...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

48. بوسه مگر چیست؟! فشار دو لب... :)

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ق.ظ
دیروز اتفاق جالبی افتاد! صاحب کارمون گفت اگه دفتر رو تمییز کنیم برامون پیراشکی میخره، زهرا و مریم و الهه بسیج شدن که تمییز کنن و منم الکی این طرف اون طرف میرفتم! البته بیکاره بیکارم نبودم، میخندوندمشون و ازشون عکس گرفتم! واقعا کار من سخت تر بود!! چون من کمک نکرده بودم و بارون هم میومد واسه اینکه شدید نشه و بتونم به موقع برسم خونه از خوردن پیراشکی منصرف شدم و ساعت دو که شد دوتا پامو کردم توی یه کفش که من میخوام برم خونه، هر کاری کردن که بمونم واسه پیراشکی گفتم نمیمونم که نمیمونم! که خب میموندم هم ضرر میکردم چون الان مطلع شدم که پیراشکی وعده ای بیش نبود!! این عکس کارگران مشغول به کار:(از راست: زهرا، الهه، مریم) قبل از اینکه راجع به اتفاق دیشب بگم لازم میدونم بگم که چند شبه توی گروه ادبیات من و چند نفر از آقایون و گاهی هم یه خانوم دیگه مشاعره میکنیم و خب بیشتر شعرایی که میذایم عاشقانه هست! من میخوام بدونم توی شعر عاشقانه چی میگن؟! مثلا میگن عشقم برو نمازتو سر وقت بخون؟! بابا خب شعر عاشقانه پره از آغوش و بغل و بوسه! حالا چند نفر رفتن به مدیر اون گروه شکایت کردن که وااااااااای اسلام داره تو خطر میوفته!! آخه من میخوام بگم مرد یا زن مومنی که رفتی چنین حرفی زدی و معلوم نیس از شعرای ما چه برداشتای دیگه ای کردی، من بخوام کسی رو ببوسم میرم توی قسمت خصوصی اونقد میبوسمش که یا جان اون دربیاد یا جان من! دوما مگه مرض دارم کسی رو ندیده و نشناخته ببوسم آخه؟! خداییش تو خودت میتونی که همچین فکری راجع به بقیه میکنی؟! یه زمان توی فیسبوک جک های خنده داری راجع به شوهر و دوس پسر و مخاطب و اینا میذاشتم همه فک میکردن من دنبال دوست پسرم! اصلا مردم ما فرق بین طنز و شعر و واقعیت و جدی و کلا فرق بین هیچی رو نمیدونن!! بعد خودشونو عقل کل میدونن! آخه توی گروهی که برادر و آشنایان من که خیلی هم بهشون ارادت دارم هستن چه دلیلی داره من بخوام با نیت خاصی به پسر مردم بوسه تحویل بدم؟! یعنی دور از حضور هر آدم احمقی هم میدونه که اینجور حرفا جاش توی جای عمومی نیس مگر اینکه واقعا بدون قصد و غرضی باشه! که خب تعداد احمق ها بیشتره همیشه!! حیف که اون گروه رو دوس دارم وگرنه بدون معطلی حتما لفت میدادم! آیکون زهرای عصبانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.