...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

93. صرفا جهت اطلاع!

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ق.ظ
اتفاقی با حدیثی روبه رو شدم که مصداق حال چندنفری میشه و حیفم اومد عین اون حدیث رو نقل و بعدش تفسیر نکنم! امام علی علیه السلام: اَعجَزُ النَّاسِ مَن عَجَزَ عَنِ اکتِسابِ الاِخوَانِ، وَاَعجَزُ مِنهُ مَن ضَّیعَ مَن ظَفِرَ بِهِ مِنهُم؛ عاجز ترین مردم کسی است که از بدست آوردن دوست عاجز بماند و از او عاجزتر کسی است که دوستان بدست آورده را از دست بدهد. (الامالی، ص 110) به حول و قوه ی الهی این روزا دوست پیدا کردن تو شبکه های مجازی از نوشیدن آب هم راحت تر شده! اما این رفیقان مجازی کجا و دوستانی که از خیلی قبل میشناسیم و بارها هم امتحانشونو پس دادن کجا! یه اخلاقی دارم که دوستم اگه بهم ارزش نده، یهو ولش نمیکنم؛ چندباری بهش فرصت میدم که کارشو جبران کنه، اگه کرد دوباره میتونه روی دوستی با من حساب کنه، اگه موفق نشد و جبران نکرد خب رفاقت با منو از دست میده، اما اونقدری از خودم مطمئن هستم که شاید آدم خیلی خوب و به دردبخوری نباشم اما تا جایی که بتونم تو رفاقت کم نمیذارم! حالا نمیخوام وارد بحث همسرداری بشم که خب اون مورد ورای رفاقته! نمیخواستم اینا رو بگم اما صرفا جهت اطلاع بود! + تموم شدن دوره ی آموزشیه میلاد یه طرف، اینکه من از دست کلش راحت شدم یه طرف؛ که البته این خلاصی هم محدوده، دوباره جمعه بره تهران بازم این کار اجباری رو باید متحمل بشم! +وااااای دیروز م.پ.ن عکس بچگی هاشو فرستاده بود... قول دادم به کسی نشون ندم اما بدجور شوق دارم حداقل یکی ببینه! آخه خیلی نازه! میاد میگه مظلومتون اومد واقعا مظلومه! + بجز الناز از این به بعد اسم بقیه رمزی نوشته میشه چون ممکنه اینجا رو هک کنن... نه که شخصیت مهمی هستم هر لحظه امکان اینکه مورد سوء قصد از طرف عوامل بیگانه (ترور) قرار بگیرم خیلیه! خدا خودش باید حفظم کنه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.