...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

512. سفرنامه :)

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۶ ب.ظ

گفتیم حالا که تا اینجا (سرعین) اومدیم یه سر هم بریم آستارا... اونجا رو هم ندیدیم دیگه! زنگ زدم واسه چهارشنبه هم مرخصی گرفتم و د برو که رفتیم! 

رسیدیم کنار دریا و هرکاری کردم دلم راضی نشد پاچه های شلوارمو تا زانو بزنم بالا و برم تو آب... خیلی دلم میخواستااا اما حتی نتونستم چادرمو دربیارم! نه که بگم به چادرم وابسته م هااا نه، چون قرار نبود آستارا بریم از زیر چادر مانتوی تنگ پوشیده بودم، با اون مانتو هم راحت نیستم جلوی چشم اینو اون ویراژ بدم! 

شب رو موندیم اونجا... قبل از خواب تا دو نصف شب کنار دریا نشسته بودیم و گل میگفتیم و گل میشنفدیم؛ رفتیم که بخوابیم دیدیم یا خداااااا اتاقا به شدت گرم، کولر رو هم بخاطر سهیل نمیتونستیم روشن کنیم، حشره ها از یه طرف، خلاصه به طور افتضاحی شب رو گذروندیم، اما صبح زود... طلوع خورشید... یکی از عکس های هنریمون اینجوری دراومد که خورشید رو انداختیم تو انگشتر من :)

اونجا که بودیم باخبر شدم که جوابای کنکور اومده... امیدی به قبولی نداشتم، یعنی مطمئن بودم که قبول نشدم و البته هم نشده بودم :)

موقع برگشتن هم گفتم یادگاری یه چیزی بخرم، تنها چیز به درد بخوری که دیدم این بود :) خوشگله میدونم :)

خلاصه که خوش گذشت... جاتون خالی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲
بی نام

نظرات  (۷)

سلام :)

امیدوارم که بهتون خوش بگذره و اگر تموم شده.. خوش گذشته باشه..

عکس هم قشنگ بود.. :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

بله تموم شده... جای شما خالی :)

ممنونم :)
ما رو باش با کیا رفتیم سیزده بدر؟؟؟!!!
ایام محرم بلند شدن رفتن سرعین!
شما دین و ایمون دارید آیا؟
کاش شب پشه دراکولا حسابتونو میرسید!
هنوز عروسک بازی میکنید؟
کی میخواید بزرگ شید؟
اون بدبخت پسر کره ای با چه امید و آرزویی بناست بیاد خواستگاری تون؟
پاسخ:
مگه تو محرم سفر کردن حرامه؟ 🤔
دین و ایمون؟ وات ایز ایت؟😂😂 
پشه معمولا به حساب من نمیرسه چون به قول ما تُرک ها من "اَت آجی" یعنی همون "گوشت تلخ" هستم 😂
این عروسک ها واسه بچه هامه دارم یکی یکی خوشگلاشو جمع میکنم براشون... سه تان آخه😁
پسر کره ای که قطعا خوشبخت میشه اگه من همسرش بشم، اما امید و آرزو رو دیگه خودش باید ایجاد کنه... من نمیتونم بهش امید بدم😂😂
پاسخ:
قربونت برم عزیز دلم ممنونم😊
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۵۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام برشما رسیدن به خیر 😁 منه نمنه گتدین پس 🤔
پاسخ:
سلام بر شما هم :)
والا هیچی اونجا به درد بخور نبود... فقط فطیرهای بستان آباد به درد میخورد که خوردیم تموم شد 😁
به به
حسابی خوش گذشته پس...
آفرین به حجب و حیا شما
پاسخ:
بله دیگه جای شما خالی :)

ممنونم :)
همیشه دولانماخدا :)
پاسخ:
ممنونم :)
سلام :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.