...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

236. اعلام نتایج کنکور مصادف با عید غدیر!!

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ق.ظ
دوستان عیدتون مبارک!! کسی اینجا نیست سید باشه به ما عیدی بده؟! آخه من علاقۀ خاصی به عیدی گرفتن از سادات دارم! (توجهتون رو به این پست و این پست جلب میکنم!) هیییی یادش بخیر، پارسال این موقع بود این پست رو نوشته بودما چه میدونستم هیچ تغییری در حالم ایجاد نخواهد شد، یعنی سال بعد تغییری ایجاد خواهد شد؟! بله ایجاد خواهد شد!! از کنکور چه خبر؟! نتایج رو دادن؟! به جان خودم من دیشب نرفتم نگاه کنم، دوستم رفت نگاه کرد... آخه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟! تبریک میگم به اونایی که قبول شدن مخصوصا دکتر گرین اپل (پزشکی اصفهان)!! مردم چقد درس خونن، دست راستشون بر فرقِ سرِ ما!! ایشاا... سال بعد نشونتون میدم درس خون به کی میگن، با همین کتابای ماله 10 سال پیش باهاتون رقابت خواهم کرد!! من از اون پیرمرد پیرزنا که میرن دوباره کنکور میدن چی کم دارم؟! بله من میتونم... این از مدرکه قبول نشدنم (البته با افتخار! چرا؟ چون خیلیا از من کوچیکتر حوصلۀ درس خوندن ندارن اما من با این سن و قد و هیکل همچنان اعصابم دنجه!) و این هم دلداری های دوستام که مبادا یوقت ناراحت و ناامید بشم!! البته از الناز تا کنون هیچ خبری در دسترس نیست، آخه خواهر اونم کنکور داده بود، نمیدونم یا اون خواهرشو کُشته یا خواهرش اونو!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.