...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

75. به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را...

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ
دیروز... یکی از اون چهار همکار جدیدالورودمون اومد پیش من یواشکی یه چیزی گفت! من: چی گفتی؟ نفهمیدم! اون دوباره پرسید: پنکک داری؟ من اون: نمیدونی چیه؟ من اون: همون که میزنن صورت دیگه! من اون: چیه؟! چرا اینجوری نگاه میکنی؟ من: تو صورت من ذره ای آرایش میبینی؟ + هرکی توی تمام وسایل من از عنفوان کودکی تا کنون یک لاک بیابد حتی بهش جایزه یه ست لوازم آرایش میدم!! چه برسه به پنکک (با صدای جناب خان!!) و بعد از رفتن دوستم همچنان من + عنوان رو فقط داشته باشین!! حافظ در وصف زیبا رویی چون من گفته! الکی بهش نمیگفتن لسان الغیب که!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.