...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

186. ساعتم ^_^

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ
بالاخره منم به جمع ساعت داران (ساعت واران*) پیوستم! امروز صبح دیگه قید درس رو زدم و رفتم به یه سری کارا سرو سامون بدم! اول اینکه از بانک برام پیام اومده بود که دوست عزیز (من دوست عزیزشم ها) با اینکه کارتت رو تعویض کردی اما تا 20 ام این ماه باید بیای که ما یکی دیگه برات صادر کنیم! یه جورایی غیر مستقیم میخواست بگه که ما بیکاریم برا خودمونو شما کار جور کردیم، منم چون اون کارتمو لازم دارم مجبور بودم برم، از طرفی ساعت میخواستم بخرم برا کنکور که اصلا وقت نمیشد برم و به مامان گفته بودم خودت برو با این ویژگی هایی که گفتم یکی پیدا کن و برام بخر که اونم هی میگفت نه خودتم باید بیای، صبح بعد از کلی معطلی توی بانک رفتیم و بعد از اینکه کلی گشتیم و میخواستم کیف هم بخرم و پسند نکردم، این ساعت چشمو دلمو گرفت! لامصب ساعت چه گرون شده!!! باید حواسم باشه دیگه گمش نکنم! من با نرخ چند سال قبل رفته بودم ساعت بخرم با نرخ نجومی مواجه شدم!! آخه ساعت چیه که آدم بخواد اینهمه هم بهش پول بده! باور کنین اگه میذاشتن سر جلسه با خودم گوشی ببرم خودمو به خرج نمینداختم! از این ساعت کامپیوتری ها (5 هزاری ها) هم پیدا نکردم؛ وگرنه زمان مهمه ساعت و شکل و مدل و اینا بهانه! از اونجایی که کسی رو ندارم تا باهاش حداقل ساعتمو ست کنم، دیگه اون یکی ساعت شبیه این که واسه جنس ذکور بود رو همونجوری گذاشتیم اونجا بمونه و این ساعت رو با قلبی پر از اندوه از جفتش جدا کردیم!! خیلی لحظۀ دردناکی بود، خدا نصیب هیچ ساعتی نکنه! بسوزه پدر تنهایی و سینگلی و از این صوبتا! * این ساعت واران ایهام نداره؟!  1) در زبان ترکی "داشتن" میشه "وار": ساعات واریم --> ساعت دارم!  2) در زبان فارسی "مانند" میشه "وار": دیوانه وار--> مانند دیوانه!+ خواستم بگم فارسیمم مثه عربیم خوبه... کور شود هر آنکس که نتواند دید!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۹
بی نام

نظرات  (۱)

مبارکه
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.