...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

187. کنکور از آنچه فکر میکنم به من نزدیک تر است!

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ
شما تازه به دوران رسیده ها یادتون نمیاد که!! یکسال قبل از اینکه من اولین کنکورم رو دادم، داوطلبا باید میرفتن پست، دفترچه میگرفتن، بعد فرمی که داده بودن رو پر میکردن و دوباره میبردن پست و پست میکردن بعد وقتی کارت ها رو توزیع میکردن باید میرفتن دانشگاه تبریز و ساعت ها توی نوبت می ایستادن و امکان داشت کارت پاره بشه و ایراد داشته باشه و همونجام توی حیاط دانشگاه تبریز چند تا میز گذاشته بودن که به اشکالات کارت ها رسیدگی بشه، بعد دو تا کاغذ میدادن که رو یکیشون آدرس حوزه های امتحانی رو نوشته بود و روی یکی دیگه مثلا نوشته بود اونایی که شماره های داوطلبیشون از فلان تا فلانه توی فلان حوزه س! یعنی قبل از کنکور باید از هشت خوان میگذشتن و بعدش باید تحلیل میکردن که حوزۀ امتحانیشون کجاس و ممکن بود اشتباه تحلیل کنن و روز امتحان برن حوزه ای که شمارۀ اونا اونجا نبوده!! (این قسمت رو با خواهرم رفته بودم و همۀ مراحلش رو خودم از نزدیک دیدم!) بعدش کردن اینترنتی، یعنی درست اون سالی که من کنکور دادم اولین سالی بود که ثبت نام اینترنتی شده بود، اونم باید دفترچه و نمونه فرم و اینا رو میرفتی از پست هزینه میدادی و میگرفتی، بعد یه کارت های زرد رنگی هم بود (نمونه شو هنوزم دارم) از اونایی که بانک توش رمز کارت ها رو میده، به عنوان همون کارت اعتباری بهمون میدادن و خوندن عددهای اونو وارد کردنشون کار حضرت فیل بود!! حالا اگه یه رقمش ناخوانا میشد باید میرفتی یکی دیگه میگرفتی، مثه الان نبود که برات با کلی تشکر و اینا اس ام اس میکنن و اگه اشتباهی هم رخ بده اونان که مسئولن! خلاصه بله ما این چیزا رو دیدیم واسه همین قدر داشته هامونو میدونیم، این هفتادیا به اون ور این مصیبت ها رو نداشتن که، نشستن تو خونه، نه صف دفترچه دیدن، نه صف پست، نه هیچی، عرض ایکی ثانیه کاراشونو ردیف کردن، بعد احیانا دانشگاهم که قبول میشن میگن أه این چه دانشگاهیه!! از اتاق فرمان اشاره میکنن که برو سر اصل مطلب!! هیچی دیگه منم کارتمو گرفتم، البته نه به روش سنتی، بلکه به سبک کاملا مدرن!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
بی نام

نظرات  (۳)

با عرض سلام خدمت شما

من خودم این مراحلو دیدم
البته نه همشو
من خودم دفرچه مو از پست گرفتم باااااااااااا


#سلطان_سانسور
پاسخ:
امکان نداره تو رفته باشی پست!!! زمان شما کلا پست مُست تعطیل شده بود!
سانسور اطلاعاتت تو حلق سازمات سنجش
پاسخ:
نوش جونش!!
سانسور اطلاعاتت تو حلق سازمات سنجش

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.