...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

10. گل آفتابگردونه خوشمزه! :)

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ق.ظ
بعضی وقتا که معمولا همیشه میشههههه دلم یه چیزایی هوس میکنه که مامان میمونه چی بهم بگه!! چند روز پیش این شکم مبارک یا به قول میلاد خندق بلای ما چی هوس کرده باشه خوبه؟! + توجهتون رو به اون گوشه سمت راست بالای تصویر زیر مانیتور به ساقه طلایی جلب میکنم!حالا این چطور به ذهن و شکم مبارک من خطور کرده بود جریان داره ها!یه روز قبل از اینکه هوس کنم داشتم برمیگشتم خونه که دیدم یه خانومی با کلی میوه توی نایلون سفید داره میره خونشون! من اصلا نمیخواستم نگاه کنمااا اما یهویی چشمم افتاد و دیدم بعله از اینا هم توشه!!! اصلا جور ناجوری دلم خواست که نگو!!اومدم خونه به بابا میگم بابایی واسم آفتابگردون بخر میگه میخوای بخوری؟! حیف که نمیخواستم پ نه پ بیارم که مبادا منصرف بشه!!خلاصه ظرف (ضرف؟ زرف؟ ذرف؟!) کمتر از بیست و چهار ساعت توسط چند تا قحطی زده تبدیل شد به این:++ چیزه خاصی نداره که توجهتون رو جلب کنم بهش! فقط میتونم بگم جای تک تکتون تخمه شکوندم!!بعدا نوشت: دیشبم که یه ساعت ساعتا رو کشیدیم عقب منم نبوغ شعر سراییم گل کرد و شعری گفتم با این مضمون:گفته اند ساعت عقب باید کشیدمن کشیدم ساعتم با این امیدطعم ناب شب نشینی با تو رایک دو ساعت بیشتر خواهم چشید...چون دقیق نمیدونستم باید الان ساعت عقب کشیدنو تبریک بگم؟ تسلیت بگم؟! خوشحال باشم؟! یا حتی ناراحت باشم!! برا گروه ادبیات فرستادم توی تلگرام کف همشون برید!! همش نبوغم دیگه!!سوالی که اینجا مطرحه اینه که "تو" کی هست؟! من که بعدش گرفتم خوابیدم!! با کی میخواستم توی افکار پلیدم شب نشینی داشته باشم یعنی؟!جدیدا به خودم و افکارم هم مشکوکم! حتی به عروسکم هامم مشکوکم!! (آیکون زهرای خود درگیر)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.