...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

232. غلط کردم!!

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۳ ب.ظ
اون جمله رو شنیدین که میگه بعضی وقتا تو زندگی یه غلطی میکنیم که بعدش هر غلطی میکنیم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم! الان دقیقا شرح حال منه!! دیروز دیدم توی یه کانالی توی تلگرام کانال "کنکور آسان است" رو تبلیغ کرده، منم که جوابای کنکور نیومده و بیاد هم چندان امیدی ندارم به قبولی، وسوسه شدم و عضو اون کانال شدم! دیدیم نوشته به مناسبت عید قربان قراره رایگان جزوۀ زیست سال سوم رو بفرستن اما به شرطی که هر کی میخواد توی تلگرام واسه فلان شماره پیام بفرسته و بنویسه "جزوه زیست سوم"! منم گفتم بذا ببینم چجوریاس، بالاخره جزوه س دیگه ضرر که نمیکنم، رایگانم هست! اینو فرستادم و طرف که آنلاین شد قبل از اینکه جزوه رو بفرسته گفت اسم و شماره خونه و شماره موبایل و رشته و هدفتونم بنویس!! منم گفتم بابا با یه اطلاعات مختصر تا حالا کسی رو نکُشتن که، براش فرستادم و هدفمم نوشتم جاست پزشکی!! و این اولین غلطی بود که کردم! یکم بعد دیدم یه جزوۀ 50 صفحه ای که تقریبا خلاصه ای از زیست سوم هست رو برام فرستادن، خب تا اینجا بخیر گذشت و دستشونم درد نکنه! عصر که داشتم با مهیار بازی میکردم (در حال عکاسی ازش بودم و فداش بشم!) دیدم یه شمارۀ ناشناس زنگ زد! اول گفتم جواب ندم، بعدش گفتم جواب ندم که چی؟! خو مزاحم باشه دیگه جوابشو نمیدم! جواب دادم و دیدم از طرف همون موسسه س! بعد از نیم ساعت حرف زدن و توضیح دادن و اینا برگشت گفت پکیج کامل ما تقریبا میشه 5 میلیون و هفتصد!! چه خبره آخهههه؟! تازه اصلا تضمینی هست که من قبول شم؟! واسه اینکه فک نکنه من دانشگاه ندیدم گفتم ببخشیدا من لیسانس زبان دارم بعد برا تاکید گفتم که روزانه بودم! آخرشم گفتم آقای محترم ما اینهمه پول نداریم، ما فقیریم! گفت بخوای قسط بندی میکنیم، گفتم داداش بیخیال من یه استاد دارم که امسال یه رتبۀ توپ آورده گفته فقط کتابای درسی رو خونده و چندتا کتاب کمک درسی! من میخوام روشِ اونو برم! گفت باشه به هر حال من منتظر تماست میمونم که اگه خواستی زنگ بزنی، گفتم بشین تا بزنگم!! امسال دیدم اونهمه با فیلماشون درس خوندم چه رتبۀ افتضاحی آوردم! سال های قبل که فقط کتابو میخوندم وضعم بهتر بود! والااااا راستی م. پ. ن برای اینکه بهم ثابت کنه ارشد اونو عوض نمیکنه و از تمام جزئیات کاراش به من گزارش بده (که نشون بده به یادمه!) این وبلاگو (کلیک رنجه بفرمایید) زده! من که میگم عوض میشه، حالا شمام پیگیر باشین ببینیم چی میشه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
بی نام

نظرات  (۴)

الوووووو؟؟؟
کجااااایییی؟؟
پاسخ:
اومدم بانو
کنکور فقط تلاشه!
همین!
بدون کلاس و این فیلم ها!
من که کنکوری ام ، واقعا باورم اینه که فقد کافیه از روی کتاب بخونی و بعدش تست کارکنی!
نتیجه میگیری بعدش!
اصن نیازی به این پول خرج کردنا نیست!
پاسخ:
ایول! باهات موافقم شدید!
من عربیمو از رو کنکور آسان است زدم!خوب بود!
ولی خدایی ریاضی و فیزیکو با اون صدای امیر مسعودی روانی میشه عادم:))

چرا پزشکی؟ی وبی هس خانومه هم خودش دکتره و همسرش!توش ی چننا پست از سختیای پزشک شدن نوشته!خدایی مدرشون درمیاد...
پاسخ:
صدای اونو که دیگه نگو آخه من پزشکی رو دوست دارم!
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۴ شنگول العلما
با پنج میلیون و هفتصد می ریم دکترا می خریم
پاسخ:
والا بخدا!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.