...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

569. چرتیجات...!

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ق.ظ

تا تقی به توقی میخوره میگن بابا مجرد که فکر و خیال نداره، متاهل ها مخصوصا اونایی که بچه دارن بخاطر انبوه فکر و خیال نمیتونن حتی شبا راحت بخوابن (چقدم نمیخوابن)... میگن ای بابا مجرد که خرجی نداره، متاهل که بشی تازه میفهمی زندگی چقد سخته و خرج ها چقد بالاس! عه؟! مجردی؟! خوش بحالت... تو الان خوشبخته دو عالمی... اگه جای تو بودم هیچوقت ازدواج نمیکردم؛ تو دلم میگم الانشم غلط زیادی کردی که ازدواج کردی لابد! از این قبیل چرت و پرتا زیاد میگن و خیلی سعی کردم بهشون بفهمونم که اشتباه میکنن اما متاسفانه بعد از ازدواج میخ آهنین که سهله، دریل هم توی مغز پوکشون نَرَوَد! فقط باید در جوابشون گفت آره بابا میدونم که بدبخت و بیچاره و خاک تو سر تویی و من داره بهم خوش میگذره برو بسوز :)))

چند روز پیش فوتبال بود بین ایران و کره! منه متنفر از هرچی شوتبال، نشستم و تماشاش کردم، قطعا افتخار بزرگی نصیبشون شده بود که تونستن منو به تماشای همچین چیزی وادار کنن! دوستای فوتبالیم پیام میدادن که تو الان طرف کدوم تیمی؟! منم می نوشتم "وا! معلومه دیگه"! خب با این حرف من معلومه بنده خداها نمیفهمن من طرف کدوم تیمم و حق دارن بنده رو به باد فحش بگیرن! :) هرچند خودمم تا وقتی که گلی درکار نبود نمیدونستم دلم میخواد کدومشون ببره، اما همین که گل خوردیم تازه فهمیدم احساس واقعیم کدوم طرفیه! اینجاس که میگن باید طرفتون رو توی سختی ها بشناسین، چون قبلش ممکنه خیلی حرفا بزنه که البته حرف دلش نیست! 

عارضم به خدمتتون که تف به بعضی خوابا که آدم رو واسه یه عده دلتنگ میکنه و خدا لعنت کنه همون آدم ها رو ... 

و اما سبز نوشت:

+ خیال میکنی رفتنت را باور کرده ام؟ خیال میکنی نمیدانم که هر شب از اینجا می گذری و احوالاتم را میبینی ولی به رویت نمی آوری که چه ها بر سرم آورده ای؟! این رفتن های ناگهانی ات، این سکوتت، این مثلا نبودنت هایت حکایت از چیز دیگریست... تو هنوز هم عشقمان را دست کم گرفته ای جانم... 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۵
بی نام

نظرات  (۱۲)

ولی با این وضع جامعمون جدی مجرد بودن خوبه ...
زیر بار اقتصادی کمر خونواده ها خم شده ..
در ضمن بجا فوتبال بشین سریال کره ای ببین هههه دوتا چیزم یاد میگیری :))
یه شاعری هم قدیما گفته بود :
دوستان همه از ماه عسل برگشتند
ما در پی وام ازدواجیم هنوز

پاسخ:
مجرد بودن خوبه اما دیگه تا یه وقتی... دیگه یه پسر سی سال به بالا هیچی نداشته باشه و هی از وضع اقتصادی گله کنه همون بهتر که تا ابد مجرد بمونه چون دیگه جوونیشو به فنا داده و بعد از ینم هیچی نمیتونه جمع کنه :))

اون فوتبال حیاتی بود وگرنه من تا وقت پیدا میکنم سریع میرم سراغ سریالای کره ای واسه یادگیری :))

+ ما در پی کیس خوبیم هنوز :)
سلام :)
کجایین؟
پاسخ:
سلام و درود بر شما

بنده از همین لحظه در خدمتم :)
۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۴۰ جناب منزوی
از بس که مشغله دارم نمیتونم بیام بیان
خودمونیم ها، دارید پرورشگاه میزنید خودتون خبر ندارید، خدا این خانواده رو حفظ کنه :))
شاد باشید
پاسخ:
بله حق دارین همه مون به نوعی درگیریم با اینهمه مشغله... ولی خب توی برنامه هاتون یه جایی واسه بیان هم بذارین ممنون میشیم :)
خیلی ممنون :)) 

۰۸ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۵ جناب منزوی
سلام
زیاد به حرفاشون توجه نکنید، اینا از اون دست آدمایی هستند وقتی خانوادگی با ماشین برن سفر تو طول سفر میگن خوشبحال اون ماشینه توش خوشتر هستند و اگه تو همون ماشین بشینن باز گیر میدن به خوشی ماشین دیگه.
دیر به دیر میام، از بچه هاتون (تربچه ها) چه خبر؟ :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما...
مشتاق دیدار (یه جورایی دارم شبیه این کره ای ها میشم که یه اصطلاح دارن وقتی کسی رو بعد از مدتی بیشتر از سه روز ببینین میگن و تقریبا معنیش میشه همین مشتاق دیدار خودمون! و این مشتاق دیدار گفتنه من بخاطر قدم رنجه کردن شما بعد از یه مدت طولانیه) :))

درگیریم بخدا با این آدما...
بچه هام بزرگ شدن و کلی زاد و ولد کردن، کنارشونم چندتا بچه ی دیگه (تره و گشنیز) به سرپرستی قبول کردم باشد که رستگار شویم :))
به من میاد این بدجنسیا !؟
پاسخ:
نه نفرمایید استاد :)
تیکه !؟
بوردا هامی مجرد دی :)
پاسخ:
گفتم شاید توی این مدت که کم پیدا شدین آستین بالا زدین و متاهل شدین و حالام دارین به ما یاندی قیندی میدین :))
سلام :)
واقعا خوش بحالت ...
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

تیکه میندازین جناب قدح؟! :)
مگه صد بار نگفتم سبز نوشت هاتو بیا به خودم بگو تو جمع جار نزن؟ همین کارا رو میکنی دیگه
پاسخ:
عشق رو با سبز نوشت ها باید جار زد :) حتی اگه رسوایی به بار بیاره... شاعر میفرماید: بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد :)
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۶ محسن رحمانی
سلام بر چنگیز سیبیل:دی
بالاخره نفهمیدیم طرف کدوم تیم بودیدا و بعد از گل زنی تیم کره دوست داشتید کدوم تیم ببره؟

پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

یعنی تقریبا مطمئن بودم شما میاین این سوال رو میپرسین واسه همین توی پست جواب رو نذاشتم که بتونم بهتون جواب بدم :)
راستش وقتی کره به ایران گل زد اصلا خوشحال نشدم و تا وقتی اون گل مساوی رو بزنیم هی میگفتم کاش ایران یا ببره یا مساوی کنه که از کره ای ها کم نیاریم... یه جورایی اگه میباختیم خیلی بهم برمیخورد :)
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۳۱ پرتو کیانی
عجبااا...
بدم میاد ازین آدما که فکر میکنن پرمشغله ترین آدمای دنیان...!
حالا من که به زمان تیکه های مجردی نرسیدم ولی هی میگن دانش آموزا کاری ندارن...
عاقا کی گفته ما دانش آموزا کاری نداریم؟!!!
کلی مشق داریم...کلی درس داریم...هر روز امتحان داریم...:/
سبز نوشتت هم قشنگ بود:)
پاسخ:
دقیقا هم همینطوریه... هرکسی توی هر دوره از زندگیش فکر و خیال و حتی نگرانی های مخصوص به خودشو داره که رفته رفته وقتی یه مرحله رو میگذرونه و خیالش از اون بابت راحت میشه، فکرهای جدید میاد جایگزین اون افکار قدیمی میشه :)
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۰۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
فکر و خیال همیشه خدا وجود داره ...
این یک باور کاملا غلط هست که میگن مجرد فکر و خیال نداره ...
نمونه اش خیلی از جوانان مملکت
 فکر سربازی و خدمت و بیکاری و گرانی و هزار درد و مرض دیگر 
حالا اگه متاهل هم باشه یک فکر زن و بچه هم اضافه میشه همین!
پاسخ:
سلام و درود بر شما

دقیقا حق با شماست... ولی به نظرم افکار از نظر کمیت همیشه ثابتن... مثلا مجرد به این فک میکنه چه همسری قراره نصیبم بشه و چجوریه و از این قبیل چیزا، متاهل که شد و فهمید همسرش چجوریه و از چه خونواده ایه و خیالش دیگه از این بابت راحت شد فکر همسر و رفتار با اون ،جایگزینِ اون فکرِ زمان مجردیش میشه!! نمیدونم منظورم رو به خوبی رسوندم یا نه :)
من همیشه میگم خوشبختی و بدبختی ربطی به تجرد و تاهل نداره، زندگی با ازدواج تعریف نمیشه واسه آدما. 
پاسخ:
دقیقا باهات موافقم اما چه کنم که یه عده کلا نَوَفَهمَن :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.