...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

627. ادامه ی پست قبلی :)

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰ ق.ظ

در راستای پست قبلی دلم خواست یه سری عکس بذارم که هم شما ببینین هم واسه خودم اینجا یادگاری بمونه: (عقده ای هم نیستم!) laugh

 

گل و پیش حلقه ای که واسه خواستگاریم آورده بودنheart

 

کارت عروسیم (سلیقه ی رضا بود... وقت نداشتیم بریم باهم انتخاب کنیم رضا خودش تنهایی انتخاب کرد!wink)

 

شناسنامه م cheeky (همیشه دوس داشتم بدونم اسم کی قراره اینجا نوشته بشه)

آقامون اسفند ماهیه :) و دهه هفتادیlaugh

 

سفرمون به مشهد(یادش بخیر)heart

فعلا همینا :)

+ زین پس هرجا برم و هر اتفاقی بیوفته با عکس در خدمتم :) گفته بودم اگه ازدواج کنم خیلیا رو زخمی میکنم... زخمی کنم یا هنوز زوده؟! :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳
بی نام

نظرات  (۸)

سلام زهرا جان.

شگفت‌زده شدم اومدم وبلاگت. خیلی خیلی تبریک می‌گم.

امیدوارم خوشی‌هاتون ابدی باشه.

جزو کسایی بودی که ازدواج‌شون کلی حس خوب داشت برام. می‌دونی که چی می‌گم؟

سلام خوبید؟ سال نو بر شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و ان شاالله که سال خوب و پربرکتی براتون باشه پر از رزق و. روزی و آرزوهای قشنگ .و یه نی نی تپل مپل هم خیلی زود گیرتون بیاد . 

پاسخ:
سلام خیلی ممنون
ایشالله سال خوبی هم برای شما باشه و به آرزوهاتون برسین...

عزیزممم

خیلی تبریک میگممم

خوشبخت بشیددددد

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۲۷ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۱۱ میرزا مهدی

نه قدیمیه منسوخ شده س :))

پاسخ:
عه اینجوریه پس؟!
۲۵ اسفند ۰۰ ، ۲۰:۱۵ میرزا مهدی

همسرت اگر ندونه نباید بنویسی و اگر بدونه دیگه اینجا نمیتونی بنویسی. مگر اینکه یه جا دیگه بنویسی {ایموجی چشمک زدن}

پاسخ:
فتوای جدیده؟! :))
۲۳ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۲۸ دُردانه ‌‌

چه عکسای قشنگی :)

همسرت می‌دونه وبلاگ داری و می‌خونه اینجا رو؟

از پشت همین تریبون می‌تونیم به آقای داماد سلام عرض کنیم؟

پاسخ:
چشات قشنگ میبینه :)

اولش میخواستم راجع به وبلاگم بگم... اما خب اینا مربوط میشه به گذشته... به نظرم یه چیزایی رو همسر آدم ندونه بهتره :) حالا شاید بعدها نظرم عوض شد ولی فعلا راستش قصد ندارم بدونه وبلاگ دارم!

من سلام شما رو به سمع و نظرشون میرسونم سلامت باشید :)

سلام

اسفند ماهی

دهه هفتادی

اسمش هم رضا

واقعا چرا می‌گند خدا همه رو به یه اندازه دوست داره؟ قشنگ تابلو هست که پارتی بازی رخ داده و این ترکیب سه‌گانه رو با هم به شما داده و صد البته بیشتر از این مورد نعمت و خیر کثیری مثل شما رو به آقا رضا داده.

مبارک باشه و ان‌شاءالله در کنار هم خوشی‌های زیاد زیاد رو با هم تجربه کنید.

پاسخ:
سلام و درود بر شما...

پارتی بازی خیلی بیشتر از ایناس... مثلا اینکه مادر و مادربزرگش معلم هستن :) این براتون آشنا نیست؟! یا خودش از این بچه باهوش ها بوده و درسخون :)

خیلی ممنون ایشالله خدا اونی که لایق شماس قسمتتون کنه :)
۲۳ اسفند ۰۰ ، ۱۰:۳۹ محسن رحمانی

سلام 

مبارکه به پای هم پیر بشید .

آخرش نفهمیدیم عقد یا عروسی🤔

پاسخ:
سلام
ممنونم...

عقد بود دیگه... ایشالله عروسی بعد از ماه رمضون :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.