...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

506. هنرمند کی بودم من؟!

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ب.ظ

عیدتون مبارک :)

ما یه سید داشتیم تو دانشگاه، هر سال ازش عیدی میگرفتیم (یعنی منو خواهرم) بعد از فارغ التحصیلی هم میومد محله مون و عیدیمونو میداد و میرفت... یعنی دانشجوهای دانشگاه ما اینجوری تقسیم شده بودن که این جناب سید از لحاظ مرام و معرفت یه طرف، بقیه ی دانشگاه یه طرف... خدای ادب، خدای معرفت، خدای اخلاق... کسی ازش بدی ندیده بود، منم هرسال عید غدیر وظیفه ی خودم میدونم بهش یه پیام تبریک بفرستم چون کار دیگه ای از دستم بر نمیاد...

امسال پیام که فرستادم دیدم زنگ زد؛ الان که توی تهرانه، به گفته ی خودش جواب این پیام رو نمی شد با پیام داد و لازم دیده بود زنگ بزنه...هرجا هست خدا نگهدارش باشه :)

امروز همسایه مون واسه یه تازه عروس و داماد توی فامیلاشون مهمونی (پاگشا) گرفته، دیروز ازم خواست که واسش نمک هاشو رنگ کنم... خوشگل شدن :)

امروزم از صبح خونه ی اونا بودم و یه چیزی درست کردم که فردا میخوام برا خودمون درست کنم... چه آشپزی شدم من! 

الانم قبل از اینکه مهموناشون بیاد رفتم سفره شونو به سلیقه ی خودم چیدم و خلاصه هنرنمایی کردم... دستم درد نکنه... خیلی وقت بود از این کارا نکرده بودم فک میکردم یادم رفته :)

+ ما دهه ی شصتی ها به این هنرهامون مینازیم، نه آرایش و دماغ عملی و تیپ و دوست پسر و اینا... چرا ایمان نمیارین در تعجبم؟!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
بی نام

نظرات  (۸)

چ نمک های خوشگلی هم شد الحمدولله...
به به...چ کدبانویی:))
ان شاءالله خوشبخت بشن...
پاسخ:
مرسی :)
قربونه شما :)

۰۹ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
میگم این نمکات الان رنگ کردی سرطان زا نیست؟  🤔 
پاسخ:
نه اصلا😊
تازه کسی بخواد کلا غذای شور بخوره همونجوریش کار خطرناکی میکنه، دیگه یه ذره رنگ (اونم از نوع خوراکیش) اونقدام مضر نیست😁
نمیدونم چرا اینطور فکر میکنی :| میخوای چک کن !

خب دیگه چیکار کنم ، چاره نیست ، تو این زمونه هرچقدر محتاج شوهر نباشی راحت تری

تو لب تاپ میخوای چیکار آخه ؟ تو خونه و سرکارت کامیپوتر هست مفتکی داری ازشون استفاده میکنی دیگه لب تاپ رو ازت میدزدن میمیونی تو دردسر 

دوست داره تو .... از طرف یه دوست قدیمی و صمیمی 
پاسخ:
خودمم نمیدونم چرا اینطوری فک میکنم😂

ولی قشنگیه زندگی اینه که آدم محتاج شوهرش باشه، وگرنه اگه قرار باشه محتاجش نباشیم مرض داریم ازدواج میکنیم و خودمونو تو دردسر میندازیم؟ 

من از بچگیم لپ تاپ دوست😁 کامپیوتر خودم که سوخته، سرکار هم فقط وقتای اداری میتونم استفاده کنم، لپ تاپ رو همه جا میتونم با خودم ببرم و سریال های کره ایمو نگاه کنم😁

اگه با هم دوست های صمیمی و قدیمی بودیم پس منم دوستدار تو😊
۰۹ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۳۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
ممنون که درک میکنیم . ما پسرا واقعا حقمون تضعیف شده و قشر مظلومیم 😔
پاسخ:
اره واقعا... مخصوصا توی این گرونی سکه که اگه غذای سوخته هم جلوتون بذارن مجبورین بخورین و دم نزنین☹ واقعا گناه دارینااا😂
یادش بخیر .... هی .... عجب روزگاری داشتیم ...
سه قطب دانشگاه ( سید بامعرفت ، من و بقیه دانشگاه )
شوهر که کردیم دیگه ابهتم پایین اومد و قطب خودمو فروختم زدم تو کار طلا
خداروشکر بد نیست هم خودم طلا دارم هم مهریه پشتوانمه :))))
پاسخ:
چرا من هی دارم فک میکنم تو دختر نیستی؟!😂 آخه کدوم دختری دلش میاد قطبشو بفروشه و بره طلا بخره بعد اون طلاها رو بفروشه(بزنه تو کار طلا) ؟!😂 
یکم دستی پول داری بهم بدی برم لپ تاپ بخرم؟؟ 😁
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۱۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام بر بانو زهرا کره ای 😂 الحق که دست یانگومو از پشت بستین 😁 
پاسخ:
سلام بر شما جناب بایقوش... دلتنگتون بودیم 😂
دیگه وقتی تصمیم گرفتم برم کره باید سطح آشپزیمو ببرم بالا؛ وگرنه اونجا منو قبول نمیکنن😁 اونا شکمو تر از پسرای (مظلوم) ما هستن😂
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۴۷ مهرداد عباسپور
من ایمان دارم به کدبانویی تون😂
فقط نمکو چجوری رنگ کردین؟!😧
بعدشم چی پختین؟؟؟؟🤤😁
پاسخ:
😂😂
والا رنگ کردنشو نمیخوام بگم ابتکار خودم بوده چون آموزشش توی نت هست، ولی اینکه رنگ هاشو از کجا آوردم کاملا ابتکار خودم بوده و البته یکی از فوت و فن های خودمه😁
اونی که درست کردم رو وقتی برا خودمون درست کردم با سند و مدرک بهتون نشون میدم... امیدوارم دلتون نخواد😁
ما که ایمان داریم😂
پاسخ:
بسیار عالی 😁 دمتونم گرم!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.