...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

591. شاختا!!! + بعدا نوشت!

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ب.ظ

جدیدا به این نتیجه رسیدم که عامل اصلی مجرد موندن من همین میلاده... آره میلاد داداشم! چرا؟ خب وقتی برف میاد از سرکار خسته میاد خونه و میبینه دارم با حسرت به برفا نگاه میکنم میگه میخوای بریم برف بازی و منو کشون کشون میبره و برف ها رو می پاشه رو سرم؛ یا وقتی که میبینه حال ندارم میره تو نت میگرده چند تا شعر و غزل پیدا میکنه و برام میخونه و هرکاری میکنه تا حال منو عوض کنه و آخرشم کلی منو میخندونه؛ یا مثلا بخاطر من میشینه سریال های کره ای رو که اکثر پسرا از موضوع دخترانه ی اونا بدشون میاد تماشا میکنه، چطور میتونم همچین پسری پیدا کنم که واسم این کارا رو بکنه؟؟ اصلا مگه همچین پسری پیدا میشه؟! چرا یه برادر باید اینجوری خواهرش رو بدبخت کنه؟! اگه میلاد این کارا رو نمی کرد خب منم توقعم نمی رفت بالا (این عوض تشکرمه...نمک نشناس!) و الان احتمالا به جای اینکه بیام اینجا چرت و پرت بنویسم، مشق های دخترمو می نوشتم :)) جاتون خالی برف بازی امشب خیلی خوش گذشت... :)

+ تو دانشگاه یه دوستی داشتم وقتی هوا خیلی سرد میشد میگفت "شاختا" شده، میگفتیم بابا کلمه رو چرا خراب میکنه، درستش "شخته" س! میگفت وقتی میگم شاختا یعنی خیلی خیلی سرد! این روزهای تبریز صبح ها هوا "شخته"(=هوای سرد) میشه اما شب ها میشه "شاختا" :)

+ روزی که این وبلاگ رو ساختم، توی قسمت "درباره من" نوشته بودم بعدا میگم :) خیلیا پرسیدن که بالاخره بعدا میگی، کی میگی؟! خواستم اعلام کنم که چند وقتی میشه که گفتم :)

+ همین! (نبودم فقط خواستم با نوشتن یه پست باشم!)

از زیبایی های برف امروز صبح:

ردپای گوگولیه گربه ی گرسنه:)

مرد میخوام بشینه روی این!

درختای تزیین شده واسه کریسمس(سال بعد)! کسی نمیخواد؟! :)

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۸
بی نام

نظرات  (۶)

گفتن و نگفتنش فرقی ایجاد نمی کنه 

پاسخ:
اره باهات موافقم یه جورایی:)

وای خدایا واقعا داداشها اینجوری هم می تونن باشن!؟ 😲

پاسخ:
نگووووو که داداش تو اینجوری نیست!! :))

عاخیییی...چ جذابهههه:)

برف دوست دارم^...^

پاسخ:
:)
۲۹ دی ۹۸ ، ۲۱:۳۵ محسن رحمانی

سلام

به به ببینید کی اومده :دی 

خوش اومدید.

خیییلی هم عالی.

پاسخ:
سلام و درود بر شما
خجالتم ندین :)
خیلی ممنونم :)

میگن تو تبریز برف اومد برف اومده، همش همینقدر برف اومده؟؟

من گفتم الان تونل کندن برای رفت و آمد!!

پاسخ:
والا تا همین چند روز پیش همینم نبود و فقط سرماش واسه ما بود و کیف و حالش واسه اطراف! اینم غنیمته:)

سلام

تنها راهش اینه یه دختر خوب برای آقا میلاد پیدا کنید و زنش بدید

شاید فرجی حاصل شود!

پاسخ:
سلام
والا بهش میگیم میگه من زن بگیر نیستم! خیلی از خوبی های ازدواج میگم بهشااا، ولی گوشش بدهکار نیس، میگه تا تورو شوهر ندم عمرا خودم زن بگیرم :/

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.