...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

620. تولد...

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ق.ظ

و زنان حوالی سی سالگی شاید دیگر قلبی برای کشیدن روی بخار شیشه ها نداشته باشند؛ اما هنوز هم پر از دوستت دارم اند...

دیروز تولدم بود (۲۶ تیر) و میخواستم با یه همچین پستی ورودم به دهه جدیدی از زندگیم رو یکم سنگین رنگین تر آغاز کنم که با این کیک مواجه شدم...

سورپرایزی که محصول مشترک تفکرات عمیق خونواده م مخصوصا میلاد بود... یعنی من بخوام اصلاح بشم هم خونواده نمیذاره :)
فلذا مجبورم برخلاف اینستا که خودمو خیلی سنگین نشون دادم، اینجا کمی راحت تر باشم و بگم اصلا هم از این خبرا نیس که حالا چون سی سالم شده شیطنت نکنم و مسخره بازی درنیارم و روی شیشه و دور اسم کراشم قلب نکشم و عاشق بازیگرای عملی کُره ای نشم و با لوس ترین صحنه ها ذوق نکنم و از این صوبتا... کماکان همه ی این فعالیت ها (با رعایت پروتکل های بهداشتی) کما فی السابق برقراره و حالا حالاها قصد ندارم این جنگولک بازیا رو بذارم کنار... اتفاقا عشق و حال از این به بعده :) گفتم که یوقت خدایی نکرده فک نکنین چیزی عوض شده، هر اتفاقی هم بیوفته من همان خاکم که هستم خیالتون تخت :) 
+ از اون دسته از دوستانی که تولدم رو در پیشاپیش های مختلف تبریک گفتن ممنونم... اونایی هم که میدونستن و عمدا تبریک نگفتن برن یکم رو اخلاقشون کار کنن... حسادت اصلا چیز خوب و پسندیده ای نیست :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
بی نام

نظرات  (۹)

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۹ محسن رحمانی

سلام 

 

حال پدرتون چطوره؟ 

پاسخ:
سلام و درود بر شما

والا چی بگم... هر روز بدتر از دیروز...
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۸ محسن رحمانی

دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد (ص) لبریز است
و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد
فرخنده باد عید غدیر بر حامیان راستین ولایت

پاسخ:
خیلی ممنون

حضرت علی پشت و پناهتون باشه...
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۱ محسن رحمانی

سلام 

عیدتون مبارک.

 

چند وقته نیستید خدایی ناکرده اتفاقی افتاده؟

پاسخ:
سلام عید شمام مبارک باشه


والا چه عرض کنم... تو خونه مریض داریم درگیر پرستاری از اونیم...

عجباااا...

من پارسال تولدتو به خاطرم سپردم که امسال بهت تبریک بگم و امسال به وب سر نزدم که بیام سراغت:/

 

خلاصه که تولدت مبارک:)

ان شاءالله که یار امام زمان(عج)باشی عزیزم^...^

پاسخ:
اشکالی ندارم عزیزم همین که تبریک گفتی یه دنیا واسم ارزش داره :)

ممنونم عزیز دلم :)

ایشاا... تو هم عاقبت بخیر بشی :)


تولدت مبارک زهرا گلی، عذرمی‌خوام بابت این تاخیر 🙈

امیدوارم دهه چهارم با بهترین اتفاق‌ها آغاز شده باشه.

پاسخ:
مرسی عزیز دلم... قربونت برم‌من... الهی تو هم خوشبخت بشی خانومی ❤

سلام.. خوب هستین ؟

خب فکر کنم منو شناختین :دی من همچنان وبلاگی ندارم :)

 

تولدتون مبارک باشه.. :) امیدوارم آن یکی قوی سفید روی کیک نیز زودتر پیداش شود و با هم فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز بنمایید.. (آیکون حالت لفض قلم صحبت کردن به خود گرفتن :دی)

 

 

پاسخ:
به به سلام و درود بر شما... معلومه که میشناسمتون خیلی خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم :)

خیلی خیلی ممنونم... ایشاا... تولد شما :)) بله ایشاا... هرچه زودتر پیدا بشه... واسه شما هم ایشاا... هرچه زودتر کفتر عشقتون رو پیدا کنین :))
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۴ میرزا مهدی

سلام منم اغلب تیر ماهی ها رو میشناسم. نمیدونم چرا شما رو یادم رفت.

تبریک عرض میکنم وردوت به دهه جهارم زندگی رو....

پنجم، ششم و هفتم و هشتم و خلاصه فسیل بشی ایشالله. ما که بخیل  نیستیم/ میگن اونجا آب و هواش خوبه میتونی تا صد و بیست سالگی هم جوون بمونی.

پاسخ:
سلام آقا میرزا... واقعا چرا منو از یاد بردین؟ این بود آرمان های ما؟ :))

خیلی خیلی ممنونم ایشاا... به سن آقای جنتی برسم یادی از شما میکنم و به نوادگانم از خوبی های شما خواهم گفت :)) 
راس گفتن... مثلا من به قیافه م میخوره ۱۵ ساله باشم و شاید کمتر... کاش آب و هوا به جای قیافه کاری میکرد اخلاق ها جوون بمونه... :)) 
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۰ محسن رحمانی

سلام 

 

تولدتون مبارک .

 

 

 

 

پاسخ:
سلام و درود برشما 

خیلی خیلی ممنونم :)
۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۳ شارمین امیریان

سلام.

تولدت مبارک🌺 

من میدونستم ولی یادم رفته بود🤦‍♀️ 

پاسخ:
سلام و درود بر شما

خیلی ممنونم تیر ماهی جان :)
حالا از یاد رفتن اگه عمدی نباشه اشکالی نداره :) فدای سرت :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.