...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

515. خاطرات...

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

یادش بخیر چند وقت پیش توی تلگرام (اون زمان چه می دونستیم فیلتر چیه) یه گروه ادبیات بود، پر از علاقه مندا به شعر و ادب! چندتایی هم شاعر داشتیم... چه شعر هایی که اونجا گفته نمی شد! یادمه یکی از همون موقع ها که سعی میکردیم بداهه شعری بگیم، افتاده بود سی ام شهریور که قرار بود ساعت رو یه ساعت بکشیم عقب! همینجوری یهویی این شعر به ذهنم رسید...

توی اینستا هم عین ندید بدیدا همینو پست کردم... زمان دانشجویی از طرف یه شخصی که نمیشناختمش برای شب شعر دعوت شده بودم، طرف خودشم شاعر بود... هیچوقت نرفتم، یعنی اعتماد به نفسشو نداشتم، گفته هامو هم در اون حد نمیدونستم که برم جلوی چند نفر بخونمشون! بعد از پست کردن این شعر، باز اون شخص منو دعوت کرد... بازم نرفتم :) چون میدونستم این حال خوب و شعر و اینا به مدت کوتاهه، الان خیلی وقته نه شعر میخونم، نه میگم، نه دیگه بهش علاقه دارم نه چیزی! آخه یه آدم تنها چطور میتونه بره طرف شعر؟ شعر وقتی به دل می شینه که آدم عاشق باشه... عشقش هم یه آدم واقعی باشه نه که الکی توهم بزنه که آره فلان بازیگره کُره قراره کشور به اون خفنی رو ول کنه و بیاد منو بگیره و تازه انتظار داشته باشه که طرف قبلش مسلمون هم شده باشه و واسه گناه هایی که کرده توبه کرده باشه... واقعا زهی خیال باطل... 

لعنت به این عقب کشیدن ساعت که هر سال منو یاد اون موقع ها میندازه... 

+ الناز بود الان میگفت افسرده شدی بیا بریم پیش روانشناس! یعنی منو در حد روانی میبینه... :/ 

+ خیلی خیلی وقته از النازم خبر ندارم... احیانا کسی ازش خبر نداره؟ 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
بی نام

نظرات  (۱۰)

زنه شوهردار دوس پسر داشته باشه ؟؟؟!!!! خودت از نزدیک دیدی ؟؟؟؟ بنظرت مشکل از زناست یا از پسرا ؟؟؟؟
پاسخ:
اره خودم از نزدیک دیدم... با چشمای خودم دیدم... 
معلومه که ۹۹ درصد مشکل از زناس! زنی که پابند به زندگی و شوهرش باشه و پیش بقیه سرسنگین باشه، هیچ پسری نمیتونه در رابطه با اون هیچ غلطی بکنه! 
وااااااااااااااااا شوهرمه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

تو اسم بازیگرو بگو شاید داشت ( نمیخوام عاشق یه آدم کثیف شی ) بالاخره هرچی نباشی اندازه یه همشهری که برام عزیزی !

ما کلا خانوادگی دوس داریم تو کار خیر از همدیگه سبقت بگیریم

از بابت جنس ایرانی اگه نمونه اش تو باشی که آررررررره پر از خرده شیشه ای :)))))

چاه عمیق : بستگی داره بابای گربه کی باشه ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خدا تو و شوهرتو برا هم‌نگه داره! 
عاشق یه آدم کثیف شدن بهتر از این نیست که اغلب پسرای ما عاشق زنای شوهردار میشن و اون زنا هم همچین بدشون نمیاد که کنار شوهرشون یه دوست پسرم داشته باشن؟ 
من که کلا با همه رک و راستم، حالا اگه تو منو به کیش خود می پنداری مشکلی نیست فرض کنی خرده شیشه دارم؛ من کلا به فرضیات اهمیت نمیدم :)

اتفاقا برا منم شوهرم گفته که زمان جومونگ یه فیلم از بانو سویاشون همه جا بود اونوقت دیده ، دختره آفتاب مهتاب ندیده شو خوب اومدی عزیزم اگه یه دختر سراغ داری که تو غار زندگی کرده رنگ شهر و دبیرستان و دانشگاه ندیده به منم خبر بده برای پسرداییم بگیریمش ، مخصوصا دخترای الان که دیگه ماشالا از اول راهنمایی اندازه زن سی ساله از همه چی خبر دارن

بحث دختر یا پسر بودن نیس بحث حمایت از تولید ملی و داشته های ایرانیه

آره از وبلاگت خیلی چیزا یادمه مخصوصا پست اول وبلاگ قبلیت که هفدهم رو به سه تلفظ نوشته بودی

گودال : آره گربه ها هم پرواز میکنن 

پاسخ:
شوهرت یکم زیادی لارجه که از فیلم هایی که دیده برات حرف زده! گیریم اون بازیگره همچین فیلمی داشته، اونایی که من عاشقشونم عمرا فیلمای ناجور بازی کرده باشن :))
برا پسر داییت تو قراره دختر پیدا کنی؟؟ مادر خواهر نداره مگه؟؟ متاسفانه اصحاب کهف که تو غار بودن با خودشون دختر نبرده بودن :))))
من کی گفتم اهل حمایت داخلی ام؟ من کاملا هم اهل حمایت از تولیدات خارجی ام :))) جنس ایرانی همیشه خرده شیشه داره! 
اینقد دوسم داری یعنی؟!😂
چاله چوله: ندیدی مگه گربه پرواز کنه؟!
یادش بخیر ... یه زمانی شعر میگفتی ... اونم شعرای طنز و دلنشین
اما حالا چی ؟ شدی یه توهمی که هیچی به هیچی

درضمن اینقدر از فیلم های کره ای دم نزن فیلم سالم دارن و ... نه عزیزم فیلم های اونجوریشو شما ندیدی اتفاقا همین بازیگرای خوب خوبی که شما عاشقشی تو همون فیلما بیشتر و بهتر نقششون رو ایفا میکنن

واقعا جوونای مملکتمون کی میخوان بیان تو واقعیت زندگی خودشون باشن ؟ بهت توصیه میکنم عکسای بدون گریم اون بازیگری که عاشقشی رو هم ببینی بعد اونوقت قدر پسرای در و همسایه رو میدونی

پ.ن : با این پستت یاد اون زمان افتادم که رفته بودی(م) شب شعر ، زنه رفت رو استیج گفت بعضیا اصلا بلد نیستن شعر بگن :))))  (انتقادش به عدم رعایت وزن شعر و قافیه ها بود) یادش بخیر چقدر عصبی بودی از دستش :))) اون شعری که در جوابش گفتی رو داری هنوز ؟

خارج از گود : النازم سرش به دوس پسرش گرمه انگار دوباره حالشون خوبه خداروشکر
پاسخ:
من که فیلم های اونجوری ازشون ندیدم، واسه تو هم زشته بشینی اونجور فیلم ها رو ببینی بالاخره خودت گفتی شوهر داری... :) 
از طرفی اونا هر غلطی هم کرده باشن حداقل خودشونو خوب نشون نمیدن و انکار نمیکنن، همین پسرای در و همسایه ی ما... کسی چه میدونه چه کارا کردن ولی واسه ازدواج دنبال دختره افتاب مهتاب ندیده میگردن! پسرای ما هرچقدم خوشگل باشن تا وقتی که همچین افکار کثیفی دارن از نظر من زشتن!
تازه تو که دختری... معمولا پسرا وقتی از یه پسر دیگه تعریف بشه تریپ حسودی بر میدارن... دارم بهت شک میکنمااا دوسته احتمالا صمیمیم :))

و اما اون شب شعر... یادم نمیاد با کسی رفته باشم... به نظر آدم زرنگی میای، از پست ها و حرفای خودم نکته میکشی بیرون که بگی خیلی راجع به من میدونی... البته این کارت حس خوبی بهم میده، حس میکنم اونقدر دوسم داشتی و داری که نمیتونی خاطراتت با منو فراموش کنی :) میگم چطوره یبار قرار بذاریم همو ببینیم... :) 

داخل گود: کی گفته الناز دوست پسر داره؟؟ الناز مشغوله درساشه... ارشد نرفتم نمیدونم ولی حتما درساش زیاده :) 
ای کاش ادامه می دادید، الان هم دیر نشده
پاسخ:
راستش یه مدته کلا به قول بچه ها حسش نیست... شاید اگه معجزه ای بشه و عشقی رو تجربه کنم بتونم ادامه بدم!! برا هر کاری انگیزه لازمه :)
سلام
به زبان کره ای شعر بگو خب...در وصف رخ اون پسر کره ای..طره موهاشو وصف کن!
من کمکت میکنم بقیه اشو خودت ادامه بده بگو:
اگر آن کره ای سئولی بدست آرد دل ما، بخال هیوندایش، بخشم پیونگ یانگ و بوسان را!!
پاسخ:
سلام و درود بر شما
آخه رخش گفتن نداره دیدن داره فقط :)‌ تازه رخشون بیشتر عملیه :)

اینم ادامه ی شعر... ممنون که کمک کردین :))

جوانمردی به ان باشد که از مال خودت بخشی، بدو بخشم پراید و اختلاس و این گرانی را
عزیزم...
بسی شاعرانه:))
ان شاءالله که عاشق شی...یه عشق واقعی که بهش برسی:))
پاسخ:
مرسی عزیزم...

خدا کنه همه به یه عشق واقعی برسن :)
منم یه سهیلا دارم هر چند وقت یه بار میگه بیا بریم پیش روان‌شناس
نمی‌دونه من خودم اِند روان‌شناسی‌ام :))

برای شعرت لایک :)
پاسخ:
میگم تو و الناز شباهت های زیادی دارین اینم یه نمونه ش!! با این تفاوت که الناز به من میگه، سهیلا به تو! در هر حال این اسم روانشناس رد و بدل میشه :)

متشکرم :)
خخخ...
بازم که از بی نامی در آمدید...
ولی آفرین
ادامه بدید، وقتی استعداد دارید شعر به این خوبی می گید، چرا نمیرید دنبالش...

پاسخ:
کم کم دارم پرده از رخسار برمیدارم :))

راستش الان یه مدت (البته طولانی) که کلا علاقه مو به شعر و اینا از دست دادم... به قول شاعر:
باید از سمت خدا معجزه نازل بشود... تا دلم...باز دلم... باز دلم دل بشود!
جالب بود مرسی ادمین
پاسخ:
😐😐 ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.