...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

233. برگشتم! :)

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ
توی این پست اگه یادتون باشه گفته بودم که یه مراسم داریم برا دیدن بچه که به ترکی بهش میگیم "اَیلَشمه" که منم واسه راحتی گفتم "بچه ببین!"... پریروز که چهارشنبه میشد این مراسم واسه دیدن مهیار خونۀ ما بود و جای همتونم خالی بود! قبل از اومدن مهمونا و بعد از رفتنشون آبجی حسابی ازم کار کشید، واقعا آبجی مادر شوهر بشه عروسش بدبخت میشه! دیروزم که بهتر بگم دیشب واسه عروسی جایی خارج از شهر دعوت بودیم و ساعت 2 و نیم شب برگشتیم! خواهرِ بزرگه عروس خواهره من بود! بعد همون خواهره رضاعی من الان یه دختر 4 ساله داره، نکته شو گرفتین؟! بله دیگه هم سن هم هستیم! بگذریم! حالا این دو روز که من درگیر بودم یه اتفاق ناگواری هم افتاد!! یکی از لوبیاهام، همونی که میگفتم منم، همونی که قد و بالای رعنایی داشت، همونی که بیشترین فتوسنتز برعهدۀ برگ های پُرپشتش بود، همونی که درسته شانس نداشت اما نهایت تلاششو کرد که به خوش شانسا ملحق بشه، بله همون لوبیا چهارمی پژمرده شد و افتاد مُرد!! این اتفاق باعث شد یه تئوری دیگه به اون دوتا تئوریه قبلیم اضافه کنم، اونم اینه که اگه شانس نداشته باشی هرچقدم تلاش کنی و هرچقدم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنی، آخرش دهنت سرویسه!! + راستی دیروز هم یه اتفاق افتاد تنم لرزید!! موندم که آیا بگم؟! آیا نگم؟! به کسی میگم که کَس باشه، پیرهن تنش اطلس باشه (ترجیحا با ریتم بخونین!)... میخوام توی پست بعدی بذارم اما باید رمز داشته باشه، چون راجع به یکی هست که درسته اصلا اهل نت و این چیزا نیست اما احتمال میدم آدرس وبلاگمو داره و بیاد بخونه ممکنه یکم بد بشه!! از مطالب رمزدارم خوشم نمیاد، حالا من چیکار کنم؟! + یه دوستی داشتم قبل از الناز، خیلی دوسش داشتم، بخاطر یه سری بدقولی هایی که داشت یکم رابطه مون سرد شد، مخصوصا زمانی که صاحب عروس شدن (تقریبا من و الناز و و احتمالا بقیۀ دوستاشو بخاطر عروسشون از دست داد! مثلا شما فک کنین من الان بخاطر مهیار النازو تحویل نگیرم!! خو میاد منو به باد فحش میگیره دیگه! آخه بودنه مهیار چه ربطی داره به رابطۀ منو الناز؟!) دیروز تولدش بود، اما تبریک نگفتم، خودمم یادم بود عمدا اینکارو نکردم، چون اون تولد منو تبریک نگفته بود، بالاخره هرچیزی حساب کتاب داره! کینه کینه نیست که شُتریه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
بی نام

نظرات  (۲)

عاقا این کلاغا چنتان لامصبااااا؟؟؟
چ نتیجه گیری هایی میکنی:)
البته خعلی خوبهاااا:))

هرکسی جای خودشو داره بنظرم:)
با اومدن کسی جاکسی کوچیکتر نمیشه!یا بارفتن کسی جای بقیه بزرگتر!
پاسخ:
اینو باید یکی به اون دوسته ادم فروشم بگه!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.