلی خیلی ممنونم :)
دوما که تعارف کردم فقط یکم مجازی بود... میتونم از مزه ش براتون بگم که خب شیرین بود و خوشمزه :)
یعنی عاشق این شعرهاتم که به هر مناسبتی رو میکنین :))
생일 축하해. :)

دارم فکر می کنم من رو هنوز یادت هست.از وقتی میهن بلاگ بودی می شناسمت.
یک سوال زهرا،توی نظر قبلی فکر کردی کره ای ام یا من رو می شناسی؟آنه؟یادت نمیاد؟؟؟؟
پاسخ:
تو همونی نبودی که آی دی تلگرام همو داشتیم و گاهی با هم چت میکردیم؟! من یه آنه میشناسم که باهاش چت میکردم و پشت کنکوری (یا دبیرستانی) بود :) امیدوارم که اون باشی :)
نه نه
تولدم ۲۶ تیر بود
ولی خب جشنشو جمعه بعدی میگیرن :)
پاسخ:
ایول پس روز تولدمون یکی بود :) تولد تو هم مبارک ها باشه :)

واسه منم فرداش (که 27 ام باشه) جشن گرفتن :)
۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۸ میرزا مهدی
من که گفتم تو میتُرشی....
تا وقتی چشمت به اجنبی های چِش کشیده ست، بساطت همینه....
بابا یه کم هم منو نیگا....:))
پاسخ:
ترشی باید خوب جا بیوفته... حالا حالاها خیلی وقت دارم :)
کسی چه میدونه شاید قسمت من یکی از هموناس :)
شما رو نگاه کردم... ماشاا... متاهلین :)
۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۱ پرتو کیانی
عاخییی...
خدا کنه همیشه بهت خوش بگذره جانم:)
بازم تولدت مبااارککککک^...^
پاسخ:
ممنونم عزیزم...
شاد باشی گلم :)

وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

لطفا اگه وقت کردید از سایت ما هم دیدن کنید


http://learnhtml5.blog.ir/


پاسخ:
دیدن کردم... دنبالتون هم کردم! :/
۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۱ محبوبه شب
تولدت مبارک عزیزم 🌹
بهترین سال عمرتو سپری کنی
پاسخ:
مرسی عزیز دلم...
الهی خوشبخت بشی گلم :)
سلام :)
بازم تبریک
چه نوشته ی جالبی داره کیک :)
پاسخ:
سلام :) 
بازم خیلی ممنون و متشکرم :)
اره ایده ای داداش اینا بود وگرنه اگه به من بود که یه جمله ی کره ای میگفتم بنویسن :)
واس من که هفته بعده تولدم :|
پاسخ:
از همین الان تبریک میگم دقیقا کی میشه اونوقت؟! :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.