...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

272. پست امروز... 1395/09/02

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ
دو روز پیش دوستم ف. ن بهم پیام داد که ما 5 روز مراسم ختم صلوات داریم اگه دوست داشتین شمام بیاین! ما هم این دو روز اصلا وقت نداشتیم و بالاخره امروز برنامه ریزی کردیم که بریم! نمیدونم شماها چیزی راجع به این مراسم میدونین یا نه؛ منم اولین بار چند سال پیش خونۀ همین دوستم برای این مراسم رفته بودم و برای اولین بار با این مراسم آشنا شدم! مراسم اینجوریه که یه سفره ای این شکلی پهن میکنن (واسه معنوی کردن فضا) که توش پر از تسبیحه (اینجا 420 تا تسبیحه!) بعد مهمونا که میان هرچندتا که در توانشونه از این تسبیح ها برمیدارن و شروع میکنن به صلوات فرستادن، تا اینکه با تمام تسبیح ها حداقل یکبار صلوات فرستاده بشه! بعدش یه زیارت عاشورایی فاتحه ای چیزی میخونن و جلسه تموم میشه (پذیرایی هم داره!) نمیدونم چرا یه جورایی از این مراسم خیلی خوشم میاد! آخه با جلسه های عزاداری امام حسین که مقایسه ش میکنم، میبینم توی اونجاها اگه مثلا 100 تا مهمون باشه شاید 2-3 نفر واقعا هدفشون عزاداری باشه و خب به نظر من جز همون یه عده بقیه ثواب نمیبرن هیچ، یخورده هم با غیبت و خندیدن و مسخره کردن و اینا گناه میکنن! اما این مراسم صلوات کسی با کسی کاری نداره و صلواتشو میفرسته و نیتشم هرچی باشه لااقل ثواب صلوات ها رو میبره! (دهنشم مشغول میشه و دیگه نمیتونه غیبت کنه!) البته نظر شمام محترمه، من که خیلی با این مراسم حال میکنم و فردام بازم میریم جای همتونم خالی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۲
بی نام

نظرات  (۲)

خیلی بدی که قبلش نگفتی
این بار رفتی یه تسبیحم وسه من بیار
اخه من عاشق کش رفتن تسبیحم
پاسخ:
کش رفتن تسبیح؟!
چقد پست گذاشتی!? بعد از میانترم بیوشیمی باید بیام بخونم..
پاسخ:
بابا آقای دکتر منور میفرمایید وبلاگ منو با حضورتون!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.